Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 64012 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #180 Gepost op: 16-02-2007, 09:08:34 »
Karel die zegt : kandidaten dit is de meest verschrikkelijke executie van allemaal >:D

En nu moeten we een week wachten!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #181 Gepost op: 16-02-2007, 16:39:15 »
Karel maakt het steeds wel erg spannend! ;D

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #182 Gepost op: 16-02-2007, 16:42:08 »
Karel die zegt : kandidaten dit is de meest verschrikkelijke executie van allemaal >:D

En nu moeten we een week wachten!

Ja, verschrikkelijk omdat je dan de laatste afvaller bent en dus onwijs dicht bij de finale maar het net niet haalt. Zo interpreteer ik het althans.
Paul schrijft trouwens op zijn blog dat het wel een zinderende executie wordt, dus ik ben wel onwijs benieuwd!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #183 Gepost op: 16-02-2007, 16:44:31 »
Paul schrijft trouwens op zijn blog dat het wel een zinderende executie wordt, dus ik ben wel onwijs benieuwd!

Ik kan niet wachten! :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #184 Gepost op: 16-02-2007, 18:05:16 »
Ja, verschrikkelijk omdat je dan de laatste afvaller bent en dus onwijs dicht bij de finale maar het net niet haalt. Zo interpreteer ik het althans.
Zo bedoelt hij het ook. Hij zegt iets soortgelijks in afl 1. De eerste en de laatste executies zijn de ergste.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #185 Gepost op: 17-02-2007, 00:10:30 »
Zo bedoelt hij het ook. Hij zegt iets soortgelijks in afl 1. De eerste en de laatste executies zijn de ergste.

Klopt.

In 2004 kwamen in de reunie aflevering de eerste en de laatste afvaller (Louis en Rene) als eerste op de locatie waar het word opgenomen, omdat zij de ergste executies hadden meegemaakt.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #186 Gepost op: 17-02-2007, 22:40:19 »
eva en renate die proberen rugzak van paul opentemaken..

Foute actie  ::rofl::
ER zit een slotje op  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #187 Gepost op: 18-02-2007, 08:50:58 »
MIsschien dat degene met het rode scherm moet vertrekken zonder afscheid te nemen  :P


Maar het zou mooi zijn als Renate eruit gaat, want ze zei zelf dat je het niet waard bent om er zo voor de finale eruit te vliegen (in die trant tenminste, waren niet d'r excacte woorden)  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #188 Gepost op: 18-02-2007, 13:52:10 »

Paul schrijft trouwens op zijn blog dat het wel een zinderende executie wordt,

Er staat nu: een adembenemende executie.......(HINT?:P)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #189 Gepost op: 22-02-2007, 22:41:40 »
The sun came up and reality set in.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #190 Gepost op: 22-02-2007, 22:46:08 »
Er staat nu: een adembenemende executie.......(HINT?:P)

Nee ik bedoelde ook adembenemend... Foutje  :-X
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

WorldExpress

  • Gast
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #191 Gepost op: 22-02-2007, 23:02:01 »
Iets onverstaanbaars :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #192 Gepost op: 23-02-2007, 00:11:03 »
De kandi's zien op een portable playertje Karel een opdracht uitleggen. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond een cameraploeg bij de kandi's zelf staan (ik herkende de microfoon :P). Dus dat is stiekem opgenomen terwijl zij bezig waren ergens mee.
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #193 Gepost op: 23-02-2007, 00:22:07 »
eva en renate die proberen rugzak van paul opentemaken..

Foute actie  ::rofl::
ER zit een slotje op  ::rofl:: ::rofl::

ja en wie heeft van de camera man gehoord waar het sleuteltje zit? Eva! want zei vindt het sleuteltje opeens

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #194 Gepost op: 23-02-2007, 00:23:16 »
Het lijkt erop dat ze toch nog richting James Bond Island gaan, de vorm van de eilandjes in beeld lijken er in ieder geval erg op.
Sander is duidelijk in beeld bij de reunie bijeenkomst maar dat zou normaal gesproken uit de aflevering daarna zijn, dus die van 8 maart.
Het zou flauw zijn maar de scene met Sander zou een stukje kunnen zijn uit de 'volgende week' vooruitblik van volgende week.

Als ze daadwerkelijk terechtkomen in de buurt van het 'The man with the golden gun' James Bond Island is er nog een kleine link naar Sander, bij het huisje-boompje-beestje filmpje van Sander is duidelijk een boek van agent 327 in beeld, een persiflage op 007 James Bond.

Wat ook zou kunnen is dat ze de laatste 2 uitzendingen zoals wij die traditioneel kennen door elkaar gaan weven.
Dus en de laatste opdrachten, de laatste afvaller, het bekendmaken van hints en mollenstreken, de finale en de reunie als een soort fusion in elkaar uitgesmeerd over twee weken.

Ik heb het ook wel eens mis,...

WorldExpress

  • Gast
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #195 Gepost op: 23-02-2007, 00:28:12 »
Wat ook zou kunnen is dat ze de laatste 2 uitzendingen zoals wij die traditioneel kennen door elkaar gaan weven.
Dus en de laatste opdrachten, de laatste afvaller, het bekendmaken van hints en mollenstreken, de finale en de reunie als een soort fusion in elkaar uitgesmeerd over twee weken.
Ik wil een Mol4reunie!

Gezellig met allemaal aan een tafeltje, eerst kijken naar de ontknoping en dan natafelen met alle hints en molstreken!

Want dat met Yvon 2 jaar geleden vond ik maar niks  ::schaam:: ::hypocriet::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #196 Gepost op: 23-02-2007, 00:29:55 »
Ik wil een Mol4reunie!

Gezellig met allemaal aan een tafeltje, eerst kijken naar de ontknoping en dan natafelen met alle hints en molstreken!

Want dat met Yvon 2 jaar geleden vond ik maar niks  ::schaam:: ::hypocriet::

inderdaad! en dan wel met een bak aan goede verborgen hints a.u.b

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #197 Gepost op: 23-02-2007, 00:42:00 »

Als ze daadwerkelijk terechtkomen in de buurt van het 'The man with the golden gun' James Bond Island is er nog een kleine link naar Sander, bij het huisje-boompje-beestje filmpje van Sander is duidelijk een boek van agent 327 in beeld, een persiflage op 007 James Bond.


En Agent 327 speelt zich voornamelijk in Rotterdam af... Renate geboren in Rotterdam. Zei ze nog in aflevering 8.

Maar het is toch Inge  8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #198 Gepost op: 23-02-2007, 01:39:50 »
Staan hier wel wat aardige foto's en info over het gebied waar ze volgende week zijn.

http://www.hasekamp.net/jamesbond.htm

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #199 Gepost op: 23-02-2007, 01:46:13 »
Gaaf om die foto's te zien. Maar waar is Sander (met die enorme pruik) gefilmd? Als het in Nl opgenomen is, lijkt het me dat de volgende aflevering een ander draai krijgt dan de vorige reeksen. Dan zag je nooit de afvaller voordat de mol bekend was.

Renate ging helemaal voor Sander als mol naar haar eigen zeggen. Hmm.Heeft dat er iets mee te maken?