Poll

Wie is volgens jou de leukste en beste presentator / Presentratrice.

Angela Groothuizen
11 (16.9%)
Karel van de Graaf
38 (58.5%)
Pieter Jan Hagens
11 (16.9%)
Michiel de Vlieger
5 (7.7%)
Alle drie waren ze niks.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 65

Auteur Topic: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM  (gelezen 9426 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2008, 22:37:54 »
Michiel De Vlieger was de eerste en nog steeds de ideale mol presentator. ::jaja::

Maar Karel was toch de beste WIDM presentator. Altijd met pak aan. Ik herinner me nog goed vorig seizoen dat al die kandi's aan het zweten waren in die verschrikkelijke hitte in dat tropisch woud.En hij stond daar met zijn pak aan en hoed op. ::rofl::

Ja, en ook op die zoutvlakte, helemaal in pak. ::rofl::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #21 Gepost op: 9-03-2008, 11:39:59 »
En niet te vergeten dat hij zich in dat tropische woud heeft uitgekleed en onder de waterval is gaan staan, omdat het daar veel te warm was voor een driedelig pak  ::rofl::
In ieder geval heb ik Karel heel erg gemist dit jaar. Het seizoen was een stuk beter dan de vorige twee, maar Karel gaf er toch altijd nog een extra dimensie aan. Pieter Jan was een beetje saai: hij deed gewoon zijn werk. Zijn manier van spanningsopbouw slaagde naar mijn idee niet zo. Het had eerder tot gevolg dat sommige teksten eruit kwamen alsof er een enorme keutel bij hem dwars zat.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #22 Gepost op: 9-03-2008, 13:41:15 »
KAREL!!!!  8)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #23 Gepost op: 9-03-2008, 13:44:54 »
En niet te vergeten dat hij zich in dat tropische woud heeft uitgekleed en onder de waterval is gaan staan, omdat het daar veel te warm was voor een driedelig pak  ::rofl::
In ieder geval heb ik Karel heel erg gemist dit jaar. Het seizoen was een stuk beter dan de vorige twee, maar Karel gaf er toch altijd nog een extra dimensie aan. Pieter Jan was een beetje saai: hij deed gewoon zijn werk. Zijn manier van spanningsopbouw slaagde naar mijn idee niet zo. Het had eerder tot gevolg dat sommige teksten eruit kwamen alsof er een enorme keutel bij hem dwars zat.
Helemaal mee eens ook.  ::jaja::  Als Karel dit jaar nog presentator was geweest klopte het gewoon allemaal  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #24 Gepost op: 9-03-2008, 15:32:16 »
Ik stem op Angela. Zij wás echt WIDM, ben van haar, net als van de kandidaten gaan 'houden'. Ik vond het toen ook erg jammer dat ze wegging. Karel viel me toen honderd procent mee, hij voegde ook weer iets toe aan het programma. Ik vond hem leuk met zijn hoed en eigen manier van het spel presenteren. Je kon zien dat hij het leuk vond. Ik vond het ook jammer dat hij weer wegging. Pieter Jan vond ik een beetje saai. Hij heeft gelukkig niets verpest door te overdreven te doen ofzo, maar ik vond hem ook niet echt iets toevoegen. Ik denk dat ik het wel met Evenstar eens ben dat als Karel deze serie had gedaan, dat hij dan nog perfecter was geweest.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #25 Gepost op: 9-03-2008, 20:11:07 »
Ik vond Pieter Jan op de fandag echt pittig :) Leuk om mee te babbelen en heel droog en confronterend (grappig) richting Anton de Programmamaker

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #26 Gepost op: 9-03-2008, 20:39:51 »
Edo ::jaja:: Hoe hij die veiling deed ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2008, 15:01:46 »
van PJ moest ik mijn stem op karel veranderen.  :D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2008, 15:05:47 »
PJ herkende mij op de MFD :O
Ik wou met hem op de foto, en toen ik weg liep zei hij:
"He, jij bent WIDMJokertje, jouw naam heb ik wel eens gezien bij het forum van .com"  ;D

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2008, 21:01:33 »
alle hulde hier natuurlijk voor michiel devlieger! zonder hem was WIDM er waarschijnlijk nooit geweest (stel je voor  :o). hij was niet alleen presentator maar ook bedenker, productielid, regisseur ...
zijn manier van presenteren paste erg goed in het mysterieuze sfeertje van 'De Mol' (zo heette het programma in vlaanderen)

angela deed het op haar manier ook heel goed. zij was de enige constante in WIDM (nederland), bijzonder jammer dat ze plaats moest ruimen voor ...

karel: heb hem nooit graag gehad als presentator, paste niet in het plaatje. ben blij dat ie weg is

pieter-jan is weinig opvallend (een goeie eigenschap als presentator van WIDM) maar laat me eigenlijk warm noch koud. misschien nog enkele edities afwachten alvorens hem te evalueren. DIDM was veruit het slechtste wat ik vorig/dit jaar op tv heb gezien. het werd niet goed gepresenteerd, maar er zijn slechts heel weinig mensen die een lege doos wél goed kunnen presenteren. grote fout van de WIDM-crew om dit programma te maken (zeker in dit format. ze hadden er iets veel leukers mee kunnen doen in 1 of 2 afleveringen). ze zijn nu het programma ook serieus aan het uitmelken (eerst was er de gewone WIDM, dan met BN-ers, DIDM, nu ook Junior), waardoor ze het risico lopen dat het binnen de kortste keren gedaan kan zijn met WIDM ('opbranden' vh concept door overaanbod)
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 21:05:39 door roelc »

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Leuke Presentator / Presentratrice van WIDM
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2008, 22:20:22 »
pieter jan !! super gozer !
dennis for mole !