Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185103 keer)

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #140 Gepost op: 26-02-2007, 19:40:58 »
jeetje nu moet ik wel een kleurtje uitkiezen :P maar ik kom je wel opzoeken op de MFD dus zet bij mij maar afhalen.

(en Lau..Navy = marine = blauw ;) )

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #141 Gepost op: 26-02-2007, 20:01:51 »
jeetje nu moet ik wel een kleurtje uitkiezen :P maar ik kom je wel opzoeken op de MFD dus zet bij mij maar afhalen.

(en Lau..Navy = marine = blauw ;) )

Donkerblauw om precies te zijn :P

Enfin. Als je nog geen kleurtje wil kiezen kan je alvast wel de maat van je t-shirt doorgeven, toch? ;)

Daarbij, tis nu zeker dat ik de helft van de totale kosten al vanuit eigen zak kan financieren. Ze houden een betalingstermijn van 14 dagen aan vanaf het moment dat je bij hun bestelt. Leveringstijden zijn ze een beetje onduidelijk over. Onbedrukte shirts kunnen ze binnen 24 uur leveren...

Citaat
De levertijd voor bedrukte T-Shirts is ongeveer 2 weken nadat wij van u akkoord hebben gekregen op de drukproef. Mocht u de T-Shirts sneller geleverd willen hebben laat het ons dan even weten! Onbedrukte T-Shirt kunnen wij u binnen 24 uur na bestelling leveren!

Dus daar valt over te praten hmm? Goed, dan bestel ik 1 week voor de MFD alles en betaal ik pas op dag 13 :P. 1 week later is dan de MFD, verkoop van de shirts vind plaats. En daarna heb ik als nog 7 dagen de tijd om het bedrag over te maken.

Dan vraag ik wel of ze met 5 dagen kunnen leveren. Heb ik 2 dagen voor de MFD alles binnen. Op de MFD verkoop ik dan die 62 shirts en 6 dagen na de MFD betaal ik pas. Zit ik nog altijd binnen de 14 dagen waarin je geacht word te betalen.  :D
 
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #142 Gepost op: 26-02-2007, 20:03:18 »
Geel, maatje M alsjeblief
Tell me what your telescope says

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #143 Gepost op: 26-02-2007, 20:09:32 »
de kleuren zijn dan toch:

Geel, Wit, Kaki, Lime, Donker Blauw, Navy, licht blauw, oranje, (bordeau) rood, roze, Gebroken wit (?), Rood, Zwart

?

doe mij maar een kaki M ajb  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #144 Gepost op: 26-02-2007, 20:18:04 »
Doe mij maar een bordeaurood shirt maat XL en ik haal 'm af op de fandag. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #145 Gepost op: 26-02-2007, 20:19:20 »
de kleuren zijn dan toch:

Geel, Wit, Kaki, Lime, Donker Blauw, Navy, licht blauw, oranje, (bordeau) rood, roze, Gebroken wit (?), Rood, Zwart

?

doe mij maar een kaki M ajb  ::jaja::

Hmm.. ik heb nog nooit van kaki gehoord. Maar dat zal wel aan mij liggen  :-[



Geel | Wit | Groen | Lime | Navy | Donkerblauw | Licht blauw | Oranje/tomaat rood | Bordeaux rood | Roze 
| Gebroken wit | rood | zwart


Dit dacht ik zelf...
« Laatst bewerkt op: 26-02-2007, 20:22:54 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #146 Gepost op: 26-02-2007, 20:21:29 »
als iedereen hier gaat blaten en door gaat geven watie wil ... gaat hetn iet werken. word het 1 chaos van
dennis for mole !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #147 Gepost op: 26-02-2007, 20:23:52 »
als iedereen hier gaat blaten en door gaat geven watie wil ... gaat hetn iet werken. word het 1 chaos van

Misschien, maar ik neem zo wel alle keuzes op in het schemaatje op de vorige pagina. Die wijzig ik elke keer.  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #148 Gepost op: 26-02-2007, 20:29:18 »
hahah had ik het toch bijna goed :P :D kaki is een soort groen idd

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #149 Gepost op: 26-02-2007, 20:46:39 »
Kleur:

Maat: S/M/L/XL/XXL

NaamHoeveelKleurMaatAfhalen/Verzenden
YIDM1xNavyXLAfhalen
Lautjuh1x?????Afhalen?
Tinuzzz1xblauw??Afhalen
Nevermind1x?????Afhalen?
Daedalus1xNavyMAfhalen
Mol Thessa1x???SAfhalen
Tomiie1x?????Afhalen?
saem1x?????Afhalen?
kabouter2xGroen/LimeS/MAfhalen?
JvB1x?????Afhalen?
Rinske2x?????Verzenden
Romy1x???SAfhalen
Mariell1xGroenMAfhalen
Scabbers1xLimeXXLAfhalen
Vveerraak1xGeelMAfhalen
Meriek1x?????Afhalen?
Lodewijk14e1xNavyXXLAfhalen
Arco3x???LAfhalen?
paulientje1xLimeMVerzenden
Test1xBordeauxXLAfhalen
Vriendlief1xGroenMAfhalen
Molmark2x??????Verzenden

Nog 35 shirts te gaan :)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 14:32:06 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #150 Gepost op: 26-02-2007, 20:50:50 »
Kaki is meer een soort bruin, denk aan de camouflage kleuren van troepen in Afghanistan.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Khaki_(color)

En dan moet je zelf even het haakje sluiten toevoegen aan de url, de forumsoftware is van mening dat het er niet bijhoort.

En zie ook http://www.seamstobe.com/Khaki.JPG
« Laatst bewerkt op: 26-02-2007, 20:54:22 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #151 Gepost op: 26-02-2007, 20:57:11 »
Kaki is meer een soort bruin, denk aan de camouflage kleuren van troepen in Afghanistan.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Khaki_(color)

En dan moet je zelf even het haakje sluiten toevoegen aan de url, de forumsoftware is van mening dat het er niet bijhoort.

En zie ook http://www.seamstobe.com/Khaki.JPG

Ik heb het gelezen. En nu ik dit eenmaal gelezen heb schiet me weer te binnen waar ik voor het eerst die Khaki kleur zag. Iemand gebruiktte die kleur als achtergrond voor een LiveJournal. Enfin. Even in Photoshop de namen onder de kleuren gezet zodat het voor iedereen duidelijk is. Zelf zit ik nog te twijfelen tussen bordeaux rood en navy. Zijn beide mooie kleuren. Moet maar zien welke het mooiste eruit komt te zien met witte letters erop.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #152 Gepost op: 26-02-2007, 21:04:23 »
Kaki is meer een soort bruin, denk aan de camouflage kleuren van troepen in Afghanistan.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Khaki_(color)

En dan moet je zelf even het haakje sluiten toevoegen aan de url, de forumsoftware is van mening dat het er niet bijhoort.

En zie ook http://www.seamstobe.com/Khaki.JPG

pffff ik heb het toch ook niet over Khaki  :-X ik dagt altijd kaki te zien in de Otto..maar het zal wel weer he :P

maargoed...ik wil dus een GROENE..en zal verders wel niets meer zeggen  ::schaam::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #153 Gepost op: 26-02-2007, 21:06:50 »
pffff ik heb het toch ook niet over Khaki  :-X ik dagt altijd kaki te zien in de Otto..maar het zal wel weer he :P

maargoed...ik wil dus een GROENE..en zal verders wel niets meer zeggen  ::schaam::

Ah gossie  ::hug:: Maar je hebt wel deels gelijk hoor. Want licht khaki is te vergelijken met groenachtig :P Enfin, ik heb het gewijzigd :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #154 Gepost op: 26-02-2007, 21:55:05 »
kabouter 2x  ?? Afhalen?

 een S in groen
 een M in  lime

Ik weet nog niet of ik ze kan afhalen. De MFD valt in het weekend dat de opening is van het bedrijf waar ik ga werken. Er zal wel verwacht worden dat we er allemaal zijn, maar ik ga proberen om zondagmiddag vrij te krijgen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #155 Gepost op: 26-02-2007, 23:19:46 »


@mods: niet weghalen. Dit is puur om mensen te laten zien dat dit de versie is, op ware grootte die word gebruikt voor de shirts.

Ik heb trouwens 1 mededeling: Ik heb die 2de regel... www.wieisdemol.com weggelaten. Dit omdat niet alleen .com forummers de MFD bezoeken maar ook andere van bijvoorbeeld .nl. Zo bereik ik meer mensen ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #156 Gepost op: 26-02-2007, 23:39:46 »
kan je dan niet eronder zetten:
I love WIDM ofzo :P

misschien slijt je dan nog een witte aan nadja :P

(A)
Triomf!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #157 Gepost op: 26-02-2007, 23:46:17 »
kan je dan niet eronder zetten:
I love WIDM ofzo :P

misschien slijt je dan nog een witte aan nadja :P

(A)

Hahaha... ik ga sowieso proberen om Nadja zover te krijgen iets op te merken over het shirt dat ik zal dragen die dag  ::trots:: Een variatie op haar eigen I <3 NY en Melbourne shirtjes.  ;) Maar dan met I <3 Nadja  :D

Aankomende maandag ga ik de shirts bestellen. Dit i.v.m. de ong. 2 weken leveringstijd. Ik zal nogmaals een email sturen naar de website om te vragen of het dus ook binnen 2 weken, 10 of 12 dagen dus ;), kan. Want dan heb ik ze of op de zaterdag voor de MFD (12 dagen leveringstijd) of op de donderdag voor de MFD (10 dagen leveringstijd).

Iedereen die heeft aangegeven interesse te hebben, maar die nog geen kleur & maat heeft opgegeven:

Geef je kleur & maat door voor a.s. maandag!
Bijvoorbaat dank!  :)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2007, 00:24:17 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #158 Gepost op: 27-02-2007, 00:38:21 »
ik wil iig twee S jes :)
de kleur ga ik nog even overleggen (voor mij en Romy)
Triomf!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #159 Gepost op: 27-02-2007, 07:46:54 »
Er zijn nu 24 shirts die op zeker staan verkocht te worden. Stel dat er tot aankomende maandag er 6 nieuwe aanmeldingen bijkomen... Dan hebben de mensen die zich hebben gemeld hier hun eigen kleur en maat. 70 shirts hou je dan over. Ik zit dan te denken de rest op te delen als volgt:

- kies 5 kleuren uit
- pak van elke kleur 14 stuks
- verdeel die 14 stuks per kleur over de maten

Dus:

- 14 Zwart, 14 Groen, 14 Bordeaux rood, 14 Navy & 14 Lime
- per 14 shirts bestel ik dan 3 S, 4 M, 4 L & 3 XL

Lijkt mezelf de meest veilige bestelling. Aangezien het meerendeel van de mensen vaak M & L als maat hebben. Dan krijg je dus 15 S, 20 M, 20 L & 15 XL. Dat zijn er 70 in totaal. En met de 30 aanmeldingen waarvan je keuzes vaststaat en dat je zeker ervan bent die te krijgen die je wil, komen we dan op 100 uit.

Wat jullie?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan