Poll

Wie denk je dat de volgende afvaller is ???

Coen
5 (15.6%)
Dennis
4 (12.5%)
Dunya
10 (31.3%)
Edo
3 (9.4%)
Georgina
1 (3.1%)
Joris
0 (0%)
Patrick
6 (18.8%)
Regina
1 (3.1%)
Niemand
2 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 18-01-2008, 12:53:54

Auteur Topic: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???  (gelezen 10555 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2008, 22:17:29 »
ik denk Edo aan de hand van trailer filmpje, dat is een fragment van het schieten en dat gaan ze volgende week doen.

Offline bananana

  • Forumlid
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2008, 18:13:08 »
Het zou ook kunnen dat er helemaal niemand afvalt. Afgelopen week was er ook een kans dat er geen executie zou zijn, dus waarschijnlijk is er toch al een extra uitzending voorbereid, en moet er een keer geen executie zijn. (Of er moet weer eens iemand afvallen die later dan toch weer terugkeert in het spel)

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2008, 19:55:23 »
Het zou ook kunnen dat er helemaal niemand afvalt. Afgelopen week was er ook een kans dat er geen executie zou zijn, dus waarschijnlijk is er toch al een extra uitzending voorbereid, en moet er een keer geen executie zijn. (Of er moet weer eens iemand afvallen die later dan toch weer terugkeert in het spel)

Of er zouden er later een keer twee afvallen, dat is ook al wel eens gebeurd.

Ik hoorde iets over 10 afleveringen. Trek daar de finale en de terugblik vanaf en ga uit van 3 kandidaten in de finale. In de overige 8 afleveringen zouden er dan dus 7 moeten afvallen, dat is dan 1 aflevering zonder afvaller.

Maar uiteraard is niets zeker in WIDM. ;D 

Offline BOE!!

  • Forumlid
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2008, 20:02:41 »
Mijn gevoel zegt Dennis

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2008, 11:58:33 »
Eigenlijk kan iedereen, gebaseerd op de de intro afvallen. Denk dat een man nu gaat afvallen, aangezien er al 2 vrouwen uit zijn. Nu heb je namelijk nog 5 mannen en 3 vrouwen over. Joris heeft nog steeds 2 jokers, dus voorsprong op de anderen.

Is iemand er van overtuigd dat kandidaat [vul naam in] zal afvallen na aflevering 3? :P Zou het zelf namelijk niet kunnen zeggen, al had ik Annette afgelopen keer wel goed  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2008, 14:10:55 »
Ja, nu die intro's zijn aangepast wordt het stukken moeilijker om de afvaller te voorspellen, maar wel leuker zo  :).
Kans is inderdaad groter dat het een vrouw is dan een man natuurlijk, maar aangezien ik denk dat de mol een man is, is de kans dan 4:3, weer bijna gelijk.
In 2006 was de afvaller volgens mij, drie keer achter elkaar van hetzelfde geslacht (Geert, Chris, Richard?).
Maar goed, zelf gok ik op Edo (alhoewel ik dat jammer zou vinden).
 

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2008, 14:28:15 »
Aflevering 3 kan ook best de aflevering zijn waarin niemand naar huis toe moet.
Dan heb je namelijk, vanaf aflevering 4 t/m aflevering 8 vijf kandidaten die naar huis gestuurd worden. Hou je 3 kandidaten over als finalisten in aflevering 9 en aflevering 10 is dan de terugblik.

Is het trouwens altijd zo geweest dat er in elke reeks 1 aflevering was waarin niemand naar huis ging? Van WIDM 5 weet ik het nu weer  ::rofl::, WIDM 6 kwam Richard terug om het zo recht te trekken. Vorig jaar deden ze het niet, maar gingen ze met 4 mensen naar de finale. Zo te zien zijn er dus tal van mogelijkheden om het aantal kandidaten en afleveringen recht te trekken. Niemand naar huis, iemand terug of met zijn vieren weer de finale in.

Zolang Edo, Dennis & Joris maar niet naar huis moeten. Wordt zo wel een leuke groep, die 3 samen met Georgina/Regina/Dunya. Coen of Patrick zie ik zelf graag vertrekken, maarja, je zult zien dat die twee langer erin blijven dan dat ik zien wil :P Heb zelf ook het gevoel dat het nog best weleens Edo zou kunnen zijn. Heb ik wel vaker meegemaakt, gaan mijn favoriete kandidaten er juist uit of ze zijn de mol niet  ::rofl:: Maar ik hoop dat Edo gewoon lang aan kan blijven in WIDM. Tis een leuke kandidaat, net zoals Georgina.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2008, 14:31:38 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2008, 14:33:34 »
Is het trouwens altijd zo geweest dat er in elke reeks 1 aflevering was waarin niemand naar huis ging? Van WIDM 5 weet ik het nu weer  ::rofl::, WIDM 6 kwam Richard terug om het zo recht te trekken. Vorig jaar deden ze het niet, maar gingen ze met 4 mensen naar de finale.

Vorig jaar kwam Paul Rabbering terug.

Edit: Of beter gezegd; hij ging helemaal niet weg, terwijl hij wel een rood scherm had gehad.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2008, 14:36:44 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2008, 14:40:48 »
Vorig jaar kwam Paul Rabbering terug.

Edit: Of beter gezegd; hij ging helemaal niet weg, terwijl hij wel een rood scherm had gehad.

Met als muzikale aanwijzing: "For the looser now, will be later to win"  ::ok:: Ik hou iig rekening met een mannelijke afvaller ditmaal, heb je als nog 20% kans, veels te weinig, om het daadwerkelijk goed te hebben.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2008, 16:49:43 »
Om met minimaal 3 personen de finale in te gaan moet er of 1 afl niemand uit gaan of er moet 1 kandi later terugkeren.
De widm series die ik echt heb gevolgd hadden alle 1 van deze opties. Yvon-serie ging niemand uit (kwam uiteindelijk wel weer iemand terug, maar dat was een noodgreep omdat Roeland ziek was), de volgende series kwam er steeds iemand terug (of een variatie daarvan).
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2008, 17:34:21 »
Volgens mij hadden de reeksen zonder BN'ers geen terugkeerders, maar ik kan me vergissen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2008, 18:02:11 »
Volgens mij hadden de reeksen zonder BN'ers geen terugkeerders, maar ik kan me vergissen.

In de serie in Canada ging er niemand uit na de brugopdracht: Er waren nog 8 kandidaten en die hadden allemaal de test al gemaakt. 4 kandidaten mochten van de brug af springen en kregen dan een vrijstelling. Dit gebeurde. De overige 4 hadden echter allemaal een groen scherm

In de serie in Portugal ging er een keer niemand uit omdat de kandidaten de mogelijkheid kregen een vrijstelling te krijgen als ze een mollenstreek deden.

Geen terugkeerders dus, maar wel afleveringen zonder afvaller

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #32 Gepost op: 12-01-2008, 20:32:42 »
In Schotland kwam een extra executie. Dan zou eruit moeten, maar er werd nog een opdracht gespeeld. Wanneer opdracht gehaald werd, mocht Dan blijven. Dit gebeurde, maar wel ten koste van degene die als 1 na slechtste de vragen beantwoord had.

Daarnaast werden in de serie met Yvon met dat percentagespel een keer 2 kandidaten tegelijk  geëxecuteerd.

Kortom: uitrekenen hoeveel afleveringen er nog komen of hoeveel er nog uitvliegen dan wel terugkomen heeft geen enkele zin, elk jaar is het toch weer anders. Gelukkig.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2008, 21:37:34 »
In Schotland kwam een extra executie. Dan zou eruit moeten, maar er werd nog een opdracht gespeeld. Wanneer opdracht gehaald werd, mocht Dan blijven. Dit gebeurde, maar wel ten koste van degene die als 1 na slechtste de vragen beantwoord had.

Oooh ja toen moest Björn eruit! Die grappige donkere nerd!  ::jaja::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #34 Gepost op: 12-01-2008, 22:27:54 »
Ik denk Coen
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2008, 22:34:07 »
Ik ga voor Dunya,voegt sowieso weinig toe aant programma atm
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2008, 17:50:24 »
patrick denk ik

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie denk je dat de volgende afvaller is ???
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2008, 08:47:17 »
Dunya. ::jaja::