Poll

wat willen we voor opdruk?

het is 1 grote...
niets is wat het lijkt
het is geen spel, het is oorlog!

Auteur Topic: Animo voor widm shirts?  (gelezen 185077 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #620 Gepost op: 22-03-2007, 22:50:02 »
Met andere woorden: niets is wat het lijkt.
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #621 Gepost op: 22-03-2007, 22:59:04 »
Met andere woorden: niets is wat het lijkt.

Om Mariell's woorden maar te gebruiken: ::rofl::

psies!   ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #622 Gepost op: 22-03-2007, 23:25:13 »
Ik heb mijn bordo shirt ontvangen!!!!!  ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #623 Gepost op: 23-03-2007, 13:26:25 »
Ja, maar je moet wel eerlijk wezen. Een shirt die 3,67 kost per stuk, daarvan mag je eenzelfde kwaliteit van verwachten en niet alsof het een shirt van 25 euro is. Dus het is nogal wiedes dat de shirts die ik besteld heb van lagere kwaliteit zijn dan die van de AVRO. Je kan niet voor een habbekrats een hoge kwaliteit eisen.

Weet ik. dat weet je van te voren al. Ik ben met het avro shirt (die ik nu en maandag aan heb :P ) heel blij en met jouw shirt(s)  (die ik woensdag en gisteren aan had :P )ben ik ook heel blij, en je moet gewoon geen appels met peren vergelijken. Beide shirts zijn top, die van de avro is 12,50 - 6,00 beter, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je niet begrijpt wat ik bedoel,  ::ok::  voor jouw organisatie en de shirts, want ze zijn super!
Molloot sinds seizoen 4

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #624 Gepost op: 23-03-2007, 13:29:16 »
Weet ik. dat weet je van te voren al. Ik ben met het avro shirt (die ik nu en maandag aan heb :P ) heel blij en met jouw shirt(s)  (die ik woensdag en gisteren aan had :P )ben ik ook heel blij, en je moet gewoon geen appels met peren vergelijken. Beide shirts zijn top, die van de avro is 12,50 - 6,00 beter, als je begrijpt wat ik bedoel. Als je niet begrijpt wat ik bedoel,  ::ok::  voor jouw organisatie en de shirts, want ze zijn super!

Inderdaad, elk shirt heeft zijn eigen kwaliteit. En het AVRO shirt staat met de kwaliteit boven het WIDM shirt. Maar daar betaal je dus ook voor. Ze zijn beide goed in hun eigen categorie :)

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #625 Gepost op: 23-03-2007, 13:38:20 »
De Wie is de mol Inge, Shirt ;D is inderdaad van goede kwaliteit, en ziet er erg leuk uit en dat Avro op de zijkant ook erg leuk, mijn complimenten,! :)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #626 Gepost op: 23-03-2007, 14:15:37 »
Inderdaad, elk shirt heeft zijn eigen kwaliteit. En het AVRO shirt staat met de kwaliteit boven het WIDM shirt. Maar daar betaal je dus ook voor. Ze zijn beide goed in hun eigen categorie :)


Inderdaad :)

Plus dat de avro er nog winst op maakt. (en wij 2 euro per shirt aan het goede doel doneren)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Allempie

  • Forumlid
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #627 Gepost op: 23-03-2007, 14:16:02 »
Ik had ook een t-shirt besteld, bordeauxrood maat S. Ik heb echter ene maat L binnengekregen... kan daar nog wat aan gedaan worden? Ik verzuip haast in dat shirt :P

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #628 Gepost op: 23-03-2007, 14:49:16 »
Hoi Yvonisdemol,


Heb zojuist het t-shirt ontvangen en ziet er puik uit.  ::ok::
Ook kleur en maat zijn prima.

Bedankt voor al je moeite en tot volgend jaar weer.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #629 Gepost op: 23-03-2007, 16:56:47 »
nadja een taart?
geen denken aan, niet van mij iig!

waren uit de shirts van de avro eigenlijk uitverkocht geraakt?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #630 Gepost op: 23-03-2007, 17:01:21 »
waren uit de shirts van de avro eigenlijk uitverkocht geraakt?

Op het laatst hadden ze volgens mij nog wel wat over.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #631 Gepost op: 23-03-2007, 17:29:04 »
nadja een taart?
geen denken aan, niet van mij iig!


Niet zo onaardig,....

Het zou heel erg leuk zijn geweest als ze er ook bij was geweest zondag, en als het echt zo is dat ze niet is gekomen omdat ze 'bang' was vind ik dat we dat moeten goedmaken. Zonder dat iemand zich aangesproken hoeft te voelen en zonder aansziens des persoons.

Het moet gewoon niet zo zijn dat kandidaten niet meet naar een MFD komen omdat ze bang zijn !!

En daarom krijgt Nadja wat mij betreft een taart als ze volgend jaar alsnog, wel komt.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #632 Gepost op: 23-03-2007, 17:44:36 »
En bij mij is hij gister ook in de bus gevallen. Thanx YIDM! ::ok:: Leuk shirt. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #633 Gepost op: 23-03-2007, 18:01:26 »
(...) en als het echt zo is dat ze niet is gekomen omdat ze 'bang' was (...)

Dat is dus niet zo.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #634 Gepost op: 23-03-2007, 18:28:46 »
Niet zo onaardig,....

Het zou heel erg leuk zijn geweest als ze er ook bij was geweest zondag, en als het echt zo is dat ze niet is gekomen omdat ze 'bang' was vind ik dat we dat moeten goedmaken. Zonder dat iemand zich aangesproken hoeft te voelen en zonder aansziens des persoons.

Het moet gewoon niet zo zijn dat kandidaten niet meet naar een MFD komen omdat ze bang zijn !!

En daarom krijgt Nadja wat mij betreft een taart als ze volgend jaar alsnog, wel komt.

dat heeft niks met onaardig te maken.
ik kan iedereen op deze aardbol wel een taart geven.
bovendien was ze er niet niet door familie-omstandigheden, en zei degene die deze post maakte dat renate dat met een knipoog zei.

ik zie geen enkele, enkele reden om nadja een taart te geven.
maar als jij graag de moeite wil doen..  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #635 Gepost op: 23-03-2007, 18:44:49 »
Niet zo onaardig,....

Het zou heel erg leuk zijn geweest als ze er ook bij was geweest zondag, en als het echt zo is dat ze niet is gekomen omdat ze 'bang' was vind ik dat we dat moeten goedmaken. Zonder dat iemand zich aangesproken hoeft te voelen en zonder aansziens des persoons.

Het moet gewoon niet zo zijn dat kandidaten niet meet naar een MFD komen omdat ze bang zijn !!

En daarom krijgt Nadja wat mij betreft een taart als ze volgend jaar alsnog, wel komt.


Ik kan me je post enigszins voorstellen. Maar Nadja was echt wegens familie-redenen niet gekomen, ik weet dus ook zeker dat ze welkom was, en dat iedereen met haar op de foto had willen gaan.

Ik denk ook, dat wanneer ze dit allemaal leest, dat ze er hartelijk om zal lachen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #636 Gepost op: 23-03-2007, 18:51:09 »
Ik had ook een t-shirt besteld, bordeauxrood maat S. Ik heb echter ene maat L binnengekregen... kan daar nog wat aan gedaan worden? Ik verzuip haast in dat shirt :P

Ja, ik zie het nu. Ik meende bordeaux L te lezen, te oordelen naar het handschrift ;)
Maar dat blijkt na controle inderdaad een bordeaux S te moeten zijn. Nu heb ik dus Catelootje haar shirt naar jou toegestuurd  :-[

Ik heb zojuist een emailtje gestuurd met het verzoek om de nalevering te wijzigen in bordeaux S ipv bordeaux L.

Excuses voor het ongemak  ::schaam::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #637 Gepost op: 23-03-2007, 19:14:43 »
Wat vinden jullie van de volgende producten ??
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #638 Gepost op: 23-03-2007, 19:39:46 »
that's the shit! (hoewel ik ook graag een widm-zonnebril zou hebben...)
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Animo voor widm shirts?
« Reactie #639 Gepost op: 23-03-2007, 19:50:24 »
Ik heb een ander idee. Meteen een eerbetoon aan Karel.

Volgende molfandag sta ik er met een tafeltje, een tondeuse en een stoel. Spiegel lijkt me overbodig.

Wie wil, kan dan voor een spotprijs ''coupe Karel'' krijgen........

De opbrengst gaat uiteraard naar het nog te bepalen goede doel.