Auteur Topic: [Kandidaat] Regina  (gelezen 63881 keer)

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #160 Gepost op: 6-03-2008, 17:42:39 »
Iets wat wel verdacht blijft zijn die jokers, het inleveren van jokers bij een openbare test.  ::vergroot::
Eerst vond ik Regina best verdacht, toen ook bij die aflevering met het cruiseschip, maar toen ging ik alle afleveringen nog eens bekijken en toen zag ik dat ze haar jokers hield, ze kon die, als ze de mol is, beer inleveren, het kostte dan weer 100 euries uit de pot!

Regina is gewoon een kandidaat die gaat voor het succes en jokers en vrijstelligen houdt ze denk ik liever voor zichzelf :P
Regina vond ik persoonlijk een heeeele leuke kandidaat!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #161 Gepost op: 6-03-2008, 17:47:50 »
Eerst vond ik Regina best verdacht, toen ook bij die aflevering met het cruiseschip, maar toen ging ik alle afleveringen nog eens bekijken en toen zag ik dat ze haar jokers hield, ze kon die, als ze de mol is, beer inleveren, het kostte dan weer 100 euries uit de pot!

Regina is gewoon een kandidaat die gaat voor het succes en jokers en vrijstelligen houdt ze denk ik liever voor zichzelf :P
Regina vond ik persoonlijk een heeeele leuke kandidaat!

Waarom vond je haar leuk? Ik vind haar echt vreselijk
Eén van de vervelendste meest persoonlijkheidsloze kandidaten van de laatste moledities.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #162 Gepost op: 6-03-2008, 18:21:09 »
Vond ik eerder met Annette...

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #163 Gepost op: 6-03-2008, 18:31:03 »
Vond ik eerder met Annette...


Die wint de Yvonne van den Hurk award dit jaar :P

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #164 Gepost op: 6-03-2008, 18:34:05 »

Die wint de Yvonne van den Hurk award dit jaar :P

Eerder de Roeland Fernhout-award. ;)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #165 Gepost op: 6-03-2008, 21:44:46 »
Wat een goed hoofd trok ze toen ze bovenkwam!

Waarom een beugel, haar bovengebit stond juist hartstikke rechtm hihi, onder daarintegen...

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #166 Gepost op: 6-03-2008, 21:49:59 »
Regina, jammerjammerjammer... Had het je gegund, maar er kan er maar één de winnaar zijn. Denk dat jij te weinig gegevens van Dennis had in vergelijking met Edo om ook maar voor Dennis te kunnen gaan. Toch verder gekomen dan ik had gedacht!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #167 Gepost op: 6-03-2008, 21:55:03 »
Jammer ja, want ik was toch echt in de overtuiging dat zij de winnares was  ::oink::
Tot aflevering 9, toen me wel duidelijk werd dat Edo de winnaar zou zijn.

Ondanks dat tof dat je het tot de finale hebt weten te halen, je was een schitterende kandidaat Regina!
(als je in de terugblik zegt dat we alles weten op het internet ga ik er vanuit dat een enkele kandidaat uit de reeks dit dan wel leest en doorgeeft ;))
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #168 Gepost op: 6-03-2008, 23:54:22 »
toch ver gekomen! ::ok::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #169 Gepost op: 7-03-2008, 00:26:23 »
Ik had haar vanaf de eerste aflevering als winaar, tot vorige week toen wel duidelijk werd dar Edo de winaar werd. Goed gespeeld en erg ver gekomen met een foute mol (Dunya) maar ach niemand had het goed. Door iedereen in totaal de  Mol 1x goed ingevuld.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #170 Gepost op: 7-03-2008, 00:43:26 »
Arme Regina, Klasse hoor! Ik had je echt als winnaar ingeschat, vanaf het begin. Je hebt het supergoed bijgehouden allemaal. Uiteindelijk was het tussen die twee kerels natuurlijk toch een gok (wat dat betreft had Edo het makkelijker :) Die had zichzelf zo verdacht gemaakt).

Toppie. Jammer dat je niet gewonnen hebt maar Edo verdiend het natuurlijk ook :) Die heeft op een hele andere manier ook heel erg een goede tactiek gehad.

(Als Regina beneden komt aangelopen kijken ze ook alledrie heel triestig)
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 00:47:10 door annebeth »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #171 Gepost op: 7-03-2008, 09:29:05 »
Jammer voor Regina, maar toch is het een heel knappe prestatie:

Eerst verliezend finalist van Peking Express, nu verliezend finalist van Wie is de mol?. Volgend jaar Expeditie Robinson...?  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #172 Gepost op: 7-03-2008, 12:39:28 »
Eerder de Roeland Fernhout-award. ;)


Roeland ging naar huis OMdat hij ziek was, Annette DOORdat ze ziek was


bijna hetzelfde, maar toch anders....