Auteur Topic: Stieren?  (gelezen 5236 keer)

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Stieren?
« Gepost op: 17-01-2009, 15:51:27 »
Ik heb al veel gehoord over dat er veel stieren voorkomen in deze serie. In afl 1 op een plankje achter PJ, in Dennis filmpje als hij zich voorstelt, en nog ergens anders. Ik ben er net achter gekomen dat er in aflevering 2 weer een stier zit. Bij de 1ste opdracht als Vivienne staat te wachten tekent ze een man in een rondje na in haar molboekje. Aan de rechterkant zie je een stier. ;)

Ik weet niet of dit al was ontdekt maar ik heb het nog niet gezien. Ik wist ook niet of er al een onderwerp was over de stieren.

MVG.
DOM VEEL RADEN

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Stieren?
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2009, 15:57:15 »
Hmm, dat is interessant ;) Ik heb ff in de profielen van de kandidaten zitten neuzen en er is maar één kandidaat die het sterrenbeeld stier heeft  ::oink:: en dat is Hans
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Stieren?
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2009, 16:01:09 »
En Dennis. Alhoewel hij het Chinese sterrenbeeld Os heeft, maar zoals bekend is een os gewoon een gecastreerde stier.
The British are not impressed.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Stieren?
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2009, 16:08:02 »
En Dennis. Alhoewel hij het Chinese sterrenbeeld Os heeft, maar zoals bekend is een os gewoon een gecastreerde stier.
Nee, Dennis is geen stier. Stier is in de periode tussen 20 april en 20 mei. Hans is geboren op 2 mei 1960 en Dennis op 24 juni 1985. Dennis is dus kreeft van sterrenbeeld ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Stieren?
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2009, 16:10:47 »
Ik vond het eerst onzin met die stieren maar het viel me nu wel op dus ik ga opletten. ::hypocriet::
DOM VEEL RADEN

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Stieren?
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2009, 16:18:18 »
(...) Dennis op 24 juni 1985.
En 1985 is het jaar van de Os in de Chinese dierenriem, dus Dennis is een Os. En een os als echt dier is een stier.
The British are not impressed.

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Stieren?
« Reactie #6 Gepost op: 17-01-2009, 16:21:09 »


Zoals je op het eerste plaatje ziet is het een stier. Kijk anders zelf het stukje nog maar is na. :)
DOM VEEL RADEN

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Stieren?
« Reactie #7 Gepost op: 17-01-2009, 16:28:14 »
Voor de geintresserden... Dat is een muurschildering naar "Guernica" van Pablo Picasso uit 1937.
http://homepage.mac.com/dmhart/WarArt/StudyGuides/Picasso.html

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stieren?
« Reactie #8 Gepost op: 17-01-2009, 16:29:11 »
Ik ben ook een stier. Dus ik ben gewoon de mol. ;D

Maar inderdaad, al die stieren vielen mij ook al op...maar...Hans...*hoopt heel stiekem dat de stiertheorie dan niet klopt* Ik heb namelijk liever niet dat Hans de Mol is..voor mijn pool niet. En voor mezelf niet. ::ohno::

En die muurschildering..dat is toch dezelfde die je ziet naast die man in de cirkel? ::hypocriet::

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Stieren?
« Reactie #9 Gepost op: 17-01-2009, 23:25:34 »
ik ben eigenlijk wel benieuwd wie die man naast de Picasso is.. maar dat is offtopic.

mijn mening ontopic:
Hans is de mol omdat er allemaal stieren zijn? Ik vind het wel meevallen en als het er wel zo veel zijn en ik het gewoon niet zie, is het niet op een andere manier of beter te linken? Iemand die iets heeft met RedBull, Chicago Bulls (he misschien gaan ze wel naar chicago) of weet ik wat voor bulls of stieren?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Stieren?
« Reactie #10 Gepost op: 18-01-2009, 01:25:10 »
Bull in a china shop? Of, vrij vertaald, olifant in een porceleinkast. Iemand die als een wilde tekeer gaat. Een chaoot, als het ware.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Vissen?
« Reactie #11 Gepost op: 18-01-2009, 11:01:54 »


Wat ik een veel opvallender beeld vind is dit. Paula staat hier bij 'The Big Fish'. En als we er op gaan letten zien we vast nog wel meer vissen in WIDM voorbijkomen. Nee, ik zie nog geen hint in die stieren eigenlijk. :)


Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Stieren?
« Reactie #12 Gepost op: 18-01-2009, 11:07:25 »
Als we dan toch een stierentopic openen wil ik nog even mijn (veel te vergezochte en nauwelijk reverse engineerbare) theorie posten.

Zoals iemand eerder al opmerkte was er een fokstier genaamd Hartline Titanic, die een van de beste fokstieren in Canada was:

http://www.semex.com/semex.cgi?lang=en&breed=HO&view=139&sid=1231585321BF

Deze stier blijkt een kindje te zijn van een koe of stier genaamd Storm. Dennis Storm?

http://www.progressivedairy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=179&sid=2adc972aefa49a6231c928f1bc921737

Deze hint heeft pas zin als de hele serie zich gaat ontwikkelen rondom de Titanic of stieren, en dan nog is ie verdraaid vergezocht. :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stieren?
« Reactie #13 Gepost op: 18-01-2009, 13:19:54 »
Wat staat er voor iets op de riem van Dennis, duidelijk in beeld zo tussen 15:10 en 15:40?

Het zou een stier of een paard kunnen zijn, maar ik kan niet teveel inzoomen anders wordt 'ie onduidelijk...




« Laatst bewerkt op: 18-01-2009, 13:43:04 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Pieter Glas

  • Forumlid
Re: Stieren?
« Reactie #14 Gepost op: 1-02-2009, 20:43:47 »
Voor de geintresserden... Dat is een muurschildering naar "Guernica" van Pablo Picasso uit 1937.
http://homepage.mac.com/dmhart/WarArt/StudyGuides/Picasso.html
Net was froukje bij linkk met een of ander reisprogamma in madrid bij dit schilderij. MIsschien een verwijzing.