Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 153785 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 1
« Reactie #120 Gepost op: 3-01-2008, 22:58:49 »
mischien is ie stiekum wel meesterklimmer  >:D
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #121 Gepost op: 3-01-2008, 22:59:08 »
Ik geloof wel dat de mol zijn of haar joker(s) gedoneerd heeft.

Het zou ook wel gek zijn als de mol dat niet deed, het kost immers geld... en de mol heeft er geen voordeel van als er iemand weggaat sterker nog misschien valt hij/zij dan wel minder op en als laatste heeft de mol de jokers ook niet nodig.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #122 Gepost op: 3-01-2008, 22:59:37 »
ik denk niet dat de mol in de klimgroep zat ook.
de eerste 3 hebben het goed gedaan, de mol zou toch niet als 4e of 5e willen?
kans dat je dan nog kan saboteren is klein.
en edo leek goed z'n best te doen met aanwijzingen geven enzo.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #123 Gepost op: 3-01-2008, 23:00:02 »
het had voor Edo ook geen zin meer om te klimmen. En dat was ook de reden dat Coen stopte:
alle fietsers waren al aangekomen.

Als Edo de mol was, had hij met alle geweld als eerste of tweede willen klimmen, en daar vervolgens dan heeeeeeel lang over gedaan.
Ik denk persoonlijk dat de mol bij de fietsers zat, omdat dat een betere saboteerpositie was.
Tell me what your telescope says

Offline Lionhead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #124 Gepost op: 3-01-2008, 23:01:30 »
met alle respect, maarr als ze edo als eerste hadden laten klimmen had er daarna wss niemand meer gehoeven ! als je al zag hoeveel moeite die meiden hadden met het klimmen ....

Ja, dat is een goede! Wie bepaalde de volgorde van klimmen? De mol zou dan niet willen dat Edo als eerste gaat... En georgina was erg snel...

Laten we hier is op door borduren..

Offline Paapiechulo

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #125 Gepost op: 3-01-2008, 23:02:37 »
ik denk niet dat de mol in de klimgroep zat ook.
de eerste 3 hebben het goed gedaan, de mol zou toch niet als 4e of 5e willen?
kans dat je dan nog kan saboteren is klein.
en edo leek goed z'n best te doen met aanwijzingen geven enzo.

Coen kon het denk ik nog echt wel halen als hij een beetje had opgeschoten. Toen hij naar boven ging zoomde de camera in op de 2 die nog aankwamen (anette en....?) en dat was nog heel ver weg...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #126 Gepost op: 3-01-2008, 23:02:45 »
op het shirt van Nicolette:

'It's not over, it's not over, it's not over yet'

toeval? of zien we haar terug?

Toeval. :)
Heeft ze die ochtend gedacht "He ik ga dit shirt aandoen, want straks lig ik eruit en daarna kom ik terug!" ? In dat geval is ze de mol.  :P

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 1
« Reactie #127 Gepost op: 3-01-2008, 23:02:51 »

Volgens mij stapte Georgina als eerste naar voren om het geld voor de pot in ontvangst te nemen, maar ik kan het verkeerd hebben gezien...heeft iemand dit goed gezien??

« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 23:08:43 door zoë nicky »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #128 Gepost op: 3-01-2008, 23:03:40 »
Ik denk persoonlijk dat de mol bij de fietsers zat, omdat dat een betere saboteerpositie was.

Dat maakt degenen die als eersten dronken verdacht, omdat de tequilaglaasjes op een vooraf afgesproken plek op het bord geplaatst kunnen zijn, en de mol zou dan als een van de eersten de keus hebben moeten kunnen maken. Dennis dronk als eerste toch, of was het Patrick?

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #129 Gepost op: 3-01-2008, 23:05:18 »
Coen kon het denk ik nog echt wel halen als hij een beetje had opgeschoten. Toen hij naar boven ging zoomde de camera in op de 2 die nog aankwamen (anette en....?) en dat was nog heel ver weg...
okee coen dan misschien
toch gaat een mol liever als 1e of 2e, en anders als 3e lijkt me.

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #130 Gepost op: 3-01-2008, 23:05:27 »
ze bepaalden toch zelf wie er wanneer ging klimmen?
Georgina vond zichzelf een goede klimmer. en om eerlijk te zijn, naar mijn idee klom ze behoorlijk snel omhoog..

Toeval. :)
Heeft ze die ochtend gedacht "He ik ga dit shirt aandoen, want straks lig ik eruit en daarna kom ik terug!" ? In dat geval is ze de mol.  :P
zou wel een fijn shirt zijn geweest om in te vliegen en lange autoritten etc.. (ookal hoop ik nu wel dat ze terugkomt xD )
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 1
« Reactie #131 Gepost op: 3-01-2008, 23:05:56 »
Ja, dat is een goede! Wie bepaalde de volgorde van klimmen? De mol zou dan niet willen dat Edo als eerste gaat... En georgina was erg snel...

Laten we hier is op door borduren..

:) juist niet lijkt me ! als edo als eerste gaat dan komt er geen geld in de pot, of anders iig heel weinig ! en dat is toch wat de mol wil ?
dennis for mole !

Offline Lionhead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #132 Gepost op: 3-01-2008, 23:08:15 »
:) juist niet lijkt me ! als edo als eerste gaat dan komt er geen geld in de pot, of anders iig heel weinig ! en dat is toch wat de mol wil ?


Dus edo is de mol niet anders was hij als eerste gegaan. Dat is wat je zegt?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #133 Gepost op: 3-01-2008, 23:09:28 »
Dat maakt degenen die als eersten dronken verdacht, omdat de tequilaglaasjes op een vooraf afgesproken plek op het bord geplaatst kunnen zijn, en de mol zou dan als een van de eersten de keus hebben moeten kunnen maken. Dennis dronk als eerste toch, of was het Patrick?

Maakt het veel uit dan wie als eerste dronk? De mol had toch kunnen 'faken' of hij Tequila dan wel water dronk en op die manier in de juiste groep terecht kunnen komen. Tequila en water zijn immers beide doorzichtig.
Ik vond het een sterke eerste aflevering. Een leuke, typische mol-, opdracht waar veel molacties in te herkennen zijn. Overigens weten we nog niet zeker of we uit het teruggeven van jokers iets kunnen concluderen over de mol. Het kan namelijk zo zijn dat het in een volgende aflevering weer mogelijk is om jokers terug te geven en zo een executie te stoppen. In dat geval zijn alleen de mensen met veel jokers in hun bezit verdacht.

Offline Enigma

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #134 Gepost op: 3-01-2008, 23:10:45 »
En toch he, die Edo komt er maar mooi mee weg, heeft vraag fout, helpt de meiden heeeeel lief over de streep bij het klimmen MAAR klimt ZELF echter niet en levert zijn joker in. Kassa -1350 molleurries.
Klopt, dat is een bekende moltactiek.
Mooie sier maken bij de klimopdracht zodat hij niet verdacht wordt, maar ondertussen heeft hij al wel verschillende molse acties op zijn naam staan. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 23:12:44 door Enigma »
Everything you know is wrong!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #135 Gepost op: 3-01-2008, 23:13:28 »
Klopt, dat is een bekende moltactiek.
Mooie sier maken bij de klimopdracht zodat hij niet verdacht wordt, maar ondertussen heeft hij al wel verschillende molse acties op zijn naam staan. ::jaja::

Hij kon niet meer klimmen.. Want iedereen was er al.. En hij wou denk ik als laatste omdat hij er meer moeite meer heb om boven te komen..

Dus lijkt mij geen mollen actie ???
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Enigma

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #136 Gepost op: 3-01-2008, 23:14:38 »
Als Edo de mol was, had hij met alle geweld als eerste of tweede willen klimmen, en daar vervolgens dan heeeeeeel lang over gedaan.
Ik denk persoonlijk dat de mol bij de fietsers zat, omdat dat een betere saboteerpositie was.
Niet logisch, veel te voor de hand liggend en het valt veel te erg op.
Door nu de anderen te helpen door ze te aanwijzignen te geven staat íe er zelf voordelig op.
Maar ondertussen heeft hij wel een vraag fout beantwoord en mogelijk een joker gedoneerd.
Dat zijn molse acties.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2008, 23:17:28 door Enigma »
Everything you know is wrong!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Aflevering 1
« Reactie #137 Gepost op: 3-01-2008, 23:16:19 »
Ik heb niet alle 7 pagina's met berichten gelezen, dus excuus als dit al gezegd is. Ik vond minstens twee dingen opvallend buiten de opdrachten e.d. om. 1) Het teruglopende wekkertje in het introfilmpje... Dit deed zo onnatuurlijk aan dat het wel eens een hint kan zijn. 2) Edelstenen/mineralen; Georgina droeg pontificaal een roze steen aan een ketting en de camera fixeerde bij het afscheid van Nicolette bij Karel Pieter Jan nogal curieus op een ring die zij droeg met daarin een witte steen. Is iemand anders dit ook opgevallen?
Woosie down?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #138 Gepost op: 3-01-2008, 23:17:11 »
met alle respect, maarr als ze edo als eerste hadden laten klimmen had er daarna wss niemand meer gehoeven ! als je al zag hoeveel moeite die meiden hadden met het klimmen ....

idd, zie het gelijk ook al helemaal voor me... Die meiden moesten allemaal een flinke stap doen om in die spleet te komen, volgens mij had Edo er vast in gezeten  :-X  >:D

En trouwens, wie stonden er nou helemaal beneden om Edo te zekeren? Dunya, Georgina en Nicolette? En Coen dan, maar die zal ook niet echt veel gewicht in de strijd leggen  ;D
Triomf!

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Aflevering 1
« Reactie #139 Gepost op: 3-01-2008, 23:18:36 »
Ik heb niet alle 7 pagina's met berichten gelezen, dus excuus als dit al gezegd is. Ik vond minstens twee dingen opvallend buiten de opdrachten e.d. om. 1) Het teruglopende wekkertje in het introfilmpje... Dit deed zo onnatuurlijk aan dat het wel eens een hint kan zijn. 2) Edelstenen/mineralen; Georgina droeg pontificaal een roze steen aan een ketting en de camera fixeerde bij het afscheid van Nicolette bij Karel Pieter Jan nogal curieus op een ring die zij droeg met daarin een witte steen. Is iemand anders dit ook opgevallen?

het is mij beide niet opgevallen.
Wat mij wel weer opviel: Annette antwoordde dat de steen bruin/roze achtig was. terwijl het volgens mij gewoon roze was. waarom werd dat dan goed gerekend?
we'll leave the past the past, gonna find the future