Auteur Topic: [Kandidaat] Dennis  (gelezen 150157 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2009, 16:23:27 »
Maar ik ben er wel bijna zeker van dat hij twee keer dezelfde letter achter elkaar typt en dan op ENTER drukt! En Viviënne en Sebastiaan verdacht hij allebei niet bij de test (Hij verdacht Paula, Rick en nog iemand)...

Overigens, veel mensen denken dat Dennis definitief ja heeft gezegd op de vraag: Wil jij de Mol zijn?
Eerst zei hij inderdaad Nee. Toen zei PJ dat dit antwoord de pot €500,- oplevert. PJ vroef of Dennis het zeker wist. Daarop volgde Dennis die zei dat hij het nog niet zeker wist!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2009, 19:56:32 »
zoveel heeft hij echt niet getypt.

Ik pak vanavond die beelden wel ff en knip het stukje van dennis op de biecht, wat tussen het gaan zitten en het typen zit, er wel ff uit en kijk ik wel ff of het op elkaar aansluit.

Ok, dit leverde nix op, de beelden sluiten niet aan...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2009, 09:54:36 »
Dennis is wel slim om iemand anders naam in te tikken en dat hij achter die bus kwam in de opdracht  ::ok::
Leuke kandidaat ::jaja::

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2009, 13:45:46 »
Alles wijst er op dat Dennis de mol is. Hij werd door PJ gewaarschuwd dat zijn nee-antwoord 500 euro in de pot zou brengen en dat was voor hem genoeg reden het nog eens te heroverwegen !

Het dossier dat rond minuut 3, afl 1 wordt dichtgeslagen met daarop "DE MOL" bevat trouwens ook de info van Dennis
« Laatst bewerkt op: 10-01-2009, 13:50:44 door Joff »

Offline freekie

  • Forumlid
  • De enige echte!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #44 Gepost op: 10-01-2009, 14:21:03 »
Tja hij zei nee.. dat hij de mol niet wil zijn MAAR ALLES KAN  ::oink:: Dennis kan de mol zijn ...! ::tandpastasmiley::
frederiquew

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #45 Gepost op: 10-01-2009, 15:19:04 »
Alles wijst er op dat Dennis de mol is. Hij werd door PJ gewaarschuwd dat zijn nee-antwoord 500 euro in de pot zou brengen en dat was voor hem genoeg reden het nog eens te heroverwegen !

Het dossier dat rond minuut 3, afl 1 wordt dichtgeslagen met daarop "DE MOL" bevat trouwens ook de info van Dennis

Jaa dat viel me ook al op !
Er gaat ook nog een hand lang de map..

Beetje hetzelfde als.. Yvon (seizoen 5 ) onder water.. Bleek later ook nog een hint te zijn..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #46 Gepost op: 10-01-2009, 17:58:56 »
Als hij toch gekozen werd als Mol weet ie het nu zelf dus niet.  ???

Stél dat dat het geval is... Dat de de makers zelf niet bedacht hadden dat de kandidaat ook iemand anders' naam in konden vullen.... Dan trekken ze zich echt de haren uit het hoofd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2009, 18:05:44 »
Dan hadden ze bij de biecht nog wel even gezegd, je hebt een andere naam ingevuld, maar je bent het dus wel zelf. De productie is niet gek en laat een onwetende mol niet een maand het spel spelen.
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2009, 18:07:10 »
Ja, dat zou een goede oplossing zijn. Lijkt me wel grappig, omdat dat in de laatste aflevering te zien.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2009, 18:51:40 »
Laatste aflevering.

PJ: "De mol heeft het uitstékend gedaan. De pot is geeindigd op -6000 euro.
Mol, maak je bekend!"

*stilte*

PJ: "Dennis..?"

Dennis: "heuh?" 

 ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #50 Gepost op: 10-01-2009, 21:19:46 »
 ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #51 Gepost op: 10-01-2009, 22:17:30 »
::rofl::

ik ging trouwens de aflevering nauwkeurig nog eens kijken.  en op een gegeven moment zegt Dennis tegen Vief en Rick. 'Ik ben niet in een kamer geweest'. (dit duidt volgens mij op de SMS kamer)
dit is verdacht...
er zijn een paar situaties mogelijk

1) Dennis heeft van Vief gehoord dat zij naar een kamertje moest (kamer van de SMS). dit lijkt mij overigens niet waarschijnlijk want vief zei dat ze nee zei op de vraag of ze de mol wilde zijn. en verder liegde ze dat ze barste dus lijkt me niet dat ze dat heeft verteld. (deze mogelijkheid valt voor mij af)

2) Rick heeft het verteld (bijna niet mogelijk want die kwam net binnen en ging gelijk Dennis ondervragen)

3) Dennis heeft toch 'Ja' gezegt en heeft een gesprek gehad met de SMS (wat betekend dat we hem niet af kunnen schrijven)

4) Dennis kreeg sowieso een gesprek met de SMS

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken maar naar mijn idee is dit een verspreking. en betekend dit ook dat Dennis nog steeds de mol kan zijn en ook hoger op mijn lijstje staat.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2009, 00:16:27 »
Goed bedacht :)

Dennis pushte erg veel dat hij nee had gezegd, en dat hij zowiezo de mol niet was e.d., dat vond ik wel verdacht. Hij heeft zelfs aan een andere kandidaat gezegd dat hij iemands anders naam heeft ingevuld in de test, en van iemand zeker weet dat hij/zij geen mol is. Dat zou als mol een hele goede taktiek zijn: je weet zowiezo dat alle anderen de mol niet zijn. En door een kandidaat te vertellen dat je:
a) niet de mol bent
b) Dat goed onderbouwt door aan te geven dat je niet eens hebt gecheckt of je de mol bent
c) info hebt over een andere kandidaat
dan gaat dat natuurlijk als een lopend vuurtje (of niet, maar dan heb je alsnog een kandidaat overtuigd van je onschuld, waarschijnlijk).

Goede zet als hij de mol is. En anders: gehaaide kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2009, 00:49:07 door annebeth »

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2009, 00:47:38 »
Jaa dat viel me ook al op !
Er gaat ook nog een hand lang de map..

Beetje hetzelfde als.. Yvon (seizoen 5 ) onder water.. Bleek later ook nog een hint te zijn..

ja precies wat ik dacht toen ik die hint over dennis las!
soortgelijke hint.. maakt 'm wel weer verdacht.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2009, 00:53:47 »
als dennis de naam (van een ander zg.) intypt blijft de sms nogal stoicijns staan kijken. je zou toch een heel klein beetje aan hun gezichten moeten kunnen aflezen dat er iets opvallends gebeurt.

Er gebeurt wel iets opvallends, Milouska doet iets met haar linkerhand. Nou kan het zijn dat ze haar hand gewoon een beetje wou rekken/strekken/bewegen vanwege te lang in een andere houding te hebben gestaan, maar voor hetzelfde geld gebaart ze daar wat in gebarentaal   ???  ::) ::rofl::

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2009, 02:51:39 »
Kijk eens goed naar Dennis als Pieter Jan vraagt wie er mee willen doen aan het topito spel (en ze hun hand op moeten steken).
Iedereen kiest: steek ik mijn hand in de lucht of niet.
Dennis twijfelt of hij zijn hand moet op steken.
Kijk het maar eens heel goed terug!
Dit is bewust een twijfel reactie voor zichzelf, dus niet om te acteren voor de rest.
De mol wist wat de opdracht inhield.
Hij of zij had dus van te voren kunnen bedenken wat hij/zij zou doen.
Dan zou de mol zeker niet zo'n twijfelreactie laten zien als Dennis deed.
Dennis is om deze reden dus waarschijnlijk niet de mol!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2009, 10:48:22 »
Er gebeurt wel iets opvallends, Milouska doet iets met haar linkerhand. Nou kan het zijn dat ze haar hand gewoon een beetje wou rekken/strekken/bewegen vanwege te lang in een andere houding te hebben gestaan, maar voor hetzelfde geld gebaart ze daar wat in gebarentaal   ???  ::) ::rofl::
ik heb ff genoteerd hoe ze stonden bij elke kandidaat. het staat boven op de pc en heb er verder nog niet goed naar gekeken. maar ik ga ff kijken of ik er een patroon in zie ;)
het was iig opvallend dat eerst iedereen recht stond en daarna bijna iedereeen met de handen overelkaar.
Kijk eens goed naar Dennis als Pieter Jan vraagt wie er mee willen doen aan het topito spel (en ze hun hand op moeten steken).
Iedereen kiest: steek ik mijn hand in de lucht of niet.
Dennis twijfelt of hij zijn hand moet op steken.
Kijk het maar eens heel goed terug!
Dit is bewust een twijfel reactie voor zichzelf, dus niet om te acteren voor de rest.
De mol wist wat de opdracht inhield.
Hij of zij had dus van te voren kunnen bedenken wat hij/zij zou doen.
Dan zou de mol zeker niet zo'n twijfelreactie laten zien als Dennis deed.
Dennis is om deze reden dus waarschijnlijk niet de mol!

deze vind ik ook erg goed, al bestaat de kans dat de mol niet wist wat voor opdracht er kwam. Het is wel vaker voorgekomen dat er een opdracht was waar de mol niks overwist. ik schrijf hem nog niet definitief af als mol. maar erg waarschijnlijk is het niet meer. eens even opletten op hem de volgende afleveringen.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2009, 10:50:18 door Vieffan »

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2009, 12:09:34 »
Ik vind hem sowieso:

Een enorme goede en slimme kandidaat met een goede tactiek OF een verschrikkelijk goede mol. ;)

Maar stél nou dat hij JA had gezegd en hij als de mol kon worden gekozen, dan had hij gewoon zijn eigen naam ingevuld natuurlijk. ;D Ik denk dat hij gewoon zat te bluffen, dat hij gewoon de mol is en zijn eigen naam heeft ingevuld. :) ::respect::
DOM VEEL RADEN

Offline mollenspeurder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2009, 15:23:17 »
Neeh maar hij vond twee camera's die de rest niet vonden hebben.
Zeg nou zelf een mol zou dat egt niet doen hoor.
Jon of Froukje mark my words

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2009, 16:22:10 »
Ok, dit leverde nix op, de beelden sluiten niet aan...

Dus ik denk toch dat Dennis Viviënne heeft opgevraagd.
Als hij mol zal zijn, is Viviënne sowieso niet de mol...
Is Dennis kandidaat, dan spreekt hij naar alle waarschijnlijkheid de waarheid en is Viviënne ook niet de mol!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~