Auteur Topic: Georganiseerde Molvakantie?  (gelezen 48227 keer)

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #140 Gepost op: 20-09-2007, 20:14:55 »
Voor geïnteresseerden:

Mijn Wie is de mol met onbekende Nederlanders begint momenteel duidelijke vormen aan te nemen.
Het programma is bijna helemaal geschreven, diverse slaaplocaties zijn al geregeld en de opdrachten worden spectaculair! Voor durvers, denkers, doeners, volhouders etc etc etc. Dat alles met op zijn tijd een interessante mindfuck. Alles bij elkaar in acht dagen 18 opdrachten.
Tijdens onze molweek zullen diverse oud-deelnemers van de televisievariant acte-de-presence geven. Het geheel speelt zich af in Noord-Brabant en België en de pot kan oplopen tot 800 euro.

Alles wordt opgenomen en gemonteerd tot afleveringen. Die komen op dvd voor alle medewerkers, maar uiteindelijk zullen die ook op Youtube terechtkomen.

Dit plan heeft momenteel niet meer alleen duidelijke vormen, maar is zo goed als af... We gaan draaien in de herfstvakantie 21-28 oktober. Een ding gaat er echter nu fout... twee kandidaten vallen door persoonlijke omstandigheden weg. Ik ben dus dringend op zoek naar twee nieuwe kandidaten, die zin hebben in een zeer avontuurlijke week... compleet vergelijkbaar met een televisiemol.

Deelnemen kost 300 euro, een flink bedrag, maar ik zal hieronder aangeven wat ik erover kan zeggen. De opzet van deze mol is exact hetzelfde als de televisie-versie, dus al te veel kan ik niet verklappen...
De andere kandidaten hebben het proces actief meegemaakt en weten inmiddels dat ze waar voor hun geld gaan krijgen. Daarom zal ik kort ingaan op de dingen die je al mag weten die je ervoor krijgt:

(alles natuurlijk zo lang je in het spel blijft... afvallen is naar huis)

- een maximale prijzenpot van 800 euro.
- alle overnachtingen
- vervoer
- eten voor alle dagen
- 18 mooie opdrachten, waarvan een aantal grote en dure
- de originele test- en executiesoftware
- medewerking van bekende en 'onbekende' oud-deelnemers aan de tv-versie
- beeldmateriaal op dvd achteraf van de hele serie.

En vast nog meer wat ik nu zo snel even vergeet.

Het speelt zich af in Noord-Brabant. We beginnen in Den Bosch en trekken vanaf dan rond. We maken een dag een klein uitstapje naar België, maar blijven meestentijds in ons eigen land.

Er blijft uiteindelijk geld over. Dit geld wordt eerlijk verdeeld onder de kandidaten die er het vroegst zijn uitgevallen en dus veel meer hebben betaald dan ze hebben gekregen uiteindelijk. Helemaal gedekt is dat natuurlijk nooit, dat is het risico van het spel. Het spel zit echter wel zo in elkaar dat het zelfs de moeite waard is , als je als eerste afvalt.

Hopelijk is dit voldoende om je interesse te wekken. Als je geïnteresseerd bent om mee te doen, of naar aanleiding hiervan nog vragen hebt, mail dan zo snel mogelijk een berichtje naar herfstmol@gmail.com

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #141 Gepost op: 20-09-2007, 22:10:08 »
Is er een minimum leeftijd?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #142 Gepost op: 20-09-2007, 22:27:15 »
Damn, wat zou ik graag meegaan, maar ik heb dus geen herfstvakantie.......... Gaan jullie het geheel ook monteren en online plaatsen of op DVD aanbieden voor outsiders? Zou wel leuk zijn!

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #143 Gepost op: 20-09-2007, 23:04:06 »
Minimumleeftijd is 17, liever iets ouder en in het bezit van een rijbewijs.

Alles wordt gefilmd en komt op Youtube.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #144 Gepost op: 20-09-2007, 23:05:13 »
Minimumleeftijd is 17, liever iets ouder en in het bezit van een rijbewijs.

Alles wordt gefilmd en komt op Youtube.

Ik word dan tijdens de reis 17

Dat zie ik niet zitten.

Volgend jaar misschien? 8)

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #145 Gepost op: 20-09-2007, 23:13:45 »
Helaas zit dat er niet in. Alles bij elkaar heeft er zo ontzettend veel werk gezeten in alle voorbereidingen die al ruim een half jaar lopen, dat ik het volgend jaar niet nog een keer kan opbrengen naast mijn baan.

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #146 Gepost op: 28-02-2008, 22:56:45 »
Sterker nog, zo'n weekend heeft Sander de Heer ooit al georganiseerd! Was erg leuk heb ik wel van 3fm`ers vernomen. Pauls vriendin was toen toch de mol? Of ging het in het filmpje van Paul ergens anders over...

in het laatste weekend van mei doe ik mee! ik hoor nog of ik de Mol ben of niet... het grapje kost 165 euro, maar ik vind het nu al leuk en spannend

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #147 Gepost op: 29-02-2008, 23:39:35 »
in het laatste weekend van mei doe ik mee! ik hoor nog of ik de Mol ben of niet... het grapje kost 165 euro, maar ik vind het nu al leuk en spannend

Dat zal wat anders zijn dan de CMC Floortje ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #148 Gepost op: 3-03-2008, 14:16:45 »
ja ;D tis allemaal bloedserieus, en als de kandidaten net zo fanatiek zijn als de organisatoren, dan staat me wat te wachten...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Georganiseerde Molvakantie?
« Reactie #149 Gepost op: 5-03-2008, 13:01:41 »
Leuk Floortje maar dat is dus niet de georganiseerde Molvakantie die wij doen in de zomer. Wij doen het een hele week, in de de maand augustus als fanmolmaand. In 2007 was het in de herfst maar vroor het 's nachts dus waren de tentjes niet meest ideaal.

We hebben intussen iemand voor regie en montage maar moeten er nog 1 iemand bij. De inleg voor een volle week zal zo rond 350-450 euro liggen. We hebben ook 3 mannen en 3 vrouwen voor de fanserie; de aanmeldtermijn staat dus nog open voor nog 2 om 2.
 
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)