haha lola-aapje
inderdaad, wie maakt het schema?
Coens vraag staat al een paar keer in dit forum en inderdaad, ik denk dat die informatie toch ruiiiiiiiiiim voldoende is om Edo af te schrijven. Coen zal echt niet de hele tijd gespeeld hebben dat hij Edo als hoofdverdachte had.
Ik vind Dennis nog steeds niet verdacht: tegen Patrick: "En hij zegt ook niks, de lul..." omdat die zijn fotokamer geheim houdt. Hij loopt weliswaar weg met het bandje, maar de casettedeck is dan nog niet gevonden, ook geen goede aanleiding om Dennis te verdenken. Prinsjesdag niet weten, dat wist Patrick ook niet, ik niet en 1000 anderen met mij niet... Kun je hem niet op verdenken. Met de radio klooien en vervolgens wel gaan ontcijferen wat er wordt gezegd? Hij hoorde ondanks de storing toch wat Regina zei. Nergens blijkt uit dat hij niet wilde horen wat ze zei. Hij haalde veel geld op deze aflevering? Hij schopte eigenlijk niks echt in de war (omdat hij daar niet dominant genoeg voor/in is)...
Ik denk dat de mol wel daar heeft gestaan en dat dat het moment is geweest dat PJH achter de identiteit van de mol is gekomen.
Dat denk ik niet, want dat is pas in afl. 5 (zoek naar bericht van Teun, 1 van de insiders)
Dat is wel heel kort door de bocht. Dennis had in de opdracht met de bommen de touwtjes in handen door de porto vast te houden (en uit te hebben) en door gewoon een gewicht van één kilo op die weegschaal te plempen. Ook je bewering dat het feit dat Dennis niet wist dat er een recorder was en dat zijn actie niets met mollen te maken heeft ben ik het niet mee eens. Door dat bandje mee te nemen kost het behoorlijk wat tijd om hem af te spelen, want je weet gewoon dat je niet zomaar een casettedeck gaat vinden en de tijd was wel heel erg belangrijk in deze opdracht. Daarbij liep hij ook nog eens enorm te klooien bij het afspelen van het bandje.
Enorm klooien met dat bandje? Ik ken geen DJ die nog casettes gebruikt want die dingen zijn gewoon gigantisch onhandig. Ik heb hem ook niet echt zien klooien: het enige was dat het bandje niet snel genoeg begon met spelen. Lag niet eens aan hem. Hooguit 5 seconden mee verloren gegaan... Ze waren trouwens best snel bij dat casettedeck hoor. Ik vond dat ze dat netjes hadden gedaan. Die weegschaal, dat was gewoon moeilijk en als hij het echt zo opzichtig had gedaan, had Patrick dat gezien! Ik geloof niet dat Dennis de mol is.
Ja klopt, nu was het tog wat er het eerst staat moet worden uitgerekend ofzo
Is dat zo? Raar, want ik vind het niet eens meer logisch... Als je hogere wiskunde krijgt gaan allerlei regeltjes dan ineens niet meer op... Lijkt me heel sterk
Maar goed, alles kan