Auteur Topic: Veilingsitems voor molfandag!  (gelezen 95304 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #100 Gepost op: 9-02-2008, 12:07:16 »
Ieder jaar wordt er wel wat Molgeld geveild. :)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #101 Gepost op: 9-02-2008, 12:36:25 »
Ieder jaar wordt er wel wat Molgeld geveild. :)

 ;D ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #102 Gepost op: 9-02-2008, 12:40:04 »

(Hopelijk komt er weer zo'n Item waar alleen kinderen op mogen bieden, dan maak ik extra kans  ;D)
 
Dat vind ik dus niet eerlijk, want meestal bieden ze dan en dan betalen die ouders ervoor. Dan hebben die ouders een goedkoop item te pakken. Terwijl hun kind staat te bieden.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #103 Gepost op: 9-02-2008, 12:46:32 »
Nou ja... 'meestal'... het is toch maar 1x voorgekomen? En voor zover ik weet is die joker nog steeds in bezit van het kind.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #104 Gepost op: 9-02-2008, 12:50:12 »
Nou ja... 'meestal'... het is toch maar 1x voorgekomen? En voor zover ik weet is die joker nog steeds in bezit van het kind.

Jaa das waar 1x vorig jaar. Maar hij is toen betaald door de ouder. En dat vind ik zo oneerlijk als ik 100 euro moet neerlegen voor een joker terwijl iemand anders dan 30 euro hoeft te betalen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #105 Gepost op: 9-02-2008, 12:51:55 »
Gun de kinderen ook wat. Ik vind het juist goed dat ze zoiets doen. Met de veiling van de fandag na de 3e serie heb ik zo het pasje van John kunnen kopen.

Al moet ik zeggen dat de joker misschien ongelukkig gekozen was, omdat het zo'n gewild object was.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #106 Gepost op: 9-02-2008, 12:55:19 »
Gun de kinderen ook wat. Ik vind het juist goed dat ze zoiets doen. Met de veiling van de fandag na de 3e serie heb ik zo het pasje van John kunnen kopen.

Al moet ik zeggen dat de joker misschien ongelukkig gekozen was, omdat het zo'n gewild object was.

jaa oke, ik gun het de kinderen ook. Maar zoals je zei doe het dan niet bij zo'n gewild item want het kan meer geld opleveren voor het goede doel, en dat is ook iets wat we (nouja ik in iedergeval) willen bereiken met een veiling.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #107 Gepost op: 9-02-2008, 14:15:33 »
jaa oke, ik gun het de kinderen ook. Maar zoals je zei doe het dan niet bij zo'n gewild item want het kan meer geld opleveren voor het goede doel, en dat is ook iets wat we (nouja ik in iedergeval) willen bereiken met een veiling.
Zal dat Geld gewild zijn? Vooralsnog heb ik alleen mezelf een berichtje over dat geld zien plaatsen, dus misschien..

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #108 Gepost op: 9-02-2008, 14:18:27 »
Zal dat Geld gewild zijn? Vooralsnog heb ik alleen mezelf een berichtje over dat geld zien plaatsen, dus misschien..

In 2006 kostte een envelop met molgeld 40 euro.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #109 Gepost op: 9-02-2008, 14:21:39 »
Zal dat Geld gewild zijn? Vooralsnog heb ik alleen mezelf een berichtje over dat geld zien plaatsen, dus misschien..

In 2006 kostte een envelop met molgeld 40 euro.

Ja, ben er super blij mee. heb het gebruikte molgeld in een lijst gedaan en de rest zit in een envelop (ga ik later apparte lijstjes voor kopen)

het waren veel briefjes, had er wel 17 van de 1000 euro.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #110 Gepost op: 9-02-2008, 14:27:23 »
Maar nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag:
Is het gewild of niet ???
Ik wil het in elk geval erg graag :D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #111 Gepost op: 9-02-2008, 14:31:39 »
Maar nou heb ik nog geen antwoord op mijn vraag:
Is het gewild of niet ???
Ik wil het in elk geval erg graag :D

Hoe kan je het weten of het gewild is? Er kunnen ook mensen zich inschrijven die niet op het forum zitten.. je moet gewoon afwachten en dan zien hoever je komt. Zal denk ik niet hoger worden dan 50 euro iig
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #112 Gepost op: 9-02-2008, 14:37:09 »
Oke, dan kan ik nog mee  ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #113 Gepost op: 9-02-2008, 17:37:10 »
Dan bied ik 51 euro. >:D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #114 Gepost op: 9-02-2008, 17:56:54 »
Dan bied ik 51 euro. >:D

 :\'(

Flauwerd  :\'(

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #115 Gepost op: 9-02-2008, 18:20:54 »
:\'(

Flauwerd  :\'(

Nou, er zijn mensen (zoals Tinuzzz :P ) die steeds boven je uit gaan. Eigelijk houden mensen geen rekening met elkaar op de veiling. Het is gewoon hoeveel belangstelling is op het item. ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #116 Gepost op: 9-02-2008, 18:21:50 »
Nou, er zijn mensen (zoals Tinuzzz :P ) die steeds boven je uit gaan. Eigelijk houden mensen geen rekening met elkaar op de veiling. Het is gewoon hoeveel belangstelling is op het item. ;)

Je kunt niet met iedereen rekening gaan houden idd. :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #117 Gepost op: 9-02-2008, 18:32:29 »
Wanneer wordt er meer items bekend gemaakt :P ,wil graag een datum :P Niet weer "Zo snel mogelijk"  ;D :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #118 Gepost op: 9-02-2008, 18:37:23 »
Nou, er zijn mensen (zoals Tinuzzz :P ) die steeds boven je uit gaan. Eigelijk houden mensen geen rekening met elkaar op de veiling. Het is gewoon hoeveel belangstelling is op het item. ;)
Wie doneert me?  ;D

WIDMJokertje VS Tinuzzz    ::zwaai:: Tinuzzz WIDMJokertje ::bravo::
Wanneer wordt er meer items bekend gemaakt :P ,wil graag een datum :P Niet weer "Zo snel mogelijk"  ;D :P
Kword ook gestoort van dat ZSM
Hopelijk komen die datums of info Zo snel mogelijk bekend gemaakt!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Veilingsitems voor molfandag!
« Reactie #119 Gepost op: 9-02-2008, 18:42:44 »
Wanneer wordt er meer items bekend gemaakt :P ,wil graag een datum :P Niet weer "Zo snel mogelijk"  ;D :P

Hopelijk komen die datums of info Zo snel mogelijk bekend gemaakt!

Dit betekent dat we het nog niet weten ;)

of we weten het wel maar willen het nog niet zeggen >:D
2024: wie is de Mol?