Auteur Topic: Wie is... de mol? pool 2008  (gelezen 140684 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #360 Gepost op: 3-03-2008, 14:43:34 »
Bedankt Dae ::ok::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #361 Gepost op: 3-03-2008, 15:50:19 »
wel gaaf, ik heb twee keer niet gestemd (1X per ongeluk, en 1X toen ik nog niet van het bestaan van de pool wist) en alsnog sta ik in de top 100  ::trots::

Offline djqst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie Is De Mol? Ikke Nie.
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #362 Gepost op: 3-03-2008, 17:22:04 »
ik heb ook 1 keer niet gestemt
1ste keer
mr ik sta nu toch 4e
vind ik toch goed van mezelf
1ste seizoen dat ik WIDM kijk :P
vind t wel leuk
De Mol Is De Mol Die De Mol Is :3

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #363 Gepost op: 3-03-2008, 19:44:19 »
dat is inderdaad een hele prestatie :)

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #364 Gepost op: 6-03-2008, 15:59:01 »
Wanneer gaat de pool eigenlijk weer open?
Niet meteen na 8 uur natuurlijk, maar morgen kun je toch wel zien hoeveelste je geeinigd bent? of niet.. ???
Is er een apotheker in de buurt ?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #365 Gepost op: 6-03-2008, 16:03:52 »
Wanneer gaat de pool eigenlijk weer open?
Niet meteen na 8 uur natuurlijk, maar morgen kun je toch wel zien hoeveelste je geeinigd bent? of niet.. ???

Daar heb je altijd een paar dagen geduld voor nodig. Dat doen ze om het spannend te houden  (maar van mij mag hij dicht blijven dit jaar  :-X)
Keep calm and eat chocolates!

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #366 Gepost op: 6-03-2008, 16:09:26 »
Daar heb je altijd een paar dagen geduld voor nodig. Dat doen ze om het spannend te houden  (maar van mij mag hij dicht blijven dit jaar  :-X)
Nou eerste zal ik wel niet zijn, maar ik sta nu 136ste en ik wil wel graag weten hoeveelste ik geeindigd ben.
Dus van mij mogen ze hem na de bekend making zo snel mogelijk weer opengooien want ik ben heeeeel erg ongeduldig :P
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #367 Gepost op: 6-03-2008, 19:06:18 »
Wanneer gaat de pool eigenlijk weer open?
Niet meteen na 8 uur natuurlijk, maar morgen kun je toch wel zien hoeveelste je geeinigd bent? of niet.. ???

Nou open gaat ie niet meer hoor. ::ohno::

Maar je bedoelt dus wanneer is de einduitslag bekend... Ik zal proberen of vanavond of morgen de einduitslag bekend te maken. :D
Geniet nooit met mate...

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #368 Gepost op: 6-03-2008, 20:04:02 »
Nou open gaat ie niet meer hoor. ::ohno::

Maar je bedoelt dus wanneer is de einduitslag bekend... Ik zal proberen of vanavond of morgen de einduitslag bekend te maken. :D
Toch hoop ik Test dat je met een volgende pool rekening houdt met dat er nog geen mol bekend is gemaakt en de pool dus dan nog een week langer kan voortduren met alleen de keuzes: verliezer winnaar mol.
Bv kreet finale zoals nu en als in die finale de mol nog niet bekend wordt gemaakt er een week aan vastknopen met als titel bv de ontknoping.
Zoals je zelf misschien deze week ook hebt gemerkt, is n.a.v. de laatste aflevering nog genoeg speurwerk te verrichten die tot wijziging van keuzes kunnen leiden.
Een pool duurt in mijn ogen net zolang totdat de ontmaskering wordt prijsgegeven. Dus eigenlijk tot vanavond 8 uur.


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #369 Gepost op: 6-03-2008, 20:18:47 »
Toch hoop ik Test dat je met een volgende pool rekening houdt met dat er nog geen mol bekend is gemaakt en de pool dus dan nog een week langer kan voortduren met alleen de keuzes: verliezer winnaar mol.
Bv kreet finale zoals nu en als in die finale de mol nog niet bekend wordt gemaakt er een week aan vastknopen met als titel bv de ontknoping.
Zoals je zelf misschien deze week ook hebt gemerkt, is n.a.v. de laatste aflevering nog genoeg speurwerk te verrichten die tot wijziging van keuzes kunnen leiden.
Een pool duurt in mijn ogen net zolang totdat de ontmaskering wordt prijsgegeven. Dus eigenlijk tot vanavond 8 uur.

Tja, dan verschil ik met je mening. Het leek mij niet echt heel erg boeiend meer nog een week de pool te houden. ::)
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #370 Gepost op: 6-03-2008, 21:00:00 »
Toch hoop ik Test dat je met een volgende pool rekening houdt met dat er nog geen mol bekend is gemaakt en de pool dus dan nog een week langer kan voortduren met alleen de keuzes: verliezer winnaar mol.
Bv kreet finale zoals nu en als in die finale de mol nog niet bekend wordt gemaakt er een week aan vastknopen met als titel bv de ontknoping.
Zoals je zelf misschien deze week ook hebt gemerkt, is n.a.v. de laatste aflevering nog genoeg speurwerk te verrichten die tot wijziging van keuzes kunnen leiden.
Een pool duurt in mijn ogen net zolang totdat de ontmaskering wordt prijsgegeven. Dus eigenlijk tot vanavond 8 uur.



ik denk dat je zult zien dat de winnaar van de pool al vanaf afl 1 of 2 op Dennis als Mol zit. Die laatste week zou dat echt niet meer beïnvloed hebben...
Keep calm and eat chocolates!

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #371 Gepost op: 6-03-2008, 21:28:26 »
Dit is echt goud voor mijn pool. Ik zit al vanaf afl. 3 precies op dit lijstje. ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #372 Gepost op: 6-03-2008, 21:33:06 »
Nou ik zak enorm  ik weet het nu al :(.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #373 Gepost op: 6-03-2008, 21:34:54 »
ik zat wel goed met de laatste 3.. maar niet de goede volgorde.. Dennis had ik wel al vanaf afl. 5 of 4 goed als mol..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #374 Gepost op: 6-03-2008, 21:55:48 »
Hoelang nog ongeveer?  Ben je al begonnen?

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #375 Gepost op: 6-03-2008, 22:00:02 »
Ik zak als een baksteen.  ::rofl::

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #376 Gepost op: 6-03-2008, 22:04:41 »
Ik heb niet meer meegedaan..
iedereen heeft het goed gedaan!
En de winaar gefeliciteerd.
Ananas

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #377 Gepost op: 6-03-2008, 22:09:13 »
hmm, ik eindig wel vrij hoog dit jaar denk ik  ::jaja::

vanaf afl. 2 dennis als mol en edo steeds als finalist.

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #378 Gepost op: 6-03-2008, 22:12:59 »
hmm, ik eindig wel vrij hoog dit jaar denk ik  ::jaja::

vanaf afl. 2 dennis als mol en edo steeds als finalist.
Ja ik ook ;)
Vanaf aflevering 3 Dennis als mol, vanaf aflevering 1 al Edo als winnaar en vanaf aflevering 5 Regina als verliezer :D
🜃

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is... de mol? pool 2008
« Reactie #379 Gepost op: 6-03-2008, 22:14:05 »
Waarom moest ik nu zonodig Regina en Edo verwisselen van respectievelijk winnaar en verliezer positie  ::ohno:: ::)
Naja, 1tje had ik iig sinds aflevering 3 wel goed: de mol!  :) Maarja, dat levert me natuurlijk geen top 100 positie meer op. Maar het was weer leuk, al bak ik nog steeds niks van de pool  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan