Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 152171 keer)

Offline vzzzbx

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 3-01-2008, 21:38:49 »
vind een aantal dingen verdacht. waarom wou Coen niks drinken?? wiat hij wat hij moest doen? Waarom pakte Dennis meteen een joker? Als je wie is de mol kent weet je dat je moet w88. ik vond het verdacht. voorlopig ga ik voor coen of georgina. Edo valt definitief af hij was echt een topcoach bij het klimmen.

Coen was gewoon een watje bij het drinken. Principieel geen alcohol of zo. Daar zocht ik niks achter.

Dennis wist niet hoe het pakken van de jokers in zijn werk ging, zoals een aantal andere spelers die ook snel 1 joker weg graaiden. Onwetendheid, geen mollestreek.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 3-01-2008, 21:39:06 »
ik vond Patrick erg verdacht.
nam de voortouw bij het fietsen, hij wilde wel erg snel.
probeerde steeds 3 jokers te pakken, de mol wacht natuurlijk en pakt niet meteen 1 joker.
Patrick deed wel erg makkelijk afstand van zijn jokers. je weet natuurlijk dat er altijd iemand is die zijn jokers houdt + er is per joker 100euro uit de pot.

Als patrick dan de mol is.. En ik zie wat ie allenmaal doet in de eerste aflevering..
Dat ligt het wel TE erg erboven op...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 3-01-2008, 21:39:42 »
Herhaling is a.s. woensdag om 13.55 dacht ik.

Vond het een hele leuke aflevering.
Doei Nicolette.

Dankjewel!! Lekker snel al dus ::bravo::
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 3-01-2008, 21:41:48 »
Dankjewel!! Lekker snel al dus ::bravo::

Vind je dat snel   ::oink::::rofl:: Dat is over 6 dagen hoor :P
Je kan ook via uitzendinggemist kijken, dan kan je hem morgen al zien!
Triomf!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 3-01-2008, 21:41:57 »
Had het trouwens wel verwacht en ik zat al op een rood scherm te wachten bij Nicolette

Ik ook, wishfull thinking!  :P


Coen was gewoon een watje bij het drinken. Principieel geen alcohol of zo. Daar zocht ik niks achter.

Hoezo watje?!  ??? ???
Als hij niet drinkt, drinkt ie niet, dat is zijn eigen keuze. Als hij zoiets direct overboord zou zetten voor dit spelletje, dan zou hij pas een watje zijn.
Maar dat is ie dus niet. :)
Zou ook wel heel dom zijn natuurlijk, als je nooit drinkt bij WIDM plots aan de tequila gaan...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Siego

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Patrick is de mol
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 3-01-2008, 21:43:46 »
Als patrick dan de mol is.. En ik zie wat ie allenmaal doet in de eerste aflevering..
Dat ligt het wel TE erg erboven op...

Yvon Jaspers de mol, lag er dik bovenop.
Milouska Meulens de mol, lag er dik bovenop.
Inge Diepman als mol lag er niet zo dik bovenop, al kwam dat door de groep die haar het werk uit handen nam.
zou mij dus kortom niks verbazen
The only God I need is the ace of spades

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 3-01-2008, 21:44:06 »
gelukkig was het ook geen Nicolien, maar een Nicolette. Blij dat je oplet ;)  ;D

Had het trouwens wel verwacht en ik zat al op een rood scherm te wachten bij Nicolette

ja sorry ben slecht in namen, vooral van mensen die ik niet goed ken, ze presenteert bij BNN maar heb nog nooit daar de programma's gekeken waarin zij zit..dus onthoud ik de naam ook niet goed.
Ananas

Offline vzzzbx

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 3-01-2008, 21:45:28 »
Hoezo watje?!  ??? ???
Als hij niet drinkt, drinkt ie niet, dat is zijn eigen keuze. Als hij zoiets direct overboord zou zetten voor dit spelletje, dan zou hij pas een watje zijn.
Maar dat is ie dus niet. :)
Zou ook wel heel dom zijn natuurlijk, als je nooit drinkt bij WIDM plots aan de tequila gaan...

HAP!   ::ok::

Offline inezq

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 3-01-2008, 21:48:36 »
Hm, ik vond het een goede eerste aflevering. Alleen jammer dat Nicolette het veld moest ruimen  ::ohno::

Maarja, op tot de volgende aflevering!!


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 3-01-2008, 21:51:53 »
laat maar
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 3-01-2008, 21:52:51 »
Yvon Jaspers de mol, lag er dik bovenop.
Milouska Meulens de mol, lag er dik bovenop.
Inge Diepman als mol lag er niet zo dik bovenop, al kwam dat door de groep die haar het werk uit handen nam.
zou mij dus kortom niks verbazen

Yvon jaspers lag er inderdaad dik boven op..
Maar milouska meulens? Lag die er dik bovenop? Nou vond ik niet..

Als patrick dan een mol is die dan ook er te dik bovenop ligt..?
Dan is het spelletje al gespeeld...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline BOE!!

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 3-01-2008, 21:53:07 »
Dit was opvallend wat mij opviel:
Joris:Neemt gelijk geld in bezitting.
Georgina:Zegt over Annete dat ze een ratelarmband om heeft terweijl ze 4 uur naast haar in de bus heeft gezeten.
Coen: Het in de war sturen van het gesprek met wie als eerste naar boven gaat.
Regina: Zegt opeens uit het niks dat ze binnen 30 min. daar moeten zijn met fietsen.
Joris: Als Regina vraagt hoe de versenllingen werken, help hij haar niet.
Patrick: begint opeens heel hard te fietsen.
Edo: Begint bij de tenten iedereen te manipuleren.
Dunya: Is heel stil en afwezig.
Dennis: Pakt meteen als eerste de joker.
Patrick: Is de hele tijd naar die 3 jokers aan het graaien, en doet zijn jokers daarna heel gemakkelijk weg in die doos, waardoor er weer geld af gaat.

En nog iets wat ik gewoon las: het kenteken van 1 van de auto's is: DZM-91-92
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 21:57:03 door BOE!! »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 3-01-2008, 21:55:06 »
En nog iets wat ik gewoon las: het kenteken van 1 van de auto's is: DZM-91-92

jaa keek ik ook al naar :P
maar kan er nix uithalen voor aanwijzing.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 3-01-2008, 21:56:37 »
Citaat
En nog iets wat ik gewoon las: het kenteken van 1 van de auto's is: DZM-91-92


en wat is er zo opvallend aan dat kenteken? ik zie het niet.... of wou je dat juist weten?
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 21:58:19 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 3-01-2008, 21:57:20 »
Regina: Zegt opeens uit het niks dat ze binnen 30 min. daar moeten zijn met fietsen.
Het was volgens mij niet helemaal uit het niets, want er werd hen wel iets gezegd over een half uur, dacht ik. Niet letterlijk dat ze binnen die tijd daar moesten zijn, maar wel dat tijd elangrijk was en ik dacht "half uur" ook gevallen was. Maar dat weet ik niet zeker.

Verder een moeilijke aflevering om een fatsoenlijk jokeroverzicht van te maken.  ::)

Offline BOE!!

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 3-01-2008, 21:58:39 »
en wat is er zo opvallend aan dat kenteken? ik zie het niet.... of wou je dat juist weten?

Ik weet nog niet wat het betekend, maar weet gewoon van vorige delen dat je overal op moet letten :P

Offline Lionhead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 3-01-2008, 21:59:12 »
Regina heeft al twee keer gelogen.

1. Binnen 30 minuten moeten we boven zijn (bij het fietsen).
2. Nicolette heeft gezien dat ik de jokers er in deed. (ze deed de jokers er niet in).

Hmmm, wat zegt ons dit?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 3-01-2008, 22:00:54 »
Ik vond dat PieterJan het wel goed deed eigenlijk.

ik ook, lekker relaxed ::ok::

Coen drinkt niet, hij is geheel onthouder... En omdat de kans was dat er tequilla in zou zitten dronk hij niet.

maar hij had er ook even aan kunnen ruiken voor de vorm ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2008, 22:01:18 »
Regina heeft al twee keer gelogen.

1. Binnen 30 minuten moeten we boven zijn (bij het fietsen).
2. Nicolette heeft gezien dat ik de jokers er in deed. (ze deed de jokers er niet in).

Hmmm, wat zegt ons dit?
Wie zegt dat Regina de jokers er niet indeed?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2008, 22:01:38 »
Wat mij opviel was dat Joris zich niet geheel gelijk aanbood voor de pot, pas toen niemand zich aanbood. Dat er ophef kwam en dat Pieter Jan zei: Joris was het eerst.
Vond ik raar, maar omdat hij toen nog niet wist wie de mol was, is dit niet van toepassing.


En nog meer Patrick ging ineeens heel hard fietsen net toen zijn klimmaatje ging klimmen. Misschien kreeg hij door dat hij snel moest gaan fietsen om geen geld te verdienen? Of deed ie het om de andere mee te krijgen.

Edo deed erg aardig, wilde hij vertrouwen winnen om later dingen fout te kunnen doen?

Dennis had eerdere mollenseries gezien (dit bleek uit zijn opmerking over kloten met de pot), Waarom had hij dan niet meteen door hoe het spelletje met de jokers inelkaar stak?