Auteur Topic: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!  (gelezen 165102 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #140 Gepost op: 4-02-2007, 17:38:07 »
laus en ik moeten met 3 mannen op pad, tjeuj, dat word nog wat :p
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #141 Gepost op: 4-02-2007, 18:00:04 »
laus en ik moeten met 3 mannen op pad, tjeuj, dat word nog wat :p

 ::rofl:: Dat wordt aandacht verdelen he  ;)
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #142 Gepost op: 4-02-2007, 22:48:38 »
ik heb ook al eens  ged8 aan het invoeren als smsje (de antwoorden van de vragen dan) maar helaas is bij 1 een spatie, en komt er niet veel zinnigs uit

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #143 Gepost op: 4-02-2007, 22:59:28 »
Gaan er nog mensen uit Leiden/Oegstgeest. Ik ga waarschijnlijk met de trein. OV  ::tandpastasmiley::
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #144 Gepost op: 4-02-2007, 23:51:31 »
vanuit welk deel van NL gaan jullie rijden?


Ik kom uit Rotterdam, evenals Lutek. Die 2 dames + heer komen uit het Oosten allemaal. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #145 Gepost op: 5-02-2007, 01:19:15 »
5-6-66-2-21-12-4-0-1-1-2-1-30-9-3-3-3

Misschien moet je deze rij eerst omdraaien net als de Thaise tekst? Het begint met 566=LOM=MOL. Dat ziet er interessant uit.

Het kan ook dat het de coordinaten voorstelt van een punt ergens in Thailand. Als je dan het punt opzoekt op de kaart op widm.nl dan staat er misschien geen Chiang Mai maar Abcoude, of zo.

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #146 Gepost op: 5-02-2007, 17:21:27 »
sorry maar ik wilde me aanmelden voor de smsactie maar dat ben ik vergeten maar ik heb dit topic doorgelezen en als ik het goed begrijp door alle frustraties en onzinnige leugentjes heen staat er iets te gebeuren op 11 februari waarschijnlijk half 12? en zoiets is vorig jaar ook geweest? ik ben nog niet zo lang diehardfan dus dit is allemaal vrij nieuw voor mij!! ik heb me inmiddels aangemeld voor de smsjes maar na de eerste heb ik nix meer ontvangen is dat normaal?
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Botje

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #147 Gepost op: 5-02-2007, 17:35:43 »
sorry maar ik wilde me aanmelden voor de smsactie maar dat ben ik vergeten maar ik heb dit topic doorgelezen en als ik het goed begrijp door alle frustraties en onzinnige leugentjes heen staat er iets te gebeuren op 11 februari waarschijnlijk half 12? en zoiets is vorig jaar ook geweest? ik ben nog niet zo lang diehardfan dus dit is allemaal vrij nieuw voor mij!! ik heb me inmiddels aangemeld voor de smsjes maar na de eerste heb ik nix meer ontvangen is dat normaal?


Ja, dat is normaal, er is tot nu toe ook nog maar 1 SMSje verstuurd door de WIDM redactie. Vorig jaar is de actie wel gestart, maar door het overlijden van Fréderique uiteindelijk niet doorgegaan. Het jaar daarvoor (2005) hebben we vooraf maar iets van 3 (? weet het zelf niet meer) SMSjes gehad, maar op de dag zelf ook nog wat. Toen was er in een koeienstal in Abcoude een soort 'persconferentie' voor de diehard molfans, met Gijs Staverman, Jim de Groot en Sander de Heer, alledrie kandidaten destijds. Voor een verslag daarvan (met foto's) kun je teruglezen op het forum van toen (staat in het Realitynet archief).

Intussen verwachten wij hier allemaal dat we na donderdag (of op donderdag) nog wel wat zullen horen in verband met de locatie. Ben benieuwd...
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #148 Gepost op: 5-02-2007, 17:50:02 »
Ja, dat is normaal, er is tot nu toe ook nog maar 1 SMSje verstuurd door de WIDM redactie. Vorig jaar is de actie wel gestart, maar door het overlijden van Fréderique uiteindelijk niet doorgegaan. Het jaar daarvoor (2005) hebben we vooraf maar iets van 3 (? weet het zelf niet meer) SMSjes gehad, maar op de dag zelf ook nog wat. Toen was er in een koeienstal in Abcoude een soort 'persconferentie' voor de diehard molfans, met Gijs Staverman, Jim de Groot en Sander de Heer, alledrie kandidaten destijds. Voor een verslag daarvan (met foto's) kun je teruglezen op het forum van toen (staat in het Realitynet archief).

Intussen verwachten wij hier allemaal dat we na donderdag (of op donderdag) nog wel wat zullen horen in verband met de locatie. Ben benieuwd...

Dat verslag vindt je hier, ook te vinden via Menu WIDM-Stuff » Archief WIDM 2005 :)
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #149 Gepost op: 8-02-2007, 20:09:18 »
wat staat dit topic belachelijk onderaan.  ::ohno::

lutek z'n plekje is inmiddels al veruild voor een zekere kabouter.  ::jaja::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #150 Gepost op: 8-02-2007, 20:19:57 »
wat is het probleem? ::tandpastasmiley::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #151 Gepost op: 8-02-2007, 20:33:56 »
ahhhhhhhh ik heb een smsje
dennis for mole !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #152 Gepost op: 8-02-2007, 20:34:42 »
er staat : kom je zondag ook ? kijk op wieisdemol.nl om erachter te komen waarheen. miscchien zie ik je daar
dennis for mole !

Offline Botje

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #153 Gepost op: 8-02-2007, 20:36:40 »
Kan alleen nog niks vinden op die site... Zijn we te snel?  ::)

Ze gaan er natuurlijk van uit dat iedereen nu braaf voor de tv zit, dat ze het er pas over 3 kwartier op hoeven zetten. Dan vergeten ze even dat ik geen tv heb, en pas over een paar uur de aflevering online kan bekijken. Tijd genoeg om eens even die site door te spitten.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2007, 20:41:18 door Botje »
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #154 Gepost op: 8-02-2007, 21:21:24 »
ben benieuwd....
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #155 Gepost op: 8-02-2007, 21:27:27 »
Welke bus nemen Alex en Inge in aflevering 2 + Hoe vaak per jaar gaat Alex naar de disco?
+ Hoeveel vrijstellingen worden er verloot na de buggy-opdracht in aflevering 3? = A

Hoeveel letters zoeken de kandidaten in Bangkok in aflevering 2?
+ Hoeveel molboekjes moet Paul bemachtigen in aflevering 3? + de hoeveelste straat rechts moet Renate weten bij de liftopdracht in aflevering 6? = B

Hoeveel kisten worden gebruikt bij het olifantenspel in aflevering 5?
X Hoeveel kandidaten overnachten in het luxueuze hotel in aflevering 4? = C

A  B’ C N

Hoeveel gehaktballen bereidt de vrouw van Menno in aflevering 1? + Hoeveel namen van treinstations hebben de kandidaten goed in aflevering 3? X  Hoeveel jokers koopt Alex in aflevering 4? = X

Als hoeveelste kandidaat loopt Menno de opdracht in het oude tempelcomplex Ayutthaya in aflevering 3? + Hoeveel jokers winnen Inge en Renate in aflevering 1? + Met hoeveel vlotten varen de kandidaten op de rivier in aflevering 5?  – Voor welke kist wordt al eerste een hint gevraagd in aflevering 5 = Y

Welk getal staat er op het T-shirt van de koerier in aflevering 1? : Wat is het getal uit de naam van het radiostation waar Paul werkt? X Hoe vaak hadden de kandidaten op de gong moeten slaan om geld te verdienen in aflevering 1? =  Z

X Y’ Z  E

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #156 Gepost op: 8-02-2007, 21:31:31 »
Welke bus nemen Alex en Inge in aflevering 2 + Hoe vaak per jaar gaat Alex naar de disco?
+ Hoeveel vrijstellingen worden er verloot na de buggy-opdracht in aflevering 3? = A 21+30+1=52

Hoeveel letters zoeken de kandidaten in Bangkok in aflevering 2?
+ Hoeveel molboekjes moet Paul bemachtigen in aflevering 3? + de hoeveelste straat rechts moet Renate weten bij de liftopdracht in aflevering 6? = B 12+4+2=18

Hoeveel kisten worden gebruikt bij het olifantenspel in aflevering 5?
X Hoeveel kandidaten overnachten in het luxueuze hotel in aflevering 4? = C 9 X 2 = 18

A  B’ C N

Hoeveel gehaktballen bereidt de vrouw van Menno in aflevering 1? + Hoeveel namen van treinstations hebben de kandidaten goed in aflevering 3? X  Hoeveel jokers koopt Alex in aflevering 4? = X 5+0 X 1=5

Als hoeveelste kandidaat loopt Menno de opdracht in het oude tempelcomplex Ayutthaya in aflevering 3? + Hoeveel jokers winnen Inge en Renate in aflevering 1? + Met hoeveel vlotten varen de kandidaten op de rivier in aflevering 5?  – Voor welke kist wordt al eerste een hint gevraagd in aflevering 5 = Y 1+6+3+3=13

Welk getal staat er op het T-shirt van de koerier in aflevering 1? : Wat is het getal uit de naam van het radiostation waar Paul werkt? X Hoe vaak hadden de kandidaten op de gong moeten slaan om geld te verdienen in aflevering 1? =  Z
66 / 3 X 2 = 11
X Y’ Z  E

Tot zover ben ik nu.

A = 52
B = 18
C = 18
N =
X = 5
Y = 13
Z = 11
E =

52  18’ 18 N
5   13’ 11  E

De plaats is Huizen, dat ligt in Utrecht.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2007, 21:46:34 door Tinuzzz »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #157 Gepost op: 8-02-2007, 21:50:03 »
TOP tinuzzz!! gaan we daar heen rijden!!!  ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #158 Gepost op: 8-02-2007, 21:51:13 »
thx Tinuzzz! maar waar in Huizen??? ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #159 Gepost op: 8-02-2007, 21:51:36 »
TOP tinuzzz!! gaan we daar heen rijden!!!  ::ok::

Misschien ga ik met de trein, want mn pa wil me niet heenbrengen. :P