Auteur Topic: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8  (gelezen 29458 keer)

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #40 Gepost op: 14-03-2007, 16:29:50 »
Ik denk gewoon dat pieter-jan de rustige aardige presentator wordt :P karel is zo iemand die niet ingaat op een 'ja maar' maar pieter-jan is misschien wat minder in zn rol. Hij gaat het hoe dan ook zeker goed doen!

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #41 Gepost op: 14-03-2007, 16:34:41 »
Ik denk gewoon dat pieter-jan de rustige aardige presentator wordt :P karel is zo iemand die niet ingaat op een 'ja maar' maar pieter-jan is misschien wat minder in zn rol. Hij gaat het hoe dan ook zeker goed doen!

"Ja maar? Meester ik wil geen straf!" ::rofl::

Ik denk dat hij inderdaad ook de rustige presentator wordt. Volgens mij gaat hij heel erg lijken op Anderson Cooper, een CNN-verslaggever die de Amerikaanse versie van de Mol presenteerde. Hij was heel erg betrokken bij de kandidaten (zie hier voor een goed voorbeeld).

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #42 Gepost op: 14-03-2007, 16:36:46 »
Hier het fragmentje van 10 minuten geleden. In de Coen en Sander show op 3FM belde ze met de kersverse presentator.

>>>Pieter Jan op 3FM<<<
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Gorgeous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #43 Gepost op: 14-03-2007, 16:48:22 »
Hier het fragmentje van 10 minuten geleden. In de Coen en Sander show op 3FM belde ze met de kersverse presentator.

>>>Pieter Jan op 3FM<<<


thnX heb ik het tog nog ff kunne luisteren!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #44 Gepost op: 14-03-2007, 16:51:34 »
Volgens mij gaat hij heel erg lijken op Anderson Cooper, een CNN-verslaggever die de Amerikaanse versie van de Mol presenteerde.
Ik heb die tweede serie gezien ja, en ik moet zeggen dat ik hem geen goede presentator vond voor het programma. Het draaide meer om hem dan om de mol. Denk maar aan Anderson's Funhouse, dat kan eigenlik echt niet. Karels Funhouse als widm opdracht. Dat past gewoon niet.
Nu hadden die Amerikanen wel meer rare opdrachten en opdrachten waar drie kandi's gewoon niet aan meededen. En een mol die...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Rare jongens, die Amerikanen.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #45 Gepost op: 14-03-2007, 17:01:02 »
neeeeeeeeeeeeeeeeeee ahhhhhhhhhhhhh
ik
ben
boos
dennis for mole !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #46 Gepost op: 14-03-2007, 17:03:13 »
JJJJEEEETTTTJJJJEEEEE wat verschrikkelijk STOM!!!
Dit is echt niet leuk. Ik wil Karel!!!!!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #47 Gepost op: 14-03-2007, 17:06:44 »
Hier het fragmentje van 10 minuten geleden. In de Coen en Sander show op 3FM belde ze met de kersverse presentator.

>>>Pieter Jan op 3FM<<<


Sander: "Zo lang die tune duurt, zo lang zat ik ook in het programma ongeveer" ::rofl::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #48 Gepost op: 14-03-2007, 17:20:58 »
Ik heb die tweede serie gezien ja, en ik moet zeggen dat ik hem geen goede presentator vond voor het programma. Het draaide meer om hem dan om de mol. Denk maar aan Anderson's Funhouse, dat kan eigenlik echt niet. Karels Funhouse als widm opdracht. Dat past gewoon niet.
Nu hadden die Amerikanen wel meer rare opdrachten en opdrachten waar drie kandi's gewoon niet aan meededen. En een mol die...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Rare jongens, die Amerikanen.

Ben ik met je eens ja. Maar het toont heel goed aan dat er toch veel verschillende manieren zijn om zo'n programma te presenteren. Ik zie Pieter Jan in ieder geval niet de strenge Karel-kant op gaan. Karel was ook een meester in spanning opbouwen (meer dan Angela). Ik hoop maar dat Pieter Jan het ook gaat lukken.

EDIT: Hier is op ongeveer 56:00 een heel kort fragment te horen, waarin Hans Schiffers Karel aan de lijn heeft. Karel is 'buitengewoon teleurgesteld' met het besluit van de AVRO en klinkt absoluut niet vrolijk........
« Laatst bewerkt op: 14-03-2007, 17:59:30 door honeymaker »

Offline roelc

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #49 Gepost op: 14-03-2007, 18:00:25 »
ik vind het niet goed dat er opnieuw een andere presentator is.
een programma als WIDM heeft nood aan toch iets van continuiteit of ervaring, en die rol kan enkel door de presentator vervuld worden.
niet dat ik karel een goeie presentator vond (vind :p), helemaal niet zelfs: hij valt te veel op en maakt ook geen erg schitterende indruk (maar dat is persoonlijk natuurlijk ;))
geef mij maar opnieuw angela! uiterst geschikt als presentator (net als michiel devlieger in belgie)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #50 Gepost op: 14-03-2007, 18:04:19 »
Dood- en doodjammer. Karel is als presentator van WIDM een kei. Alle open deuren zijn hierboven al ingetrapt, maar ik wil toch even zeggen dat dit een grote misser van de AVRO is.
Woosie down?

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #51 Gepost op: 14-03-2007, 18:07:23 »

EDIT: Hier is op ongeveer 56:00 een heel kort fragment te horen, waarin Hans Schiffers Karel aan de lijn heeft. Karel is 'buitengewoon teleurgesteld' met het besluit van de AVRO en klinkt absoluut niet vrolijk........

ik dacht dat het ook enigzins zijn eigen beslissing was maar nu ik dit hoor vind ik het nog veel erger...

k*t AVRO! >:(

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #52 Gepost op: 14-03-2007, 18:07:57 »
waaaaaaaaaaaaaaaaaat ::oink::


 ::ohno:: ::ohno::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #53 Gepost op: 14-03-2007, 18:08:04 »
Overigens, als de opnames van WIDM in 2008 zullen plaatsgrijpen, dan is het waarschijnlijk dat er een jaartje overgeslagen wordt en pas in voorjaar 2009 weer op de mol gejaagd kan gaan worden...
Woosie down?

Offline roelc

  • Forumlid
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #54 Gepost op: 14-03-2007, 18:14:30 »
Dood- en doodjammer. Karel is als presentator van WIDM een kei. Alle open deuren zijn hierboven al ingetrapt, maar ik wil toch even zeggen dat dit een grote misser van de AVRO is.
het niet meer laten presenteren door angela was een veel grotere misser! (vergeet niet dat er toen ook heel wat mensen tegen karel waren)
angela had al 5 reeksen gemaakt en was gewoon 'de verpersoonlijking' van WIDM

maar we mogen al tevreden zijn zeker dat er een 8ste reeks komt? ;)
in belgie jammergenoeg nooit een 4de geweest :(

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #55 Gepost op: 14-03-2007, 18:22:03 »
ik dacht dat het ook enigzins zijn eigen beslissing was maar nu ik dit hoor vind ik het nog veel erger...

k*t AVRO! >:(

Zelfde hier, leuk beleid daar bij de Avro  ::niet-ok::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #56 Gepost op: 14-03-2007, 18:31:03 »
EDIT: Hier is op ongeveer 56:00 een heel kort fragment te horen, waarin Hans Schiffers Karel aan de lijn heeft. Karel is 'buitengewoon teleurgesteld' met het besluit van de AVRO en klinkt absoluut niet vrolijk........

Ik kan hem niet afluisteren maar zou hem HEEL graag willen horen

Hoe komt dat?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #57 Gepost op: 14-03-2007, 18:34:13 »
ik dacht dat het ook enigzins zijn eigen beslissing was maar nu ik dit hoor vind ik het nog veel erger...

Inderdaad, erg jammer dit zeg.. :-\\ Karel genoot er volgens mij enorm van om presentator van WIDM te mogen zijn. Dat bleek uit vanalles maar het meest veelzeggende moment vond ik op 11 februari dit jaar in Huizen, toen ie compleet met karakteristieke jas en hoed, met een grote glimlach, in de stromende regen in een tuk-tuk de bocht om kwam gescheurd! Prachtig! ::jaja:: ::ok:: 8)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2007, 18:49:33 door Heinz »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #58 Gepost op: 14-03-2007, 18:35:14 »
Ik kan hem niet afluisteren maar zou hem HEEL graag willen horen

Hoe komt dat?

Omdat die omroep.nl streams nooit werken. Download het dan ook gewoon van:


>>>Pieter Jan op 3FM<<<

The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: karel niet nieuwe presentator WIDM Seizoen 8
« Reactie #59 Gepost op: 14-03-2007, 18:43:57 »
Het is zeer triestig dat ik geen AVRO-lid ben, want dan zou ik uit protest mijn abonnement kunnen opzeggen...
Het is zeer jammer dat ze een mislukte (ja, hij heeft al menig geflopte programma's op zijn naam staan) presentator WIDM laten presenteren. De AVRO heeft toch wel talent in huis?
Heb menig programma van hem moeten aanschouwen, hij is saai, onnatuurlijk, en vooral niet geschikt om wat dan ook te presenteren op TV. Ik vrees dat dit mijn laatste WIDM seizoen was, het feit dat HIJ WIDM gaat presenteren geeft al aan dat seizoen 8 de laatste zal zijn. Door hem zal WIDM roemloos ten onder gaan.

En voordat er reacties komen van: "eerst maar es zien, laat hem zich eerst maar bewijzen...",  hij heeft kansen genoeg gehad op tv.

 >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(

Zeer slechte keus van de AVRO...


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!