Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 71193 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #100 Gepost op: 10-01-2008, 22:21:20 »
die 'biecht' van joris en georgina is er wel expres bij geplakt.

stel dat ze dat niet hadden gedaan, dan waren joris en georgina gewoon een 'beetje dom' geweest.

patrick en dennis deden overigens net zoiets als joris en georgina, door van cab taxi te maken.
dit moet ons dus duidelijk op het spoor van joris en georgina zetten.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #101 Gepost op: 10-01-2008, 22:22:02 »
Vind het wel goed dat ze zo allenmaal gaan mollen.
Zo is het tog leuker.. Als niemand iets doet behalve de mol.. Dan ben je er binnen 2 afleveringen uit.. Dit is gewoon leuker. Dat ik nu bijna iedereen verdenk is weer wat minder leuk.. maja das het spel hea xD

Een goede mol die doet het zo dat niemand het doorheeft.
Bijna niemand had George door...

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #102 Gepost op: 10-01-2008, 22:22:14 »
Je kunt ook dingen per ongeluk in het honderd laten lopen hoor......kan ook mollerig overkomen...per ongeluk
Oke oude series krijg je nooit meer terug, te bekend hoe te spelen. Maar vind dit seizoen dan ook tot nu toe weer een van de beste van de laatste jaren. Behalve dan de actie van Joris......

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #103 Gepost op: 10-01-2008, 22:23:51 »
de eerste series krijg je toch niet terug, ook niet met OBN-ers.
het spel is inderdaad al te veel gespeeld om het puur te houden  ::jaja::

maar het valt me nog niks tegen dit jaar, ik heb er weer helemaal zin in  ::jaja::

maar dat opvallende ge-mol, nee, dat vind ik ook echt helemaal niets. verdorie zeg, was die opdracht toch bijna gelukt doordat iedereen goed z'n best deed.
Dat bedoel ik te zeggen!

En mijn mening: Je kan wel steeds denken: Verdorie, iedereen molt! Maar je kan je er ook overheen zetten, en gewoon genieten van een nieuwe mol-serie. Zo is het spel nu eenmaal.

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #104 Gepost op: 10-01-2008, 22:24:25 »
Wat wel leuk is, is dat vrienden, kennissen etc die nog vrij onbekend zijn met WIDM, zulke acties toch als echte molacties zien. Elke fout is een molactie en ze zijn er meteen uit wie de mol is haha

Offline Trisch

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #105 Gepost op: 10-01-2008, 22:24:55 »
Even voor een ieder die Dunya hadden als mol, ze valt af:
Moldagboek 2: Wat was dit een aparte aflevering! De eerste opdracht was erg spannend, en vooral om te doen. Daar sta je dan, met een pistool in je hand, in the middle of nowhere. Er is helaas niet zo veel raak geschoten. Dat vind ik wel jammer, want het had nog leuke taferelen kunnen opleveren.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #106 Gepost op: 10-01-2008, 22:25:09 »
en gedeeltelijk ook een beetje de 'schuld' van de redactie.
die voice over is denk ik een beetje te veel van het goede, dat er ook nog zo openlijk toegegeven wordt dat je de opdracht wil verstieren.

maar goed, er zijn ook dingen wel goed gegaan  ::ok::
geniale zet van die kleding  ::rofl:: ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #107 Gepost op: 10-01-2008, 22:26:25 »
Even voor een ieder die Dunya hadden als mol, ze valt af:
Moldagboek 2: Wat was dit een aparte aflevering! De eerste opdracht was erg spannend, en vooral om te doen. Daar sta je dan, met een pistool in je hand, in the middle of nowhere. Er is helaas niet zo veel raak geschoten. Dat vind ik wel jammer, want het had nog leuke taferelen kunnen opleveren.

'je' kan wederom heel algemeen zijn en voor elke kandidaat gelden... niet iets om een hint uit te halen, vind ik.

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #108 Gepost op: 10-01-2008, 22:26:35 »
Even voor een ieder die Dunya hadden als mol, ze valt af:
Moldagboek 2: Wat was dit een aparte aflevering! De eerste opdracht was erg spannend, en vooral om te doen. Daar sta je dan, met een pistool in je hand, in the middle of nowhere. Er is helaas niet zo veel raak geschoten. Dat vind ik wel jammer, want het had nog leuke taferelen kunnen opleveren.
Die dagboeken neem ik al jaren niet meer zo letterlijk :P

Offline Pommes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #109 Gepost op: 10-01-2008, 22:27:11 »
Tja en zo'n nepmolactie kan natuurlijk dit jaar ook gewoon een echte actie zijn. Je weet het nooit.....

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #110 Gepost op: 10-01-2008, 22:28:33 »
Bovendien denk ik dat als er nu een serie als serie 1 weer zou komen, we zo de mol er uit zouden pikken :P

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 2
« Reactie #111 Gepost op: 10-01-2008, 22:38:41 »
<knip>
geniale zet van die kleding  ::rofl:: ::rofl::

Ben benieuwd naar de eerste opdracht van volgende week. Als dat op dezelfde dag is als deze kofferopdracht, dragen ze nog steeds die kleding.

 ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #112 Gepost op: 10-01-2008, 22:39:37 »
bij mij is het dagboek en info over afl 2 nog geeneens zichtbaar op de site, waar haal je dat zo snel vandaan

edit ow nu ineens wel
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 2
« Reactie #113 Gepost op: 10-01-2008, 22:39:54 »
Bovendien denk ik dat als er nu een serie als serie 1 weer zou komen, we zo de mol er uit zouden pikken :P

denk je écht dat we meteen door zouden hebben dat de afvallers in letterlijke volgorde in de intro zitten?  ::hypocriet::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #114 Gepost op: 10-01-2008, 22:40:08 »
Tja en zo'n nepmolactie kan natuurlijk dit jaar ook gewoon een echte actie zijn. Je weet het nooit.....

Ben ik het helemaal mee eens. Ik verdenk Joris.
Om nu al te gaan klagen dat het niet leuk is met al die zogenaamde molacties vind ik een beetje voorbarig.

Tijdens de biechten van Joris, wanneer hij andere kandidaten van iets mollerigs beschuldigt, kijkt hij ook altijd even weg. Volgens mij een teken van liegen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 2
« Reactie #115 Gepost op: 10-01-2008, 22:45:36 »
denk je écht dat we meteen door zouden hebben dat de afvallers in letterlijke volgorde in de intro zitten?  ::hypocriet::

Of zouden gaan puzzelen met de verdachten van de afvallers?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #116 Gepost op: 10-01-2008, 22:50:42 »
Wat wel leuk is, is dat vrienden, kennissen etc die nog vrij onbekend zijn met WIDM, zulke acties toch als echte molacties zien. Elke fout is een molactie en ze zijn er meteen uit wie de mol is haha

idd heb ik ook, is eigenlijk best irritant, want ze snappen het ook niet als je zegt dat ze dat wel misschien express doen!




Leuk item ook voor de veiling: De tekening die Georgina van Edo gemaakt heeft  ;D ::rofl::
Triomf!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 2
« Reactie #117 Gepost op: 10-01-2008, 22:53:15 »
Leuk item ook voor de veiling: De tekening die Georgina van Edo gemaakt heeft  ;D ::rofl::

Nog leuker: 'laat je natekenen door Georgina'. 30 euro per tekening. ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 2
« Reactie #118 Gepost op: 10-01-2008, 23:00:37 »
Tja en zo'n nepmolactie kan natuurlijk dit jaar ook gewoon een echte actie zijn. Je weet het nooit.....
Dan is het dezelfde truc als met yvon in serie 5 die in de auto openlijk Jim en Sander zat te fokken en dat ook vertelde in de biecht, da's nix leuk want totaal niet orgineel.
Verder vind ik deze groep super en de opdrachten van een geweldig nivo.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #119 Gepost op: 10-01-2008, 23:20:57 »
Ik vind het tot nu toe een erg leuke serie, met allemaal erg leuke kandidaten  ::bravo:: Ik heb alleen geen flauw idee meer wie de mol nou is   :-\\