Auteur Topic: [Kandidaat] Coen  (gelezen 50357 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #140 Gepost op: 7-03-2008, 10:43:28 »
Leuke foto en stukje op Coens Weblog:



Dennis Weening is de mol Door Coen Swijnenberg, vrijdag 7 maart om 00:36 Het is laat op de avond en ben net thuis van een hele gezellige avond in de bar van BNN. Met de hele club kandidaten en crew hebben we de laatste aflevering bekeken. En ja, de mol is bekend: Dennis Weening! Eenmaal thuis voor de buis zag ik hem na verloop van tijd aan het werk. In Mexico heb ik hem geen moment verdacht. In mijn hoofd streepte ik hem altijd als eerste door als mol-kandidaat. En juist dáárom had ik zo alert op hem moeten zijn! Maar genoeg daarover, het spel is uit. Er is bij alle tests in de hele serie maar één iemand geweest die op de vraag ‘Wie is de mol?’ de naam van Dennis aanklikte op de laptop: Edo. Hij is dan ook de terechte winnaar. Regina staat met lege handen.

Nog even Pieter Jan Hagens complimenteren met zijn Wie is de mol-debuut. Een hele lastige klus die hij heel goed heeft ingevuld. Een perfecte presentator die ook weer te zien zal zijn in de nieuwe serie volgend jaar. Over een tijdje zal ik nog eens een stuk loggen met zaken die tot vandaag groot geheim waren, maar nu wel openbaar mogen worden nu de ontknoping is geweest.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #141 Gepost op: 7-03-2008, 10:59:03 »
Ben benieuwd naar de verdere onthullingen van Coen!  ::vergroot::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Coen
« Reactie #142 Gepost op: 7-03-2008, 11:10:28 »
 ::rofl:: Geweldige foto!  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!