Auteur Topic: [Kandidaat] Anniek  (gelezen 204450 keer)

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #80 Gepost op: 25-01-2009, 18:59:09 »
Waarom zegt ze :"Kut", als er eindelijk contact is met Paula -telefoonopdracht, 12.05-?

Gniepig meiske...leuk!  ::ok::
maltho thi afrio lito

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #81 Gepost op: 27-01-2009, 15:47:36 »
Als Anniek de Mol is, had ze van mij wel dat 1000 euro wrak mogen rammen met de x0.5. Het werd dan namelijk wel eens tijd voor een lekker stevige molactie. Of had dat haar te verdacht gemaakt?

Nu twijfel ik nog heel erg of ze het is. Een mooie molactie in aflevering 4 moet me nog overtuigen. ::jaja::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #82 Gepost op: 27-01-2009, 16:07:40 »
Ik denk niet dat Anniek de mol is. Volgens mij is ze net als Jon en Dennis, ze wil gewoon heel graag het spel spelen. Maar, ondanks dat, ga ik haar in Aflevering 4 wel goed in de gaten houden.  ::vergroot::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #83 Gepost op: 27-01-2009, 17:55:22 »
Als Anniek de Mol is, had ze van mij wel dat 1000 euro wrak mogen rammen met de x0.5. Het werd dan namelijk wel eens tijd voor een lekker stevige molactie. Of had dat haar te verdacht gemaakt?

Nu twijfel ik nog heel erg of ze het is. Een mooie molactie in aflevering 4 moet me nog overtuigen. ::jaja::

Was leuk geweest als ze dat had gedaan maar werd helaas al veel te vroeg gewaarschuwd dit niet te doen.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2009, 20:05:57 »
En als ze dat toch deed, dan was heet veel te obvious, en krijgen we Vivienne's theorie!  :D

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #85 Gepost op: 29-01-2009, 15:24:15 »
Opmerkelijk detail: Iemand met een rood scherm wordt in de pool het meest als mol aangewezen deze keer. (bij aflevering 4)  :o
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #86 Gepost op: 29-01-2009, 15:33:21 »
Opmerkelijk detail: Iemand met een rood scherm wordt in de pool het meest als mol aangewezen deze keer. (bij aflevering 4)  :o

Ja, dat viel me ook net op!
Maarja, er zijn ook zat argumenten te bedenken hoe de mol een rood scherm kan krijgen. En blijkbaar is de discussie over rode schermen een beetje gaan liggen.  ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #87 Gepost op: 29-01-2009, 19:04:22 »
Mocht Froukje straks afvallen, dan ga ik daarna waarschijnlijk ook voor Anniek. Zij was gewoon heel verdacht tijdens de eerste opdracht vorige week (en eerder).
Nou dacht ik vorig jaar dat joris de mol was en hij had volgens mij ook een rood scherm gehad, dus ik had daar al geen moeite mee. Dit jaar misschien nog wel minder door een aantal biechts die ze in aflevering 3 hebben laten zien. Vooral Paula die letterlijk zegt dat uit de executie bleek dat ook de mol blijkbaar een rood scherm kan krijgen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #88 Gepost op: 29-01-2009, 19:08:35 »
Dit jaar misschien nog wel minder door een aantal biechts die ze in aflevering 3 hebben laten zien. Vooral Paula die letterlijk zegt dat uit de executie bleek dat ook de mol blijkbaar een rood scherm kan krijgen.

Altijd als er gezegd wordt: "de mol krijgt nooit een rood scherm", krijg je terug te horen: "de regel is, de mol verlaat nooit het spel."
Tenminste, die reactie gaf Karel eens en ik heb het vaker gehoord.
Dus wat betreft 'het format' kan Anniek nog aan alle kanten de mol zijn.  ;)

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #89 Gepost op: 30-01-2009, 12:06:48 »
Mole at work?

Open a chest:


Touch the money:


Throw away the key(s):


Get up:


And look around:


And walk away:

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline mollenvanger5

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #90 Gepost op: 30-01-2009, 12:12:47 »
Ik weet het niet ze maakt zichzelf wel heel verdacht
maar dat rode scherm volgens mij was het heel echt
Dus ik denk nog steeds JON VAN EERD

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #91 Gepost op: 30-01-2009, 12:16:18 »
Mole at work?

It looks like.. eh het ziet er uit alsof de kist al open was en het hangslot er in zat. Dit pakt ze op en laat ze vallen. Maar wat jij zegt zou ook kunnen. Het ziet er best vreemd uit.

Offline pinguin11

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #92 Gepost op: 30-01-2009, 15:26:54 »
Ik had ook het idee dat het een kist was die al open was gemaakt en dat ze het hangslot erin gooide. Ook omdat iemand heeft gezegd dat zij (en nog wat anderen)geen sleutel in handen hebben gehad en dus ook niet zoveel te doen hebben gehad.
In dat geval zou het dus niks verdachts zijn..
Is er een apotheker in de buurt ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #93 Gepost op: 30-01-2009, 15:52:54 »
Paula zei iets interessants in het gesprek met Hans Schiffers zojuist. Ze zei dat ze verwachtte dat de kandidaten hun Mol als afvaller zouden aanwijzen. Hoe ze het precies zei weet ik niet meer, maar op zoiets kwam het neer. Zou dat betekenen dat Paula dit zelf gedaan heeft? In dat geval verdacht ze Anniek. En aangezien ze ook zegt voor 1 persoon gekozen te hebben, is Anniek waarschijnlijk niet de Mol.

(Wat tegenstrijdig is: Anniek heeft nooit gekozen voor het kopen van kampeerspullen, en het lijkt alsof Paula in de test 'ja' antwoordt op deze vraag.)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #94 Gepost op: 30-01-2009, 15:58:47 »
Paula zei iets interessants in het gesprek met Hans Schiffers zojuist. Ze zei dat ze verwachtte dat de kandidaten hun Mol als afvaller zouden aanwijzen. Hoe ze het precies zei weet ik niet meer, maar op zoiets kwam het neer. Zou dat betekenen dat Paula dit zelf gedaan heeft? In dat geval verdacht ze Anniek. En aangezien ze ook zegt voor 1 persoon gekozen te hebben, is Anniek waarschijnlijk niet de Mol.

(Wat tegenstrijdig is: Anniek heeft nooit gekozen voor het kopen van kampeerspullen, en het lijkt alsof Paula in de test 'ja' antwoordt op deze vraag.)


Dat klopt, maar hoe kun je nou zeker weten dat de afvallers (en de anderen ook natuurlijk) écht die naam hebben ingevuld? Vorig jaar ook, iedereen stemde op Patrick (in aflevering 5 oid) en iedereen bleef, terwijl Patrick niet de mol was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #95 Gepost op: 30-01-2009, 16:03:20 »
Dat klopt, maar hoe kun je nou zeker weten dat de afvallers (en de anderen ook natuurlijk) écht die naam hebben ingevuld? Vorig jaar ook, iedereen stemde op Patrick (in aflevering 5 oid) en iedereen bleef, terwijl Patrick niet de mol was.

Nee, ik heb het over het opschrijven van de naam van de afvaller op dat kaartje. Paula zei zoiets dat ze verwachtte dat de kandidaten hun Mol zouden opschrijven (waarom weet ik niet). Als zij dat zelf gedaan heeft, was haar (waarschijnlijk foute) Mol dus Anniek.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #96 Gepost op: 30-01-2009, 16:05:57 »
O, oke. Dan heb ik je fout begrepen. Maar als je het zo bedoelt, dan kunnen we misschien Anniek tóch wegstrepen. Nou was ze al niet mijn grootste verdachte, maar toch!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #97 Gepost op: 30-01-2009, 16:42:41 »
Nee, ik heb het over het opschrijven van de naam van de afvaller op dat kaartje. Paula zei zoiets dat ze verwachtte dat de kandidaten hun Mol zouden opschrijven (waarom weet ik niet). Als zij dat zelf gedaan heeft, was haar (waarschijnlijk foute) Mol dus Anniek.

Dat was volgens haar om te proberen één van je verdachten uit het spel te krijgen. Volgens Paula werd zij ook nogal flink verdacht door haar medekandidaten.
Maar het snijdt wel hout wat je zegt, dat ze zelf ook deze tactiek kan hebben toegepast. Toch hoeft het dan niet dat je dan je meest verdachte persoon neemt, maar die daarna op je lijstje staat, of iemand waarover je gewoon veel twijfels hebt. 

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #98 Gepost op: 30-01-2009, 16:47:41 »
Dat was volgens haar om te proberen één van je verdachten uit het spel te krijgen.

Oh, natuurlijk. ::jaja::

Citaat
Maar het snijdt wel hout wat je zegt, dat ze zelf ook deze tactiek kan hebben toegepast. Toch hoeft het dan niet dat je dan je meest verdachte persoon neemt, maar die daarna op je lijstje staat, of iemand waarover je gewoon veel twijfels hebt. 

Dat is zo. Overigens verwachtte Anniek al dat Paula haar naam had ingevuld. Waarom zou dat zijn? Wist Anniek dat Paula haar verdacht of was er iets anders?


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anniek
« Reactie #99 Gepost op: 30-01-2009, 16:52:17 »
Oh, natuurlijk. ::jaja::

Dat is zo. Overigens verwachtte Anniek al dat Paula haar naam had ingevuld. Waarom zou dat zijn? Wist Anniek dat Paula haar verdacht of was er iets anders?



Van Anniek heb ik de indruk dat ze gewoon met iedereen meepraat. Net als in dat gesprek met Vivienne. Belooft ze 100% de waarheid te zeggen, als Viv dat ook gaat doen. Vervolgens zegt ze bij alles dat Viv (handig zo´n afkorting, bedankt Dennis)zegt: "Ja ik ook...."   ::rofl::