Auteur Topic: Volgende week in WIDM...  (gelezen 63784 keer)

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2007, 18:37:26 »
Citaat

Nou volgens mij zit Paul in de kart die aan het schieten is, samen met een voor mij onbekende dame. Moet hij zich weer in het spel schieten?

Je ziet overduidelijk een man schieten die het postuur van Paul heeft en het lijkt mij dat deze persoon het zelfde T-shirt draagt als Paul tijdens de eerste executieronde in Bangkok.

Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #61 Gepost op: 20-01-2007, 00:28:50 »
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het in bezit krijgen van 4 molboekjes in ruil voor nog even in het spel het enige is dat hieraan vast zit. Met die molboekjes is nog een hoop te doen. Ik denk zomaar dat de kandi's ervoor gaan bieden volgende week en dat dat de pot flink wat geld kan kosten. Maar dat zou dan betekenen dat de mol er baat bij heeft gehad Paul een handje te helpen bij de diefstal (er even vanuit gaande dat Paul de mol niet is). De mol wist van te voren dat Paul deze opdracht zou krijgen en zou er dan toch minstens voor zorgen dat zijn/haar eigen boekje (ijverig volgepend met "verdenkingen") niet al te moeilijk te stelen was. Misschien heeft de mol ook nog wel geholpen door mensen af te leiden om zo Paul gelegenheid te geven gemakkelijk boekjes te stelen.
Ik vind het eigenlijk idioot dat Eva bijvoorbeeld, die toch veel van het spelletje lijkt te weten, zomaar haar boekje onder haar kussen laat liggen en even weg gaat. Je houdt zo'n boekje toch ten alle tijde onder je hoede!

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2007, 12:24:59 »
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het in bezit krijgen van 4 molboekjes in ruil voor nog even in het spel het enige is dat hieraan vast zit. Met die molboekjes is nog een hoop te doen. Ik denk zomaar dat de kandi's ervoor gaan bieden volgende week en dat dat de pot flink wat geld kan kosten. Maar dat zou dan betekenen dat de mol er baat bij heeft gehad Paul een handje te helpen bij de diefstal (er even vanuit gaande dat Paul de mol niet is). De mol wist van te voren dat Paul deze opdracht zou krijgen en zou er dan toch minstens voor zorgen dat zijn/haar eigen boekje (ijverig volgepend met "verdenkingen") niet al te moeilijk te stelen was. Misschien heeft de mol ook nog wel geholpen door mensen af te leiden om zo Paul gelegenheid te geven gemakkelijk boekjes te stelen.
Ik vind het eigenlijk idioot dat Eva bijvoorbeeld, die toch veel van het spelletje lijkt te weten, zomaar haar boekje onder haar kussen laat liggen en even weg gaat. Je houdt zo'n boekje toch ten alle tijde onder je hoede!

JUIST  ::ok:: Ik denk dat je hiermee nog wel eens gelijk kan gaan krijgen.

Ik denk ook dat er volgende week geld uit de pot geboden gaat worden voor het terug krijgen van de boekjes. En voor mij valt Paul als mol af (al is niets onmogelijk natuurlijk)

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #63 Gepost op: 20-01-2007, 12:59:42 »
In het filmpje voor volgende week zie je een shot van alle 7 kandidaten, die op één lijn staan en van elkaar afgeschermd staan. Inge staat volledig links in beeld (Paul staat er niet bij) Karel toont een sleutel en de kandidaten moeten bieden door hun hand omhoog te steken. Merk op dat Inge de eerste is die haar hand op steekt. In dit shot zie je Inge van dichtbij en merk je dat er achter het scherm aan de linkerkant nog iemand staat, met een blauw hemd. Dat is vast en zeker Paul!
 ::vergroot::

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Aflevering 3
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2007, 13:31:19 »
is dat egt zo nou ik zie het volgende week wel! goed na gedagt ::jaja:: maar ik weet het niet hoor ::ohno:: nou weet tot ziens de mol janne ::trots::


 ::zwaai:: maar ik denk dat paul de mol is ze doen dat zeker dat wij denken hij is het niet!
nou toedeledokie  ::pinokkio:: ::zwaai::
huh?

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2007, 14:08:06 »
Screenshotje van dat gedoe met die schermen..






en wie heeft er zo'n blauwe blouse?
juistem..Paul

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #66 Gepost op: 20-01-2007, 14:11:18 »
Paul is dus echt terug ::ok:: ::ok::

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #67 Gepost op: 20-01-2007, 14:12:42 »
Paul is dus echt terug ::ok:: ::ok::

uiteraard

karel zegt wel duidelijk in de aflevering, je blijft nog even in het spel, maja zolang duurt spel eigelijk ook niet..dus dat even kan denk dan ook wel net zo lang zijn als dat t spel duurt  ::)

Ik draaf door :P
Paul moet blijven, hij is toch wel mij mol  ;)

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #68 Gepost op: 20-01-2007, 14:32:25 »
Ik ben er uit  ::trots::
haha


Dick en Menno samen in een wagentje


Alex en Renate samen in een wagentje


Eva en een vlieger (neem niet aan dat een mol kandidaat zo'n ding gaat besturen...


Inge en Nadja samen in een wagentje

last, but nog least..



Ik zie er duidelijk Paul in, de verklaring wie er naast m zit, is n onbekend iemand, alle kandidaten hebben we gehad, hij is ook de enige met een geweer, de rest lijkt op zoek te zijn naar geld door aanwijzingen van Eva vanuit de lucht.
Misschien is het zijn opdracht om hun daar juist weer vanaf te houden en weten de andere misschien niet dat Paul ze achter na zit..

ok?  ::hypocriet:: ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 20-01-2007, 14:34:16 door Amanda »

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #69 Gepost op: 20-01-2007, 14:33:16 »
sjit, t gaat fout met me geuploade plaatjes...  ???  >:(

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2007, 14:34:03 »
maar die onbekende vrouw kan ook Eva zijn ofzo ???

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #71 Gepost op: 20-01-2007, 14:34:50 »
maar die onbekende vrouw kan ook Eva zijn ofzo ???

niet beledigend, maar ik vind dr iets te smal en klein voor eva..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #72 Gepost op: 20-01-2007, 14:36:17 »
Is de man die aan het begin in een kart zit nou Jol of Menno?

Edit: oh, het zijn Jol én Menno ::rofl::

Deze gaan, als de leader ongeveer op 12 seconden is, door een bocht. De achtergrond beweegt dan wel erg snel. Zouden ze uit de bocht vliegen? ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2007, 14:41:57 door Willemson »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 3
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2007, 14:37:07 »
Zijn de mensen op de laatste foto niet gewoon weer Alex en Renate?
No Milk today???

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Volgende week in WIDM...
« Reactie #74 Gepost op: 20-01-2007, 14:37:41 »
Screens van volgende week staan in ander topic, ik prop ook overal alles in t foute topic  :-X

Kzal ze hier ook nog wel neerzette

Ik ben er uit  ::trots::
haha


Dick en Menno samen in een wagentje


Alex en Renate samen in een wagentje


Eva en een vlieger (neem niet aan dat een mol kandidaat zo'n ding gaat besturen...


Inge en Nadja samen in een wagentje

last, but nog least..



Ik zie er duidelijk Paul in, de verklaring wie er naast m zit, is n onbekend iemand, alle kandidaten hebben we gehad, hij is ook de enige met een geweer, de rest lijkt op zoek te zijn naar geld door aanwijzingen van Eva vanuit de lucht.
Misschien is het zijn opdracht om hun daar juist weer vanaf te houden en weten de andere misschien niet dat Paul ze achter na zit..

ok?  ::hypocriet:: ::vergroot::


Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #75 Gepost op: 20-01-2007, 14:38:28 »
Zijn de mensen op de laatste foto niet gewoon weer Alex en Renate?

dat dacht ik eerst ook, maar die helm van de linker ziet er wat anders uit, feller rood..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #76 Gepost op: 20-01-2007, 14:40:28 »
Ik ben er uit  ::trots::
haha


Dick en Menno samen in een wagentje
Oh het zijn Dick én Menno, ik dachtdat het Dick een vrouw was ::rofl::

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #77 Gepost op: 20-01-2007, 15:24:27 »
dat dacht ik eerst ook, maar die helm van de linker ziet er wat anders uit, feller rood..

Ja, leuk Amanda dat jij de screens gebruikt!
Maar, ik zie in die screen dat het Alex en Renate zijn. Het is niet erg duidelijk natuurlijk, maar ik denk van wel. Dat Alex z'n helm wat feller rood kleurt in de tweede screenshot, is omdat hij de zon erop krijgt.

En die screen met Paul in zijn blauwe hemd bevestig jij mijn theorie over het filmpje van volgende week!  ::trots:: Goed werk!

Renne

Mijn Mol top 3:
1)Paul
2)Dick
3)Eva

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #78 Gepost op: 20-01-2007, 15:34:17 »
Ja, leuk Amanda dat jij de screens gebruikt!
Maar, ik zie in die screen dat het Alex en Renate zijn. Het is niet erg duidelijk natuurlijk, maar ik denk van wel. Dat Alex z'n helm wat feller rood kleurt in de tweede screenshot, is omdat hij de zon erop krijgt.

En die screen met Paul in zijn blauwe hemd bevestig jij mijn theorie over het filmpje van volgende week!  ::trots:: Goed werk!

Renne

Mijn Mol top 3:
1)Paul
2)Dick
3)Eva

ja begin nu ook te twijfelen of t niet dezelfde de zijn..naja we zien t volgende week  ;)

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2007, 15:37:57 »
ja begin nu ook te twijfelen of t niet dezelfde de zijn..naja we zien t volgende week  ;)

inderdaad! We weten nu wel dat Paul zal meedoen aan de tweede opdracht! Wat die eerste betreft in die wagentjes, is twijfelachtig... We zullen zien  ;)