Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 34638 keer)

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #120 Gepost op: 8-03-2008, 14:28:43 »
Eerst hadden we Angela, zij WAS WIDM.
We baalden dat ze wegging en dat Karel ervoor in de plaats kwam.

Niet iedereen was even blij met Karel, omdat het toch een ander gezicht was, maar Karel deed het fantastisch en was een waardige opvolger van Angela.

Na twee seizoenen was het helaas ook exit Karel, en PJH kwam daarvoor in de plaats.
Natuurlijk is het jammer dat we Karel kwijt zijn, jammer voor Karel zelf, maar ook jammer voor ons.

Nu hebben we PJH gezien, en ik vind hem ook heel goed!
Natuurlijk is het even wennen als er weer een nieuwe presentator is! PJH heeft het ook fantastisch gedaan en heeft zich als een waardige opvolger bewezen. Ieder heeft zijn eigen manier van presenteren, dus daar kan je iemand niet op afrekenen.

En mocht je PJH niks vinden, dan denk ik niet zozeer dat het is om de persoon zelf, maar meer omdat we zo van Karel zijn gaan houden (hoe sentimenteel haha) als presentator, en omdat we het zo enorm jammer vinden voor Karel zelf aangezien je gewoon aan hem zag en hoorde dat hij het fantastisch naar zijn zin had bij WIDM! (en aan de leuke afterparties!).

Ik ben er dan ook van overtuigd dat als PJH volgend jaar weer presenteert, en het jaar daarna komt er nog een reeks met bijvoorbeeld een nieuwe presentator (nee geen Tooske haha), iedereen over de nieuwe presentator zal zeggen: hij/zij doet het ook oke, maar het is geen PJH!


*amen* :P

Precies!  ::ok:: Dat vind ik nou ook...
Wie er ook zal komen en gaan, je blijft altijd hetzelfde houden: balen dat de oude presentator weg gaat, en dan is de nieuwe presentator na 1 (of 2) seizoenen ook wel weer goed. Ieder z'n eigen manier.
En iedereen heeft ook z'n kenmerken. Angela was de mamma van WIDM (erg betrokken en gezellig) Karel was meer afstandelijk en en stond er boven (gezag) wat goed past bij WIDM en Pieter Jan is een beetje een mix.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #121 Gepost op: 10-03-2008, 22:20:09 »
Ik vind inderdaad ook dat ie 't goed gedaan heeft. Het feit dat de presentator die weg moet goed is, en dat je de nieuwe niet kent, maakt dat je liever de oude behoudt maar vooralsnog hebben we alleen maar goede presentatoren (en -trice) gehad.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #122 Gepost op: 10-03-2008, 22:43:04 »
psies ! mee eens. ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen verschil voel. pjh is minstens zo sociaal en gezellig, en zn prestatiekunsten vond ik zeker niet onderdoen voor die van karel :)
dus pjh ! toppie, en volgend jaar maar weer :) (.... naar de mac :P )
dennis for mole !

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #123 Gepost op: 10-03-2008, 22:53:23 »
Absoluut. Hij is geen moederkloek, zoals Angela een beetje was, hij heeft niet het mysterieuze van Karel, maar hij was onwijs relaxt als presentator met her en der wat plaagstootjes...van mij mag ie inderdaad nog 10 jaar, zoals ie zelf zei op de molfandag. Vond deze serie als geheel ook beter als de voorgaande, niet dat dit aan PJ ligt overigens, maar bij het vernieuwde widm past hij heel goed.
Revenge is a dish best served not

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #124 Gepost op: 11-03-2008, 06:58:00 »
Ik vond Pieter Jan in de serie al heel aardig en goed overkomen maar na de fandag heb je er een fan bijgekregen :D vooral omdat je mijn naam herkende als mod-zijnde ;D ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #125 Gepost op: 12-03-2008, 11:12:10 »
Nou, wat ik zelf tegen PJ heb gezegd; Karel heeft dat mysterieuze, dat beangstigende, en bij PJ, die staat daar met een lach op z'n gezicht, alsof ie gewoon zn ding doet.

Maar ook ik geef toe, ik mag deze manier van presenteren wel. Het heeft iets vertrouwelijks, iets mysterieus, en toch ook iets hartelijks.

PJ: je bent een goeie opvolger ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #126 Gepost op: 14-03-2008, 23:41:58 »
Pj is echt mee gevallen. Super goede vervanger van karel:D:D
Volgend jaar nog een keer!!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!