Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 221657 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #640 Gepost op: 7-03-2008, 15:38:07 »
Via Beeld & geluid, krijg je daar tegenwoordig nog steeds een VHSje met ingebrande tijdcode voor 75 euro per uur?
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #641 Gepost op: 7-03-2008, 15:43:15 »
Als ik de afleveringen wil hebben, dan trek ik die wel ergens van internet. Het gaat mij om die commentaren zoals ook regiseurs dat soms bij films doen. De mogelijkheid om een alternatieve audio track aan te zetten met gelul van Edo en Dennis (of andere kandidaten). Daar wil ik best wat extra geld voor betalen. Ik denk niet dat Beeld & Geluid of Arco dat kunnen leveren.

Toevoeging: Maar ik zal er verder over op houden... dit topic hoort te gaan over Dennis en hoe goed hij het gedaan heeft!
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 19:14:05 door Rat »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #642 Gepost op: 7-03-2008, 15:43:30 »
Via Beeld & geluid, krijg je daar tegenwoordig nog steeds een VHSje met ingebrande tijdcode voor 75 euro per uur?

Citaat
Een dvd of videoband van de uitzending bestellen kan bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid, per brief of e-mail. Vermeld dan de titel van het programma, de uitzenddatum en eventueel een korte beschrijving van de inhoud. Beeld en Geluid stuurt je dan een prijsopgave en de leveringsvoorwaarden. Op het moment dat Beeld en Geluid die ondertekend terug heeft gekregen, wordt er voor u een dvd of videoband gemaakt.

:)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #643 Gepost op: 7-03-2008, 19:12:29 »
75 euro per uur???  ::oink::

Het blijkt trouwens dat Dennis zijn moeder niet wist wie de mol was (en de rest van z'n familie en vrienden ook niet, niemand verdacht hem)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #644 Gepost op: 7-03-2008, 19:28:18 »
Het blijkt trouwens dat Dennis zijn moeder niet wist wie de mol was (en de rest van z'n familie en vrienden ook niet, niemand verdacht hem)
Nee, hij zei dat zijn moeder totaal geschokt was, en het niet verwacht had. Alleen zijn vrouw, Stella, wist het..  ;)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #645 Gepost op: 7-03-2008, 19:30:31 »
Maar zijn moeder wist het dus niet :) Ik had van tevoren verwacht van wel :)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #646 Gepost op: 7-03-2008, 19:37:07 »
Maar zijn moeder wist het dus niet :) Ik had van tevoren verwacht van wel :)

Njaa, als je een persoon mag kiezen, vind ik het wel logisch dattie z'n vrouw doet, en niet z'n moeder, want z'n vrouw ziet hij vaker zeg maar, dus is het makkelijker om er ietso ver te zeggen ofzo  ;D

Ik denk trouwens dat van de tien maanden dattie moest wachten, de afgelopen tien weken het moeilijkst waren, want als het eenmaal is begonnen, wil iedereen alles weten enzo..

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #647 Gepost op: 7-03-2008, 19:40:41 »
Zeker :D Alleen omdat hij het bij de ontknoping erover had dat hij met z'n ma keek, was ik gewoon erg benieuwd :)

Ik hoorde ook ergens, volgens mij de vorige podcast: ja, als iemand me vraagt: wie is de mol (blijkbaar zegt niet eens iemand, ben jij de mol?) zeg ik: je moeder.

Hihi

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #648 Gepost op: 7-03-2008, 22:48:51 »
Dennis! Gefeliciteerd! Erg goed gedaan, ook al had ik je door, vooral door subtiele dingen zoals je snel opgeven voor een bepaalde groep of helden-gedrag of jezelf verdedigen als iemand je verdacht vindt. Maar ook door goede mollenacties, vooral de G met die poppen en die cruise vond ik ook erg leuk.
En is Ego de mol  ::oink:: Wow, dat was echt cool, als ik het terugkijk hoor ik het heel goed, maar ik heb het toen echt niet gehoord. Super-hint!
Heerlijke serie, erg leuke groep, erg leuke en goede mol, veel geniale opdrachten, ik heb genoten! Ik ben blij dat PJ aan het eind zei dat er nog een 9e serie komt, ik zie er naar uit! En ik ga waarschijnlijk ook wel naar de junior-serie kijken, leuk!

dennis is de mol ole ole
3e in de pool!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #649 Gepost op: 8-03-2008, 20:03:45 »
Zo Tinuzzzz, zo zie je maar hoe een funny opmerking op 03-01 echt teniet wordt gedaan  ::schaam::.

Het was echt te makkelijk dit jaar. Het was een feest om vanaf de eerste aflevering vol te houden tot het einde dat het Dennis was, heerlijk om gelijk te hebben. Ik was erbij toen de kandidaten met aanhang met elkaar de laatste uitzending keken op een geheime lokatie, dat was echt kicken!!! Vet spannend ook, de mol kijken op groot scherm! Dennis was ook echt blij dat hij het nu niet meer geheim hoefde te houden en de aanhang van de kandidaten waren verrast dat hij de mol was. Het was een heel gezellige avond. Donderdagavond zal nooit meer hetzelfde zijn.... Nu maar aftellen naar serie 9!
Iedereen die gaat, veel plezier op de fandag.
En Joris: dikke klapzoen man!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #650 Gepost op: 8-03-2008, 20:08:39 »
Zo Tinuzzzz, zo zie je maar hoe een funny opmerking op 03-01 echt teniet wordt gedaan  ::schaam::.

Het was echt te makkelijk dit jaar. Het was een feest om vanaf de eerste aflevering vol te houden tot het einde dat het Dennis was, heerlijk om gelijk te hebben. Ik was erbij toen de kandidaten met aanhang met elkaar de laatste uitzending keken op een geheime lokatie, dat was echt kicken!!! Vet spannend ook, de mol kijken op groot scherm! Dennis was ook echt blij dat hij het nu niet meer geheim hoefde te houden en de aanhang van de kandidaten waren verrast dat hij de mol was. Het was een heel gezellige avond. Donderdagavond zal nooit meer hetzelfde zijn.... Nu maar aftellen naar serie 9!
Iedereen die gaat, veel plezier op de fandag.
En Joris: dikke klapzoen man!

Als ik zo je vorige berichten lees, heb je ook nog een tijdje op Joris gezeten dus over volhouden vanaf het begin, hmm niet echt.

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #651 Gepost op: 8-03-2008, 21:55:42 »
Maar zijn moeder wist het dus niet :) Ik had van tevoren verwacht van wel :)

Misschien is zijn moeder wel een enorme kwebbelkont ;)


Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #652 Gepost op: 9-03-2008, 08:28:43 »
Natuurlijk Lola-aapje, er waren wel meer mensen verdacht, ongeveer 10. Het gaat er natuurlijk om wat je uiteindelijk in zou vullen als je de test maakt, en daarbij heb ik altijd Dennis gezegd. Joris denkt alleen maar dat hij de mol is, nu nog waarschijnlijk! Ik heb Joris er 'tot waanzin' mee gedreven vol te houden dat het Dennis was... Als je naar de Moldag gaat vandaag, vraag het maar aan Joris, of gebruikersnaam het vanaf het begin goed had. Ik heb het forum nauwelijks bezocht, op wie zat jij?
Iedereen nog maar eens veel molplezier gewenst vandaag...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #653 Gepost op: 9-03-2008, 09:29:46 »
gebruikersnaam = de partner van Joris?  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol!!!] Dennis
« Reactie #654 Gepost op: 9-03-2008, 23:00:38 »
Dennis ik begrijp nu waarom je niet verdacht werd in Mexico. Je hebt iets ontwapenends of zo. Je bent iemand die makkelijk ergens mee weg kan komen, Vond het een eer je te zien vandaag! Jammer dat je maatje Patrick er niet was!  ::bravo::