Auteur Topic: WIDM voor Televizier-ring 2007  (gelezen 9968 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #20 Gepost op: 4-10-2007, 23:01:23 »
De Wereld Draait Door is duidelijk het enige programma die het niveau Beste programma kan halen.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2007, 15:23:01 »
Ik vind van die drie progamma's  Gooische vrouwen MOET winnen :P
Zeg wat voor vent bende gij ;)


After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #22 Gepost op: 6-10-2007, 15:07:14 »
Zeg wat voor vent bende gij ;)

Dus jij vind dat alleen vrouwen naar Gooische vrouwen mogen kijke? Ander ben je geen vent.. :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #23 Gepost op: 6-10-2007, 18:28:34 »
De Wereld Draait Door is duidelijk het enige programma die het niveau Beste programma kan halen.

Dat vind ik niet; ik het wel een prima selectie voor de Televisierring. ::ok:: De Wereld Draait Door en Mooi! Weer de Leeuw vind ik allebei heel goed. ::ok:: ::ok::
Gooische vrouwen volg ik helemaal niet :-\\, maar ik weet wel dat het heel populair is en het schijnt wel goed geacteerd en geschreven te zijn; het is leuk dat er ook weer eens Nederlands kwaliteits-drama genomineerd wordt. ::ok::

Een stuk betere genomineerden dan vorig jaar in ieder geval! ::bravo:: (De Lama's, Densing wis se Stars en ook toen Gooische Vrouwen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #24 Gepost op: 7-10-2007, 21:12:49 »
Het wordt in ieder geval een betere winnaar dan de afgelopen drie jaar (Lama's, Jan Smit en Frans Bauer...).  ;D
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2007, 17:19:33 »
Waarom is De Lama's niet goed dan?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2007, 17:26:04 »
Omdat het eerst zo verschrikkelijk flauw was. Pas sinds vorig seizoen (of eigenlijk dit seizoen) kan ik er echt naar kijken, omdat ik ze nu alle 4 grappig vind. Vroeger was er altijd wel eentje bij die alleen maar flauwe voor de hand liggende grappen maakte. Tenminste de keren dat ik keek.  ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM voor Televizier-ring 2007
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2007, 17:35:01 »
De keren dat ik keek was het ook al allemaal zo flauw, ik vond er helemaal niets aan. Maar dan zeiden vrienden van me, die het wel leuk vinden, telkens dat ik net op het verkeerde moment gekeken had.  ::)

Maar dan hebben ze wel erg veel zwakke momenten, naar mijn mening.... :-\\

De spelletjes die ze doen, zijn wel grappig om zelf te doen, maar ik vind er helemaal niks aan om te kijken hoe zij het uitvoeren... :-\\ :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.