Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 51960 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9
« Reactie #160 Gepost op: 2-03-2007, 21:34:34 »
Wordt verplaatst naar het 'Oudere seizoenen'-stuk.
The British are not impressed.

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #161 Gepost op: 2-03-2007, 21:54:27 »
bizar om te kijken naar een WIDM-aflevering en toch al zéker te weten wie de mol is :D
(ben er zeker van dat de meesten hier zaten te kijken van "jaaaaaaaa, ze doet een 'L' met haar hand!!!" :p)
deze aflevering werd het meer en meer duidelijk. paul geeft inge duidelijk steken 'weet je zeker dat je niet weet wat we zoeken?', volgens mij heeft hij tastbaar bewijs ontdekt want die is veel te zeker (zoals stijn in de belgische mol 3, die ontdekte toen een papiertje van de regie in de vuilbak)
dat renate en eva plots voor paul gaan, daar snap ik echt niets van. óf het is gelogen (want als de 3 kandidaten voor inge gaan, dan is het voor de kijker ook wel duidelijk), óf ze zijn gewoon dom (denk eens even logisch na, en je kan paul schrappen!) :p
dat dick trouwens nog steeds renate verdenkt, en menno nog steeds paul, amai... toppunt van tunnelvisie!
en sommigen vinden het blijkbaar nu een 'mindere' reeks omdat we het al weten, maar stel dat die hint niét ontdekt werd, dan twijfelde ik wellicht nog steeds tussen inge & eva, dus ja. ik denk dat ze volgend jaar wel nóg mindere opvallende hints zullen gebruiken!
nog even over deze aflevering: 1 opdracht??? en de mol =/= expeditie robinson he... *zucht*
in WIDM moeten kandidaten proberen samen een opdracht tot een goed einde te brengen, en niet tegen elkaar strijden m.i. (zeker als ze niet weten wat eraan vasthangt)
de reeks van vorig jaar vond ik wel leuker (leukere groep), maar de mol was dit keer wel een pak beter (hoewel het nu overduidelijk is)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #162 Gepost op: 2-03-2007, 22:31:28 »
Vul ik de AVROmolcodespel nr 9 in, is goed, bekijk filmpje en ga klik vervolgens op wieisdemol.nl en wat krijg je te zien?

Een foto van Paul met daarnaast afl.9, getreuzel in een kano en IK BEN DE MOL

 ::oink::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9
« Reactie #163 Gepost op: 2-03-2007, 22:41:17 »
Die pagina krijg je ook al te zien als je naar de avro-homepage gaat. Maar ik kan niet helemaal plaatsen waarom ze net die regel Ik ben de Mol bij de foto van Paul plaatsen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9
« Reactie #164 Gepost op: 2-03-2007, 22:42:24 »
Omdat Paul dat wil zeggen tegen Eva en Renate, zodat zijn kansen vergroot worden.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #165 Gepost op: 2-03-2007, 22:43:51 »
misschien om ons wat op te fokken ?  ::tandpastasmiley::

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #166 Gepost op: 3-03-2007, 00:08:16 »

Ik was er overigens van overtuigd dat het Inge was die het vat met het vraagteken had meegenomen... :-X Naja ik vond 't al zo vreemd dat de Mol iets goed zou doen, dus dat probleem is ook weer verholpen.


Inge doet heel veel moeite om te vat te pakken te krijgen en niet Paul, maar misschien merkte hij het vat als eerste op .... even terug kijken >> Kan er alleen uit op maken dat Inge er heel hard voor werkt!
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 00:19:09 door Zaz »
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline xerxes

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #167 Gepost op: 3-03-2007, 10:25:03 »


nog even over deze aflevering: 1 opdracht??? en de mol =/= expeditie robinson he... *zucht*
in WIDM moeten kandidaten proberen samen een opdracht tot een goed einde te brengen, en niet tegen elkaar strijden m.i. (zeker als ze niet weten wat eraan vasthangt)

Ben het volledig met je eens: ook met dat insecten eten in de vorige aflevering. Laat zulke opdrachten maar aan ER over.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 16:56:59 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #168 Gepost op: 3-03-2007, 10:38:30 »
Nog even over dat kandidaat/kandidate verhaal.

Als je wil dat Karel kandidatE zegt, dan hoor je dat ook!
En als je wil dat Karel kandidaat zegt, dan hoor je dat ook!

Als bijlage heb ik een WAVE-bestandje met het stukje gedaan.
WAV-bestandjes kun je hier niet uploaden, dus heb ik het bestandje upgeload op mijn eigen server.

Hier staat het bestandje.
 

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #169 Gepost op: 3-03-2007, 11:18:06 »
Nog even over dat kandidaat/kandidate verhaal.

Als je wil dat Karel kandidatE zegt, dan hoor je dat ook!
En als je wil dat Karel kandidaat zegt, dan hoor je dat ook!

Als bijlage heb ik een WAVE-bestandje met het stukje gedaan.
WAV-bestandjes kun je hier niet uploaden, dus heb ik het bestandje upgeload op mijn eigen server.

Hier staat het bestandje.
 


Mn compu pakt m niet!
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #170 Gepost op: 3-03-2007, 11:34:00 »
Ik heb het bestandje nu ergens anders upgeload, hopelijk doet hij het nu wel.

Hier dus!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #171 Gepost op: 3-03-2007, 11:36:37 »
hebbes! thx.

tsja ik weet ook nog niet wat hij nu precies zegt, maar ik neig meer naar 'kandidate'...
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #172 Gepost op: 3-03-2007, 11:37:27 »
hebbes! thx.

tsja ik weet ook nog niet wat hij nu precies zegt, maar ik neig meer naar 'kandidate'...

Het blijft moeilijk, maar het kan ook gemanipuleerd zijn.  :-\\

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #173 Gepost op: 3-03-2007, 11:40:59 »
Hij zegt gewoon kandidaattt. Dat het lijkt alsof hij kandidate zegt komt doordat het volgende woord dat hij zegt "en" is, dat begint dus met een E...

Bovendien zijn ze bij WIDM echt niet zo stom dat ze Karel kandidate laten zeggen. En kandiaat sluit trouwens niet uit dat het geen vrouw kan zijn. Ik noem mezelf ook student en geen studente.

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 9
« Reactie #174 Gepost op: 3-03-2007, 12:53:11 »
Hij zegt gewoon kandidaattt. Dat het lijkt alsof hij kandidate zegt komt doordat het volgende woord dat hij zegt "en" is, dat begint dus met een E...

Bovendien zijn ze bij WIDM echt niet zo stom dat ze Karel kandidate laten zeggen. En kandiaat sluit trouwens niet uit dat het geen vrouw kan zijn. Ik noem mezelf ook student en geen studente.

Mee eens Molly, enneu...Karel is een té goede presentantor om hier een fout in te maken... 8)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Aflevering 9
« Reactie #175 Gepost op: 3-03-2007, 13:19:30 »
Wat een ontzettend goede mol!

Ik viel vorige week echt van mijn stoel, toen ik de gebarenhint vernam. Ik wist echt zeker: Inge staat echt te huilen, Inge is oprecht bezorgd, Inge voelt zich oprecht aangevallen en vooral Inge is NIET de mol. Eva, Paul en bovenal Renate waren duidelijk een stuk molleriger.

Eigenlijk is er dus niets veranderd aan de spanning van WIDM. Alleen is de uitslag een beetje vervroegd. De afgelopen aflevering was toch heel leuk om te zien, omdat Paul werkelijk de twee dames op briljante wijze op het verkeerde been zet en zich als winnaar profileert. Inge weet dat Paul haar helemaal doorheeft (zoals Yvon dat wist van Marc-Marie). En twee zoekende meisjes, die het spoor helemaal bijster zijn.

Ik heb genoten en zal dat ook doen van de finale. Want immers hebben we misschien toch wel de MEEST GEWELDIGE BN-er MOL ooit. Chapeau!
C'est le Fruit!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #176 Gepost op: 4-03-2007, 12:34:39 »
Het blijft wel lang stil ...

Heeft er nog iemand iets te zeggen over aflevering 9?  ;D

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #177 Gepost op: 4-03-2007, 12:47:59 »
Het blijft wel lang stil ...

Heeft er nog iemand iets te zeggen over aflevering 9?  ;D

Jammer ja.....Voor velen hier is het speuren naar de mol al gestopt. En nu moeten we ook nog zolang wachten op de finale  :(
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 9
« Reactie #178 Gepost op: 4-03-2007, 12:57:15 »
Jammer ja.....Voor velen hier is het speuren naar de mol al gestopt. En nu moeten we ook nog zolang wachten op de finale  :(

Nu de discussie over kandidaat/kandidate is weggeebt valt het me op dat het niemand is opgevallen dat Karel het heeft over een WAKKERE kandidaat.

Dat kan slaan op de nacht in de trein. Maar ik denk ook aan het veroveren van het tentje bij Inge, dat was geen wakkere actie van Inge.

Offline bongo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • King of the Bongo
Herhaling WIDM van afgelopen donderdag
« Reactie #179 Gepost op: 4-03-2007, 13:23:52 »
Hoi, Ik heb WIDM afgelopen donderdag helaas gemist. Wordt ie misschien nog herhaald? Helaas heb ik wat problempjes met het geluid bij filmpjes op mijn compu, anders had ik wel gekeken op uitzending gemist.
Bekijk mijn foto's van over de hele wereld op www.panoramio.com/user/88717