Poll

Bij welke executie was jij het meest verrast?

Executie 1 (Nicolette)
Executie 2 (Annette)
Executie 3 (Georgina)
Executie 4 (Coen)
Executie 5
Executie 6 (Joris)
Executie 7 (Dunya)
Executie 8 (Patrick)

Auteur Topic: Wat was de spannendste executie?  (gelezen 9193 keer)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de spannendste executie?
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2008, 14:46:16 »
PATRICK!!

Op het laatst, ik was zoooooooo bang dat Dennis eruit zou gaan joh, was namelijk mijn Mol. En echtt, ik zat even te twijfelen...

Ik wist juist 'zeker' (want wat is zeker in WIDM?  ;) ) dat Dennis zou blijven, want voor mij was hij ook de Mol. De executie van Patrick vond ik dus ook niet zo spannend.
Ik denk dat voor mij de executie met de vrijstelling van Joris het spannendst was. Ik was wel héél benieuwd of hij zich aan z'n woord zou houden.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was de spannendste executie?
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2008, 15:04:59 »
Maar het is vanavond natuurlijk geen executie. :P

haha nee maar ik vond het wel heel spannend!
Serieus, ik ben nog nooit zenuwachtiger geweest dan bij een bekendmaking van WIDM  ::rofl::
Triomf!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wat was de spannendste executie?
« Reactie #22 Gepost op: 7-03-2008, 15:48:24 »
Het vertrek van Nicolette, Coen, Dunya en Patrick had ik goed voorspeld in de pool, dus dat was allemaal geen verrassing. Het vertrek van Annette was ook geen verrassing.

Het vertrek van Georgina en Joris kwam voor mij wel als een verrassing. En dan stem ik op het vertrek van Joris, omdat dat het einde van mijn pool was. ;D

Aan de andere kant had ik toen al wel door dat Joris de mol niet was, dus misschien was achteraf het vertrek van Georgina een grotere verrassing, omdat ik toch had verwacht dat de redactie haar er langer in zou houden.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 15:50:42 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.