Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 221845 keer)

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #460 Gepost op: 27-02-2008, 12:11:03 »
Dat is bv 1 van de dingen waardoor hij totaal niet de mol kan zijn.

tuurlijk wel, juist daarom. door maar 4 kilo in de tas te laten zitten lijkt hij bloedfanatiek, maar heeft de rest van zijn bagage gewoon in de tas van Coen gedaan! Hierdoor is de opdracht alsnog mislukt.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #461 Gepost op: 27-02-2008, 14:37:06 »
tuurlijk wel, juist daarom. door maar 4 kilo in de tas te laten zitten lijkt hij bloedfanatiek, maar heeft de rest van zijn bagage gewoon in de tas van Coen gedaan! Hierdoor is de opdracht alsnog mislukt.

dat weet ik bijna zeker!
dat zou echt een top-streek zijn!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #462 Gepost op: 27-02-2008, 17:25:06 »
Het document heb ik online gezet in de topic van Edo en het getal.
Degene die nu nog bij Dennis blijft heeft dan echt last van een tunnelvisie.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #463 Gepost op: 27-02-2008, 17:34:06 »
Het document heb ik online gezet in de topic van Edo en het getal.
Degene die nu nog bij Dennis blijft heeft dan echt last van een tunnelvisie.

En jij niet  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #464 Gepost op: 27-02-2008, 18:15:58 »
Het document heb ik online gezet in de topic van Edo en het getal.
Degene die nu nog bij Dennis blijft heeft dan echt last van een tunnelvisie.

Ik heb je document gelezen en het zijn voornamlijk ook hints naar de 3 topic, die mijns inzien niet heel overtuigend is, omdat je snel ergens een 3 van kan maken. De 8 topic vind ik wel overtuigend door de koppeling met seizoen 8, en die 8 ball die duidelijk in beeld kwam enzo.. Verder heb je hints naar films e.d waar Edo in heeft gespeeld, sommige redeneren zijn niet echt goede hints, zoals ergens zeg je iets met 3 en 12: nou de 3 hadden we al en 1+2 is ook 3, dan hebben we weer een spiegel...Terwijl ik de 3voor12 hint (programma wat Dennis presenteerde) een stuk beter vind. En verder...

Edo heeft niet echt molacties gepleegd, veel meer geld binnengehaald dan Dennis, en vaak in de verkeerde groepjes gezeten...

afl 1
quiz, bergbeklimen en jokers
Bij het bergbeklimmen kon Edo op zich niet mollen, hoogstens dat er 4 mensen omhoog waren gegaan en hij niet, maar dat had wel voor 4 mensen geld op kunnen leveren. Verder heeft Edo Georgina, Nicolette en Dunya omhoog gepraat. Wanneer je bij de fietsers zit kun je (lijkt mij) meer mollen en zoals Dennis dat ook deed door Annette door te laten fietsen, voordat Coen boven is plus je kan ongeschuldig doen door niet te weten of je langzaam of snel moest fietsen. Ook heeft Dennis Patrick en Regina aardig opgejaagd in het begin.

Bij de andere spellen van afl 1 (quiz en jokers) staat Edo gelijk aan Dennis, omdat ze allebei het antwoord fout hadden in de quiz en allebei 1 joker gepakt.

afl 2
schieten, seinen en bagage..
bij alledrie de opdrachten is er niet echt gemold of wel gemold maar ook slecht gespeeld door alle kandidaten. Dennis en Edo hebben beiden niets geraakt met schieten. Geen verlies, geen winst.
Met seinen heeft Dennis 3 fm niet herkend en van cash cab /taxi gemaakt. Nu we weten dat patrick niet de mol is valt dit helemaal op. Edo zou verkeerde letters hebben kunnen zijn, maar regina zat erboven op en aan het blaadje bij dennis te zien hebben ze cab in ieder geval doorgekregen. Het moet duidelijk worden in de laatste aflevering wie van de 2 daar heeft gemold.
bagage Edo had een zware koffer, maar ook veel eruit gehaald en om z'n middel gebonden. Dennis had maar 4 kilo (tja, als mol hoef je ook niet veel mee te nemen naar de executie) en hij heeft waarschijnlijk veel bij Coen in  tas gegooid.

afl. 3
Topitos op tafel, maak een zin, vlaggen in het maisveld
topitos op tafel tel ik niet mee,want dat is niet echt een molopdracht.
maak een zin: Tja Edo heeft het bordje mol en Dennis heeft het bordje ik-acht. Dat zijn beide verdachte bordjes. Alleen het bordje van dennis is het begin en het eind van de zin, wat de plek waar je staat wel heel minimaal maakt en zodra je ergens in het midden komt, dan is de zin al fout. Edo is ook wel verdacht in deze opdracht omdat hij Dennis roept terwijl Coen en Regina dat niet willen.
Maisveld: Toegegeven Edo heeft een betere plek boven het maisveld, het lijkt wel enigszins op voorbedachte rade omdat hij snel reageert (joris ook trouwens). Dennis haalt maar heel weinig geld binnen en Edo en Joris hebben Patrick nog wel met geld over de finish gekregen.

Tot nu toe zou Dennis en Edo allebei nog wel de mol kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2008, 18:24:36 door Lola-aapje »

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #465 Gepost op: 27-02-2008, 18:16:24 »
afl 4
Foto in hotelkamer, fabriek en mol info
Bij de fotos heeft edo niet echt een toegevoegde waarde..Dennis is wel actiever door weg te rennen met het casettebandje (met muzikale hint audio bullits) Edo zit nog wel te storen bij de kluis, maar dennis helpt niet echt met de foto-puzzel en draait verkeerd om. Bij de fabriek is Edo ook nog wel aan het mollen, door geraakt te worden door die bom. Dennis en Patrick verdienen wel geld, maar slaan ook opdrachten over.
mol-info opdracht tel ik nu ook even niet mee.
ik concludeer tot nu zou Dennis danwel Edo de mol kunnen zijn.

afl 5
achtbaan, kamers kiezen en Torre latino
achtbaan is eigenlijk de enige opdracht waarmee je echt kan mollen deze aflevering. Helaas heeft iedereen hier antwoorden fout behalve joris.. tja en die is de mol niet. edo en dennis hebben allebei een verkeerd antwoord gegeven, alhoewel dat van Dennis net was gezegd.
Bij kamers kiezen heeft niemand een kamer gekozen..dus geen onderscheidt voor edo danwel dennis
Torre Latino: Tja, hier hebben edo en dennis samen geld in de pot gebracht...dus kunnen we daar nog niets mee.

afl 6
bootjes, taxi, volgorde spel
bij de bootjes zit edo toch echt in de verkeerde groep..., want met het gokken op het geld waar dennis in zit kan je beter bepalen hoeveel geld er in de pot komt.

taxi: edo deed daar eigenlijk niets verkeerd. De letter die misging dat kwam door joris. Wel zit hij te bellen met anderen. Dennis daarintegen komt heel laat op het plein aan en zorgt ervoor dat de tijd kort is om de opdracht te doen slagen. Dankzij regina en patrick slaagt de opdracht alsnog.
volgorde opnoem spel: Edo en Dennis hebben allebei een keer de envelope gepakt en allebei geen goede volgorde op kunnen zeggen, dus dat maakt ze weer gelijk.

afl 7
Navigeren, Pinanta's en speedboten
Met navigeren kan je weleens een fout maken maar niet teveel want dat valt op. Daarom zit Dennis in een veel betere positie, door de pinata's totaal onlogisch op te hangen, zodat het geld niet gevonden wordt.

Bij de speedboten zitten ze weer samen en is het dus moeilijk te zien wie echt klooit. alhoewel Dennis wel veel meer scheurt met de speedboot dan Edo.

afl 8
Cruiseschip, tijdklok en grot/kaarten
In het cruiseschip zijn ze Dennis en Edo allebei wel weer goed bezig eigenlijk, ze komen apart in de hutten en zijn elkaar niet tegegekomen. Wel hebben ze heel weinig geld opgehaald.
Bij de tijdklok hebben ze allevier niet nagedacht. Dennis slaapt wel bij regina en zou nog aan het knopje hebben kunnen zitten.
Dennis heeft eerder door dat ze naar grotten moeten en dat vind ik verdacht. Edo en Patrick slagen niet in de opdracht.Uiteindelijk na het pokeren wint edo het geld.

Het is moeilijk om op basis van de pure acties tijdens de opdrachten nu een verschil tussen Edo en Dennis aan te wijzen, maar gevoelsmatig gedraagt Edo zich veel meer als een kandidaat dan Dennis. En vooral door de manier van biechten van dennis en toch wel een aantal molacties plus de goede koppelingen naar de muzikale hints ga ik absuluut voor Dennis.

Dit is geen tunnelvisie, maar dit is goed zicht op de mol  ;)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #466 Gepost op: 27-02-2008, 18:18:44 »
Degene die nu nog bij Dennis blijft heeft dan echt last van een tunnelvisie.

Nah, ik heb geen tunnelvisie, maar ik blijf wel bij Dennis.  ;D

Maar respect dat je er zoveel tijd in hebt gestoken.  ::ok::

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #467 Gepost op: 27-02-2008, 18:59:45 »

afl 4
Foto in hotelkamer, fabriek en mol info
Bij de fotos heeft edo niet echt een toegevoegde waarde..Dennis is wel actiever door weg te rennen met het casettebandje (met muzikale hint audio bullits) Edo zit nog wel te storen bij de kluis, maar dennis helpt niet echt met de foto-puzzel en draait verkeerd om. Bij de fabriek is Edo ook nog wel aan het mollen, door geraakt te worden door die bom. Dennis en Patrick verdienen wel geld, maar slaan ook opdrachten over.
mol-info opdracht tel ik nu ook even niet mee.
ik concludeer tot nu zou Dennis danwel Edo de mol kunnen zijn.


Leuke gedachtengang!  :D ::ok::

Dennis had in het begin wel een goede mol-actie door met de cassette weg te lopen, maar maakt voor mij een vreemde misser door Dunya weg te laten gaan en zelf nog een tijd in de auto te verblijven. Dunya weet de opdracht en zal hem ook doorgeven aan de rest, waardoor zij aan de slag kunnen. Dennis had als mol beter mee kunnen gaan om voor verdere verwarring te zorgen dan passief achter te blijven in de auto. Of dacht hij dat de groep Dunya niet zou geloven totdat ze zelf het bandje hoorde?

Citaat
afl 6
bootjes, taxi, volgorde spel
bij de bootjes zit edo toch echt in de verkeerde groep..., want met het gokken op het geld waar dennis in zit kan je beter bepalen hoeveel geld er in de pot komt.

taxi: edo deed daar eigenlijk niets verkeerd. De letter die misging dat kwam door joris. Wel zit hij te bellen met anderen. Dennis daarintegen komt heel laat op het plein aan en zorgt ervoor dat de tijd kort is om de opdracht te doen slagen. Dankzij regina en patrick slaagt de opdracht alsnog.
volgorde opnoem spel: Edo en Dennis hebben allebei een keer de envelope gepakt en allebei geen goede volgorde op kunnen zeggen, dus dat maakt ze weer gelijk.

Bij de boot kun je zowel bij de geldverdieners als de gokkers zitten. In mijn ogen is er geen slechtere of betere keuze. Als je bij de groep geldverdieners zorgt dat je de 1000 niet haalt, krijg je sowieso dus geen geld in de pot. Als je bij de gokkers bent, kun je als mol veel inzetten, maar ben je compleeet afhankelijk hoe de andere groep het doet. Past wel goed in het beeld van passieve mol Dennis.

Edo zegt tegen Patrick bij de taxiopdracht "Weet jij wat de nummers zijn?". Bedoelt hij hiermee de kentekenborden, of de nummers die op het dak stonden? Want naast een letter stonden er ook enkele nummers op, terwijl dit bij andere taxis volgens mij niet te zien was. En dan natuurlijk dat gebel om de lijn bezet te houden. Overigens, je hoort Edo om het nummer van Joris vragen. Maar heeft hij die ook van Dennis gevraagt? Je zou namelijk van denken wel, maar wanneer dit niet het geval is: waarom konden Regina en Patrick Dennis niet bereiken? Zou hij met een pizzaria oid aan het bellen zijn om niet bereikbaar te zijn? Dat is wel een irritant missend stukje van de puzzel.
Citaat
afl 7
Navigeren, Pinanta's en speedboten
Met navigeren kan je weleens een fout maken maar niet teveel want dat valt op. Daarom zit Dennis in een veel betere positie, door de pinata's totaal onlogisch op te hangen, zodat het geld niet gevonden wordt.


Net als bij de bootjesopdracht kun je als mol een winst-winst situatie creeeren door te gaan rijden en later een foute pop te slaan. Precies wat je zegt, je moet niet te veel fouten maken, want dat valt veel op. Edo vind ik hier nogal onverdacht fanatiek, hoewel hij wel heeft bijgedragen aan de 2 fouten. Dennis had hier wel een goede actie door inderdaad onlogisch die poppen op te laten hangen. Opnieuw vind ik dit een beetje een matige actie van hem, maar ja, je kunt niet alle opdrachten op maximum mollen zonder verdacht te worden.



Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #468 Gepost op: 27-02-2008, 19:13:54 »

Edo zegt tegen Patrick bij de taxiopdracht "Weet jij wat de nummers zijn?". Bedoelt hij Overigens, je hoort Edo om het nummer van Joris vragen. Maar heeft hij die ook van Dennis gevraagt? Je zou namelijk van denken wel, maar wanneer dit niet het geval is: waarom konden Regina en Patrick Dennis niet bereiken? Zou hij met een pizzaria oid aan het bellen zijn om niet bereikbaar te zijn? Dat is wel een irritant missend stukje van de puzzel.


Ja, ik heb ook het idee dat we hier het 1 en ander missen. Vooral de blik die dennis op z'n gezicht heeft als hij voor het eerst de telefoon oppakt.

Nu ik zelf het 1 en ander opsom hierboven, valt me ook op dat Dennis in het schema niet echt overduidelijk als mol naar voren komt en dat Edo ook vaak bij hem in de groep zit...alleen tijdens het kijken van de afleveringen valt edo echt af voor me (regina al helemaal), omdat hij echt als een kandidaat overkomt, vooral ook bij de eerdere afleveringen...

Dennis is toch veel bedachtzamer bezig en 'acteert' heel vaak verontwaardigd, als hij iets in de soep heeft laten lopen. Nu joris er niet meer is wordt hij daar niet meer op gewezen. (let ook vooral op bij de eerste aflevering, bij de quiz. Joris zegt dan: "Ja Dennis en wat dacht je van dat duiveltje, iedereen weet dat Edo een indiaan op z'n petje heeft". En later ook bij de achtbaan: Dan zegt Joris: "ja dennis, jouw antwoord is net gezegd en dan zeg je huismijt". Bij beide momenten schiet Dennis vol in de verdediging..

Offline 91ld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #469 Gepost op: 27-02-2008, 19:17:54 »
Ja, ik heb ook het idee dat we hier het 1 en ander missen. Vooral de blik die dennis op z'n gezicht heeft als hij voor het eerst de telefoon oppakt.

Nu ik zelf het 1 en ander opsom hierboven, valt me ook op dat Dennis in het schema niet echt overduidelijk als mol naar voren komt en dat Edo ook vaak bij hem in de groep zit...alleen tijdens het kijken van de afleveringen valt edo echt af voor me (regina al helemaal), omdat hij echt als een kandidaat overkomt, vooral ook bij de eerdere afleveringen...

Dennis is toch veel bedachtzamer bezig en 'acteert' heel vaak verontwaardigd, als hij iets in de soep heeft laten lopen. Nu joris er niet meer is wordt hij daar niet meer op gewezen. (let ook vooral op bij de eerste aflevering, bij de quiz. Joris zegt dan: "Ja Dennis en wat dacht je van dat duiveltje, iedereen weet dat Edo een indiaan op z'n petje heeft". En later ook bij de achtbaan: Dan zegt Joris: "ja dennis, jouw antwoord is net gezegd en dan zeg je huismijt". Bij beide momenten schiet Dennis vol in de verdediging..

Hmm... ja eigenlijk is dat inderdaad best raar. Als kandidaat zou je het over je heen moeten laten varen en ze maar laten denken dat jij de mol bent. Meer kans voor jou dat je het spel wint, omdat de rest op de verkeerde mol zit. Maar door zo heftig te reageren probeert hij zich juist onverdacht te laten voorkomen...hmm...good point

...edit: maar aan de andere kant wil hij misschien als kandidaat-zijnde niet ten onrechte van iets beschuldigt worden  ;D lastig spelletje is dit
« Laatst bewerkt op: 27-02-2008, 19:20:47 door 91ld »

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #470 Gepost op: 27-02-2008, 19:24:44 »
Leuke gedachtengang!  :D ::ok::

Dennis had in het begin wel een goede mol-actie door met de cassette weg te lopen, maar maakt voor mij een vreemde misser door Dunya weg te laten gaan en zelf nog een tijd in de auto te verblijven. Dunya weet de opdracht en zal hem ook doorgeven aan de rest, waardoor zij aan de slag kunnen. Dennis had als mol beter mee kunnen gaan om voor verdere verwarring te zorgen dan passief achter te blijven in de auto. Of dacht hij dat de groep Dunya niet zou geloven totdat ze zelf het bandje hoorde?

Bij de boot kun je zowel bij de geldverdieners als de gokkers zitten. In mijn ogen is er geen slechtere of betere keuze. Als je bij de groep geldverdieners zorgt dat je de 1000 niet haalt, krijg je sowieso dus geen geld in de pot. Als je bij de gokkers bent, kun je als mol veel inzetten, maar ben je compleeet afhankelijk hoe de andere groep het doet. Past wel goed in het beeld van passieve mol Dennis.


ik vergat nog op deze 2 te reageren haha

Het kan nog zijn dat Dennis een deel van de boodschap van het bandje afwist door alleen in de auto te zijn...bijvoorbeeld dat het cijfer op de achterkant een code is voor de kluis..

bij dat tweede: Het kan zijn dat de mol doorkrijgt op hoeveel geld de groep ongeveer zit en daarop zijn keuzes kan baseren. Gaat het goed met de groep, niet doorgokken. Gaat het slecht met de groep, wel doorgokken. Je hebt gelijk dat je verder geen invloed hebt op het optreden, maar je moet als mol toch ergens in terecht komen  ;). In dit geval heeft Dennis er wel op aangedrongen door niet nog een keer te verdubbelen. Mogelijk dat hij van de redactie heeft gehoord op hoeveel geld de groep zat.


Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #471 Gepost op: 27-02-2008, 19:26:24 »
Dennis vs Edo

Aflevering 1:
- Vragenronde:
Allebei een vraag fout 1-1
- Fietsen Klimmen:
Voorkennis: Dennis zorgt dat hij als 1e een positie kan kiezen 2-1
Meeste geld uit de pot: Edo klimt niet –1000 , Dennis is samen met Annet op tijd – 2000, 3-1
- Jokers:
Voorkennis: Dennis pakt direct een joker, waardoor meer mensen een joker krijgen en de kans op inleveren groter wordt 4-1
Meeste geld uit de pot: beiden leveren 1 joker in twv 100 euro: 5-2

Aflevering 2:
- Schieten
Beiden schieten 2x mis 6-3
- Seinopdracht:
Voorkennis: Edo draagt een verwarrend oranje shirt 6-4
Verdachte acties: Edo: verwarrend shirt, Dennis: snapt driefm niet en zegt tegen Patrick dat Georgina het begrepen heeft, terwijl ze met wit zwaait 8-5
- Tassen wegen
Voorkennis: Edo heeft een koffer die van zichzelf al zwaar is 8-6
Verdachte acties: De tas van Dennis is overdreven licht 9-7

Aflevering 3:
- Maak een zin:
Voorkennis: Dennis is als een van de eerste 3 weg (Dennis, Coen en Regina vertrekken voor Edo). Mogelijk is hij als eerste weg. Verdacht is dat hij het eerste deel van de zinsconstructie heeft en pas als 4e aansluit. Bovendien draagt hij zijn bordje verkeerd om 10-7
- Maisveld
Voorkennis: Edo steekt als eerste zijn hand op: 10-8
Gunstigste positie: Edo heeft een betere plek als mol dan Dennis 10-9
Meeste geld uit de pot: Dennis maakt van 500 125, Edo laat Regina en Coen niet over de finish komen: 10-10
Verdachte acties: Edo wijst steeds 10-11

Aflevering 4
- Foto’s
Voorkennis + verdacht: Dennis rent er als een gek van door met het cassettebandje, terwijl de mol zou weten dat er een casettespeler in een kamer ligt, goede manier om tijd te rekken: 11-11
Verdachte actie: Dennis (en Joris)  vinden de hints op hun kamer niet: 12-11
- Bommenopdracht
Verdachte acties: Edo laat zich samen met Coen afgaan, ook Dennis gaat af en probeert Patrick op andere gedachten te brengen bij de quizvragen. 13-12
Meeste geld uit de pot: Coen en Edo verdienen niks, Dennis en Patrick wel. 13-13
- Molontmoeting
Verdacht: Dennis stelt als enige een vraag die niet aan de mol is gericht 14-13

Aflevering 5
- Achtbaanopdracht
Verdachte acties + meeste geld uit de pot. Zowel Dennis als Edo geven een fout antwoord, terwijl het goede antwoord al voorbij is gekomen. 15-14
(kameropdracht en vind Regina kan ik niet zoveel mee verder)

Aflevering 6
- Bootjes:
Voorkennis: Dennis wil direct gokken: 16-14
Gunstigste positie: Dennis heeft invloed op het bedrag dat wel of niet in de pot komt 17-14
- Taxi:
Verdachte acties: Dennis komt heel laat aan, Edo verstoort de communicatie door met anderen te bellen 18-15
- Enveloppen opdracht
Beiden pakken een verkeerde envelop 19-16

Aflevering 7:
- Navigeren + pinata’s
Voorkennis: Edo draagt een landkaart shirt, Dennis geeft direct aan niet te willen rijden omdat hij zogezegd niet goed kan kaartlezen. 20-17
Verdachte acties: Dennis wijst alle goede ideeën van Dunya van de hand, en komt zelf met een zeer onlogisch idee, Edo wil voor de verkeerde pop gaan 21-18
- Speedboten
Verdachte acties: Edo wil een bepaald stuk niet inrijden, Dennis vaart “puberaal” 22-19

Aflevering 8:
- Cruiseschip
Verdachte acties: Edo lijkt te proberen Dennis tegen te komen 22-20
- Tijdklok: moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen....
- Kaarten in de grotten
Voorkennis: Dennis weet bijna direct dat ze naar de grotten toemoeten, zogezegd omdat hij duikers had zien lopen 23-20
Verdachte actie: Edo ziet geen kaarten, terwijl hij er bijna bovenop zwemt 23-21
- Pokeren: omdat iedereen all-in gaat wordt het een loterij, valt dus niks zinnigs over te zeggen.



Eindstand in molpunten: Dennis wint met 23-21 van Edo. Hierbij geef ik molpunten aan wat ik verdacht vind, aan degene die het meeste geld uit de pot haalt/houdt en aan dingen die op voorkennis bij die persoon duiden. Die puntentelling is wel een deel gevoelsmatig, anderen zouden een andere telling er op na kunnen houden (de ene verdachte actie zou je bijvoorbeeld meer molpunten waard kunnen vinden dan de andere)


Verder zijn het een paar subtiele gevoelsmatige dingen waardoor ik Dennis meer verdenk. Zo blijft Dennis steeds in de rol van fanatieke kandidaat die zich oprecht druk lijkt te maken om de gejatte topito's maar desondanks zelf niet de moeite neemt om zijn topito compleet te krijgen. Edo daarentegen zie je een andere rol in de groep aannemen tijdens de maak een zin opdracht. Het is voor een mol nogal apart om totaal geen zin in een opdracht te hebben, dit lijkt me meer iets voor een kandidaat.

Daarnaast kan ik de meeste muzikale hints betere rijmen met Dennis dan met Edo

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #472 Gepost op: 27-02-2008, 19:35:55 »
haha wat zijn we fanatiek opeens  ;D

Qper goed schema ook! ik ben het inderdaad met je eens aangezien het wel overeenkomt dat gevoelsmatige heb ik ook. Vooral ook de biechts bij het invullen van de test. Volgens mij is dennis al een aantal keer geswicht van dunya naar patrick enz.. bij 1 van de eerste testen zegt hij ook: "ik denk wel dat het een man is..." terwijl iedereen eigenlijk z'n test op dunya, regina of georgina toen invulde.

Ik had verder op zich nog wel een puntje voor edo erbij, wanneer hij dennis roept bij de zinnenketting, aangezien regina en coen, dennis er nog niet bij willen hebben.



Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #473 Gepost op: 27-02-2008, 22:48:13 »
Ik zat door een verhuizing een tijdje zonder internet en ben inmiddels over Joris als mol heen... Ik behoor inmiddels ook tot het 'Dennis-kamp'.

(Toevoeging: of Edo  :P)
« Laatst bewerkt op: 27-02-2008, 22:52:22 door Rat »

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #474 Gepost op: 27-02-2008, 22:58:36 »
Ik hoop eigenlijk wel dat Dennis achter de schermen flink actief heeft zitten mollen, dat zou het plaatje helemaal compleet maken :D

(het lijkt me immers leuker om totaal niet verdacht te worden terwijl je wel veel in de soep hebt laten lopen dan terwijl je een lay-low tactiek hebt gehanteerd en niet zoveel hebt gedaan).

Ik heb nu al zin in aflevering 10.

Nog bedankt voor de overzichten!

Offline Apekop

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #475 Gepost op: 28-02-2008, 12:27:13 »
Voor mij is Dennis al vanaf afl. 2 de mol. Als je bij 3fm gewerkt hebt en je doet net alsof driefm geen lichtje doet branden dan weet je toch genoeg. Dat is gewoon parate kennis.

En in afl. 4 wordt mijn vermoeden bevestigd als Dennis doet alsof hij niet weet op welke dag prinsjesdag valt. Meneer komt zelf uit Den Haag, en dan valt ook dit onder parate kennis. Hij weet door acteerwerk dit wel redelijk te verbloemen.

Maar hij is gewoon duidelijk de mol. watch my words.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #476 Gepost op: 28-02-2008, 12:54:51 »
Ik snap alleen niet helemaal.... als Dennis (zogenaamd) niet weet wanneer prinsjesdag is.... Waarom zou je als mol dan weglopen bij de opdracht? Je kunt ook de opdracht verkeerd doen....
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 12:57:36 door Qper »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #477 Gepost op: 28-02-2008, 14:45:32 »
Ik durf met stelligheid te zeggen: 100 %

Ik moet je nageven dat je in ieder geval lef hebt; geen enkele nuance, geen enkele terughoudendheid. ;D Als je theoriëen kloppen krijg je wat mij betreft alle eer, ::jaja:: maareh... ben je zelf niet een héél klein beetje bang dat je er héél misschien naast zit?  ??? ::)

Stél dat je theorie straks niet blijkt te kloppen (hoe onwaarschijnlijk dat ook lijkt).... ::) :P

Zijn de aanwijzingen richting Dennis (El Guapo Stuntteam) nou echt zoveel slechter dan die richting Edo?  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #478 Gepost op: 28-02-2008, 15:09:50 »
Beste mede-denniskamp bewoners,
Alhoewel ik een rotsvast vertrouwen heb in Dennis als mol zit ik toch nog met 1 punt en dat was de vind Regina opdracht. Aangezien zowel Dennis als Edo deze klus klaarden gaat de vraag ook op indien Edo de mol zou zijn.
Waarom vonden ze Regina en spekten zo de pot met 1500 eurries. Indien Regina niet werd gevonden behield ze de vrijstelling, dat zal een mol worst wezen, 1000 eurries UIT de pot en niet 1500 erin. Een win-win situatie voor de mol.
Nu kreeg Regina haar vrijstelling niet ging die 1000 eurrie alsnog wel uit de pot maar er kwam wel 1500 in en dat valt vanuit mol-oogpunt gewoon niet te verklaren.
Hoe verklaren jullie dit voor jullie zelf? Daar benik vooral erg benieuwd naar. Ik kom er niet uit. En als Edo de mol blijkt te zijn (NOT) geldt voor hem precies hetzelfde
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #479 Gepost op: 28-02-2008, 15:15:30 »
Beste mede-denniskamp bewoners,
Alhoewel ik een rotsvast vertrouwen heb in Dennis als mol zit ik toch nog met 1 punt en dat was de vind Regina opdracht. Aangezien zowel Dennis als Edo deze klus klaarden gaat de vraag ook op indien Edo de mol zou zijn.
Waarom vonden ze Regina en spekten zo de pot met 1500 eurries. Indien Regina niet werd gevonden behield ze de vrijstelling, dat zal een mol worst wezen, 1000 eurries UIT de pot en niet 1500 erin. Een win-win situatie voor de mol.
Nu kreeg Regina haar vrijstelling niet ging die 1000 eurrie alsnog wel uit de pot maar er kwam wel 1500 in en dat valt vanuit mol-oogpunt gewoon niet te verklaren.
Hoe verklaren jullie dit voor jullie zelf? Daar benik vooral erg benieuwd naar. Ik kom er niet uit. En als Edo de mol blijkt te zijn (NOT) geldt voor hem precies hetzelfde

Wat in ieder geval zeker is , een van die twee is gewoon een kandidaat die geld IN de pot wil toch? en die wil dat regina die vrijstelling kwijt raakt. Nu is het aan jullie de vraag wie van die twee wou regina vinden? of is regina alsnog de mol  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug