Auteur Topic: Het grote WIDM-offtopic-topic!  (gelezen 281147 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1080 Gepost op: 11-11-2009, 15:09:14 »
Ik heb Frits trouwens 22 april nog gefotografeerd, zie omroepmax.nl. Scroll helemaal naar beneden en zoek in het fotoalbum.
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1081 Gepost op: 12-11-2009, 11:10:31 »
Mijn band speelt komende zaterdag (14 november) een gratis concert in de Escape in Veenendaal. Je kunt naar ons komen kijken en ook onze vrienden A New Dawn zien, en Lost Madison uit Finland.

Press release:



14 november 2009, een avond voor en door Vrienden van Escape

Op deze avond zullen 3 geweldige bands het podium betreden. Headliner is het uit Finland afkomstige Lost Madison.

Lost Madison

Dat Finland de bakermat is van vele goede metal acts bewijzen ook deze keer weer de leden van deze super formatie.

Het verhaal van Lost Madison begon in 1999. De originele line-up van Space Boyz waren Tony, Jimi, Don, Dustin en Rude. In het jaar 2001 besloten Don en Dustin de band te verlaten en was het tijd voor verandering. Aan het einde van het jaar kwam Claudio bij de band en het “Lost Madison-geluid” was geboren. De naam Lost Madison was een nieuw begin voor de band. Volgens de leden: ‘De naam heeft een sfeer van mysterie en geheimen in zich’. De nieuwe naam symboliseert een meer gereorganiseerde manier van werken binnen de band als ook markering van de verandering in de muziek zelf. De invloeden van bands als Europe, Annihilator, Staind, Creed, Three Doors Down and Godsmack zijn terug te vinden in de muziek, maar het geluid en de stijl is en blijft uniek.


A New Dawn

Dat Poppodium Escape Veenendaal een onweerstaanbare aantrekkingskracht blijft uitoefenen op alle bands die daar het podium betreedt hebben blijkt wel uit het feit dat A New Dawn voor de derde keer het podium zal betreden. Zoals de band zelf aangeeft: "Bij Escape voel je je gewoon altijd welkom".

Ooit begonnen als een project mag A New Dawn zich sinds 2004 een volwaardige band noemen. De band onderscheidt zich door met twee frontvrouwen te werken: vanwege het zoeken naar de 2e stem worden beide vocalen op dit moment waargenomen door zangeres Jamila Ifzaren, die met ongeveer iedere muziekstijl uit de voeten kan. Deze klassieke zangpartijen en popzang worden afgewisseld met de zware grunts van Michiel Glas.

De live show van A New Dawn is een lust voor het oog, waar je ook kijkt, je zult je geen minuut vervelen als deze band op het podium staat. Niet zo gek dus dat ze al te zien zijn geweest als de support van onder andere After Forever, Epica, en Delain.

Met het in 2008 uitgebrachte full-length debuut album "Falling From Grace bewijst A New Dawn dat ze klaar is voor het grote werk.


Galanor

Ook voor Galanor is het een avondje onder vrienden. Niet alleen heeft Galanor reeds eerder gespeeld in Escape, ook komen de leden van deze female-fronted band uit Amersfoort geregeld over de vloer tijdens één van de vele muziekavonden die Escape regelmatig neerzet. Daarnaast bevinden Galanor & A New Dawn zich geregeld samen in de diverse podia in Nederland en hebben een hechte vriendschapsband met elkaar. Die connectie is niet toevallig: Galanor is opgericht in November 2007 door keyboardist Joop de Rooij & drummer Rik Bruineman, die tegenwoordig het slagwerk bij A New Dawn voor zijn rekening neemt. Gericht op een onderscheidende uitstraling en performance brengt Galanor een originele show met een mix van muzikale culturen en stijlen. Door het combineren van de verschillende uitersten in de muziek - van pop tot stevige metal - ontstaat een catchy, toegankelijke en open muziekstijl, welke een breed publiek aanspreekt. De leden van zijn beïnvloed door bands zoals Nightwish, Yes, GACKT, Genesis & Devin Townsend.

Galanor heeft al een goede en solide indruk achtergelaten. Finales, reguliere optredens en festivals zijn al reeds in hun agenda opgenomen en onlangs zijn zij teruggekeerd van een succesvolle tour door Japan.

Als je dus al een bezoekje aan vrienden geplanned had staan voor het komende weekend; neem ze mee en kom samen met de Vrienden van Escape een feestje bouwen met 3 topacts uit binnen- en buitenland. Makkelijker kunnen we je weekend het niet maken, leuker wel!

Toegang is gratis, tot de 14e november in

Escape Veenendaal

www.galanor.com
www.anewdawnband.nl
www.lostmadison.com
www.escape-veenendaal.nl
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1082 Gepost op: 12-11-2009, 13:23:07 »
Veenendaal is wel een beetje uit de richting. Als je nou komt spelen in de Waerdse Tempel of tijdens Mixtream... :P
The British are not impressed.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1083 Gepost op: 12-11-2009, 13:23:57 »
Of in het podium....
Why don't I ever listen to me?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1084 Gepost op: 12-11-2009, 14:02:21 »
Veenendaal is wel een beetje uit de richting. Als je nou komt spelen in de Waerdse Tempel of tijdens Mixtream... :P

LOL Yes speelt zaterdag ing de Waerdse Tempel. Wou ik eigenlijk heen maar toen hoorde ik dat ik zelf ging spelen :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1085 Gepost op: 12-11-2009, 22:40:14 »
Of een keer in het AKN-gebouw. Tijdens een molfandag ergens in 2010 bijvoorbeeld :P

We kunnen ook wel een mol-band beginnen. Dech toetst, Elise strijkt, Meriek tokkelt, Tsubasa tubaat tsubasaat, ik kan ook wel wat toetsenwerk. Hebben we nog een slagwerker en stemartiest nodig.
Noemen we ons "Mogura".
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1086 Gepost op: 12-11-2009, 22:52:52 »
Of een keer in het AKN-gebouw. Tijdens een molfandag ergens in 2010 bijvoorbeeld :P

We kunnen ook wel een mol-band beginnen. Dech toetst, Elise strijkt, Meriek tokkelt, Tsubasa tubaat tsubasaat, ik kan ook wel wat toetsenwerk. Hebben we nog een slagwerker en stemartiest nodig.
Noemen we ons "Mogura".

:d haha... De molband....

ben nou alleen og benieuwd waar mogura voor staat
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1087 Gepost op: 12-11-2009, 23:35:07 »
ik zing alleen als ik dronken ben, dus ik val af.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1088 Gepost op: 12-11-2009, 23:44:09 »
ben nou alleen og benieuwd waar mogura voor staat
Begin eens te zoeken in een Japans-Nederlands woordenboek :P

LOL Yes speelt zaterdag ing de Waerdse Tempel. Wou ik eigenlijk heen maar toen hoorde ik dat ik zelf ging spelen :P
Kayak komt binnenkort ook.

ik zing alleen als ik dronken ben, dus ik val af.
Nou ja, gezien het feit dat vals zingen helemaal hip is tegenwoordig (getuige Lucky Fonz 3, Roosbeef, Spinvis et al.) kan ik zelf ook nog wel wat inblaffen als het moet.
« Laatst bewerkt op: 12-11-2009, 23:58:55 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1089 Gepost op: 13-11-2009, 07:40:18 »
Begin eens te zoeken in een Japans-Nederlands woordenboek :P
Kayak komt binnenkort ook.
Nou ja, gezien het feit dat vals zingen helemaal hip is tegenwoordig (getuige Lucky Fonz 3, Roosbeef, Spinvis et al.) kan ik zelf ook nog wel wat inblaffen als het moet.

:O ik vind spinvis best ok haha :P

En wat betreft mogura... Had had ik idd kunnen raden :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1090 Gepost op: 13-11-2009, 20:56:52 »
* Dolfie brengt de drankjes wel naar de drummer  ::tandpastasmiley::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1091 Gepost op: 13-11-2009, 21:16:41 »
Als je dan toch bij dat drumstel staat, ga er maar meteen achter zitten, want we hebben nog geen drummer :P
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1092 Gepost op: 13-11-2009, 23:54:36 »
:o dat wil je niet
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1093 Gepost op: 14-11-2009, 00:39:57 »
dat wil je wel  ::bravo::

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1094 Gepost op: 14-11-2009, 12:22:03 »
oké dan wel ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1095 Gepost op: 14-11-2009, 20:56:01 »
Ik kom wel kijken als jullie eens optreden.   :P

En dit heeft weer compleet niks met de mol te maken maar ik kan het weer niet laten foto´s te posten.  :-[


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1096 Gepost op: 14-11-2009, 21:52:24 »

En dit heeft weer compleet niks met de mol te maken maar ik kan het weer niet laten foto´s te posten.  :-[


Goed idee



Een foto van mij in een bamboebootje op de Turag rivier :)

Overigens, ik ben sinds gister terug uit Bangladesh, dus ik doe weer volop mee op het forum... ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1097 Gepost op: 14-11-2009, 21:56:23 »
Leuk Vera, en hoe is Nederland?  ;) Je hebt ook meteen een man gescoord daar? :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1098 Gepost op: 14-11-2009, 22:00:56 »
Ziet er leuk uit. Zo'n bootje heeft ook wel een molgevoel hè?
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote WIDM-offtopic-topic!
« Reactie #1099 Gepost op: 14-11-2009, 22:04:56 »
Leuk Vera, en hoe is Nederland?  ;) Je hebt ook meteen een man gescoord daar? :P

Nee zeg :o haha, die linkse roeit en die rechter is iemand van de organisatie waarbij ik werkte... Degene die de foto nam is overigens een Nederlandse collega van me, en dan zat er nóg iemand in de boot. Om het plaatje even compleet te krijgen.

Ziet er leuk uit. Zo'n bootje heeft ook wel een molgevoel hè?

Ja tuurlijk... ::pinokkio:: ik mag hopen dat de mollen er geen gaten in knagen ::)
Tell me what your telescope says