Auteur Topic: Die is de Mol  (gelezen 51871 keer)

Offline LNR

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #160 Gepost op: 21-12-2007, 17:01:26 »
Heb onderstaande net ook al gepost op het .nl forum. Maar wil het ook graag met jullie delen.

Weten we zeker dat er geen aanwijzingen door de Avro verwerkt zijn in "Die is de mol?"

Heb net namelijk de 4 uitzendingen nog eens bekeken. En het viel me op dat bij het intro dat Pieter Jan Hagens geeft, zijn naam bij de eerste uitzending (25-11) in groene letters in beeld komt. Bij de 3 volgende uitzendingen (02-12 / 09-12 / 16-12) is dat wit. Wel vreemd toch?

Zou dat betekenen dat de mol in de eerste uitzending zit...(oftewel: Patrick of Regina).

Wat denken jullie?

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #161 Gepost op: 21-12-2007, 17:28:46 »
Het kan best een aanwijzing zijn, maar wat mij betreft zou de kleur groen misschien eerder naar de winnaar verwijzen dan naar de Mol.   

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #162 Gepost op: 21-12-2007, 17:31:35 »
oke gelukkig  :)
meer een beetje media aandacht voor de BN-ers ofzo? (laat ook maar trouwens, moet ik het zelf maar kijken  ;))

Ik denk eerder nieuwe kijkers proberen te lokken naar de nieuwe reeks. Anders is het al bezig en denkt me hmmpf ik volg het nu niet meer.

En meer kijkcijfers betekent misschien meer reeksen, dus ik kan het enkel toejuichen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #163 Gepost op: 21-12-2007, 17:41:49 »
Heb onderstaande net ook al gepost op het .nl forum. Maar wil het ook graag met jullie delen.

Weten we zeker dat er geen aanwijzingen door de Avro verwerkt zijn in "Die is de mol?"

Heb net namelijk de 4 uitzendingen nog eens bekeken. En het viel me op dat bij het intro dat Pieter Jan Hagens geeft, zijn naam bij de eerste uitzending (25-11) in groene letters in beeld komt. Bij de 3 volgende uitzendingen (02-12 / 09-12 / 16-12) is dat wit. Wel vreemd toch?

Zou dat betekenen dat de mol in de eerste uitzending zit...(oftewel: Patrick of Regina).

Wat denken jullie?


is 25-11 misschien een belangrijke datum geweest? Iemand jarig ofzo?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Die is de Mol
« Reactie #164 Gepost op: 21-12-2007, 20:24:42 »
De opmerking dat groene letters betekent dat de winnaar (m/v) in aflevering 1 zit, vind ik niet zo'n slechte gedachtengang.

Ik zelf denk momenteel dat de mol in aflevering 2 zat. Van alle oudkandidaten was alleen in aflevering 2 een ex-mol te zien. (Inge). Zelfs in het achtergrondbehang heb ik nog geen ex-mol kunnen ontwaren.

Maar wat er nu met aflevering 4 nou aan de hand was? Raar geluid bij Annette, later bij vermommingsopdracht krijgt Annette een ander wending.. Vreemd allemaal..

 ???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline kaasje

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #165 Gepost op: 24-12-2007, 14:52:41 »
maar je moet die is de mol ook niet echt serieus nemen het is wel leuk om te kijken
vooral de oude kandidaten van de vorige seizoenen^^

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #166 Gepost op: 24-12-2007, 16:20:55 »
vond deze kandidaten wel erg leuk trouwens. Hoop dat ze er lang in blijven.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Die is de Mol
« Reactie #167 Gepost op: 30-12-2007, 18:12:31 »
nu zit ik op m'n vrije zondag dus alsnog een inhaalslag te plegen op DIDM.  :P
van mij had het niet uitgezonden hoeven worden, ik vind het maar een eentonig en weinig verrassend programma. (dit kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik er nu 5 achter elkaar heb gezien :P)

Citaat
Ik denk eerder nieuwe kijkers proberen te lokken naar de nieuwe reeks. Anders is het al bezig en denkt me hmmpf ik volg het nu niet meer.

En meer kijkcijfers betekent misschien meer reeksen, dus ik kan het enkel toejuichen!

dat is wel zo ja  ::jaja::

de "mol-graad" van die opdrachten vind ik trouwens wel een beetje raar, zo zat de eerste opdracht (de koptelefoon) veel tactischer in elkaar dan bijvoorbeeld die spiraal of dat voelen. bij dat voelen zaai je alleen maar verwarring, terwijl je bij de koptelefoon heel snel heel bewust een tactiekje kunt bedenken.

maar goed, DIDM maakt wel weer enthousiast voor WIDM  ::jaja::





Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Die is de Mol
« Reactie #168 Gepost op: 30-12-2007, 18:13:44 »
en die brad pitt een legendarische mol actie...?  :-X

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #169 Gepost op: 30-12-2007, 21:25:44 »
Een lekker opwarmertje :)
Ananas

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Die is de Mol
« Reactie #170 Gepost op: 30-12-2007, 22:22:52 »
Ik heb ook een kleine inhaalslag Die is de Mol gedaan (heb er 4 gezien).
Ik weet nu welk gezicht bij welke naam hoort, en het was leuk de oude kandidaten weer terug te zien. En verder heb ik er niets van onthouden ;)
Is volgens mij allemaal zinloze informatie die of bedoeld is om de molspeurders om de tuin te lijden (hoop het niet want dat zou kunnen betekenen dat de mol zo opvallend molt dat ze snel wat anders moesten bedenken...) of om nieuwe kijkers te trekken (lijkt me een goed plan, beter 1 mol in de hand dan 10 uit de lucht... of hoe dat spreekwoord ook gaat)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Die is de Mol
« Reactie #171 Gepost op: 30-12-2007, 22:45:36 »
(lijkt me een goed plan, beter 1 mol in de hand...

... dan 10 onder de grond ;) ;D.
The sun came up and reality set in.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #172 Gepost op: 31-12-2007, 17:52:34 »
Volgens mij steek je er sowieso niet heel veel van op... Als ik de Mol was, dan zou ik in zo'n programma gewoon óók Mollen door niet te Mollen. ::hypocriet:: Of juist precies te doen zoals je als Mol ook hebt gespeeld, zodat het de aandacht niet afleid. Lijkt me in ieder geval dom om echt overduidelijk in zo'n DidM te Mollen als je de Mol bent!

Heb overigens alleen de eerste gezien. Verkoos Expeditie Robinson toch boven dit.