Auteur Topic: [Kandidaat] Viviënne  (gelezen 127473 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #260 Gepost op: 1-03-2009, 13:43:12 »
Ik had Vivienne in afl 1 als mol al omdat ze bij de pers dag in haar shirt het mol logo was te zien en op de groeps foto ze met haar benen een M en met haar handen de O en L uit beeldde. Verder in aflevering 1 zegt PJ: Goede reis, schat  tegen haar, wat slaat op de piet piraat film waar ze in zat. Dat laatste is niet zon sterk argument xD

Das balen dat je ut al vanaf aflevering 1 fout hebt  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #261 Gepost op: 1-03-2009, 13:45:26 »
Das balen dat je ut al vanaf aflevering 1 fout hebt  :P
Het is algemeen bekend dat Vivienne het is, snap niet dat mensen Jon nog verdenken en Anniek LOL
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #262 Gepost op: 1-03-2009, 13:59:13 »
Het is algemeen bekend dat Vivienne het is, snap niet dat mensen Jon nog verdenken en Anniek LOL

Ikga zo hard lachen als Viv de mol niet is ::rofl::
Sorry hoor, maar denk dat je dan je computer opvreet uit woede ?  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #263 Gepost op: 1-03-2009, 14:01:32 »
Ikga zo hard lachen als Viv de mol niet is ::rofl::
Sorry hoor, maar denk dat je dan je computer opvreet uit woede ?  ;D

Mijn leven is dan ook voorbij, maar het moet gewoon. Te veel hints, wel iets van 20 ofzo.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #264 Gepost op: 1-03-2009, 14:03:05 »

 Zo'n onschuldig kind. ::hypocriet:: Ze trapte gelijk in de "wel niet zomaar afgeven hè" topito-val van Anniek. >:D
zo onschuldig zijn beide dames niet, he? Ze staan (in welke hoedanigheid dan ook) dan toch maar samen in de finale.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #265 Gepost op: 1-03-2009, 14:06:25 »
Mijn leven is dan ook voorbij, maar het moet gewoon. Te veel hints, wel iets van 20 ofzo.

Ik zou maar niet zo zeker zijn, er zijn namelijk niet zoveel mollen die vrijwillig geld verdubbelen tot 2x toe. Maar we spreken na de finale wel weer even  ;)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #266 Gepost op: 1-03-2009, 14:24:08 »
Mijn leven is dan ook voorbij, maar het moet gewoon. Te veel hints, wel iets van 20 ofzo.

Ik geef je ook nog geen 100% ongelijk Jelsir (alhoewel ik op Jon zit denk ik nog steeds dat het elk van de 3 kan zijn) maar mocht het Vivienne toch niet zijn, kom je dan netjes je verlies aangeven en accepteren op 't forum? ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #267 Gepost op: 1-03-2009, 15:02:32 »
Tuurlijk is Viv de mol niet en er zitten ook nooit 20 hints in om aan te geven wie de mol is. Hooguit vier ofzo...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #268 Gepost op: 1-03-2009, 15:09:55 »
Vivienne is inderdaad niet de mol, het is duidelijk Anniek of Jon maar, weet zeker dat Jon het is, ik vind dat Vivienne er echt voor geknokt hebt vooral in de vorige aflevering hoe goed ze die namen van die mensen onthoud had echt knap, chapeau, hoop dat Vivienne deze reeks wint.!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #269 Gepost op: 1-03-2009, 15:12:12 »
Ik had al voordat uberhaupt bekend was wie er meededen Anniek, Jon en Viviënne als mol......
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #270 Gepost op: 1-03-2009, 15:13:11 »
Ik had al voordat uberhaupt bekend was wie er meededen Anniek, Jon en Viviënne als mol......
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Dat is heel knap van je, ben je toch ver geraakt met je mol aanduiding. ;)

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #271 Gepost op: 1-03-2009, 15:20:51 »
Dat is heel knap van je, ben je toch ver geraakt met je mol aanduiding. ;)

Mmmm, ik ga me maar opgeven voor het Zesde zintuig denk ik.... ::tandpastasmiley::

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #272 Gepost op: 1-03-2009, 17:32:30 »
Je bedoelt je latere posts, maar dat zeg je pas vanaf 8 februari. DAT is mijn punt, jij zegt dat je dit al vanaf aflevering 1 zegt, en dat klopt niet.


Je mag rustig zeggen (hardop denken) dat ze de mol is, hoor. Ik zou het een meesterlijke act vinden als ze het is. Alleen: kijk eens naar wat ze IN de prijzenpot heet gespeeld, en kijk eens wat er door haar bemoeienis eruit is gebleven of verdwenen.

Hmm, ik verdacht Jon eerst ook heel erg heb je ook gezien wanneer ik mij aanmeldde voor dit forum ;) Later dan na aflevering 1 hoor...Sinds ik met de pool mee deed heb ik alleen Vivienne als mijn mol ingevuld en Jon als mijn veliezer (wou je de printscreens :)?) Het is gewoon niet leuk meer als 1 van hun de mol zijn :S Dat is te makkelijk..
« Laatst bewerkt op: 1-03-2009, 17:35:49 door xLindaaa »

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #273 Gepost op: 1-03-2009, 20:25:11 »
Flipperopdracht:

Vivienne: -450
Anniek: 0 euro
Jon: + 100 euro

Zegt dit genoeg?


Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #274 Gepost op: 1-03-2009, 20:38:43 »
Flipperopdracht:

Vivienne: -450
Anniek: 0 euro
Jon: + 100 euro

Zegt dit genoeg?

Eigenlijk zegt dit vrij weinig. Alleen als groep had je, door in overleg te gooien en balen te verzetten hier echt geld kunnen verdiénen. Nu rolde iedereen maar wat en was het vooral een kwestie van geluk dat de bal op de één of andere hobbel of baal de goede kant op stuiterde.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #275 Gepost op: 1-03-2009, 21:15:50 »
Ik heb een hekel aan Anniek aanhangers die Vivienne aanhangers beledigen. Wij beledigen jullie ook niet ::trots::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #276 Gepost op: 1-03-2009, 21:18:49 »
Ik heb een hekel aan Anniek aanhangers die Vivienne aanhangers beledigen. Wij beledigen jullie ook niet ::trots::

Heb ik iets verkeerds geschreven ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #277 Gepost op: 1-03-2009, 21:31:06 »
Flipperopdracht:

Vivienne: -450
Anniek: 0 euro
Jon: + 100 euro

Zegt dit genoeg?



Nee. Als ik niet mis ben ging Anniek als tweede, na Froukje. Anniek koos voor nagenoeg dezelfde route als Froukje die 0 had, Anniek had dit uiteindelijk ook. Hiermee maakt ze zichzelf niet verdacht aangezien ze geen verliest, maar ook geen geld wint. Al was Viviënne hier natuurlijk ook zeer verdacht. En Jon ging na Rick, die na Sebastiaan en Dennis ging die allebei -1000 hadden. Zo maakt het natuurlijk niet uit of er eens een keer 100 euro bijkomt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #278 Gepost op: 1-03-2009, 21:42:26 »
Allereerst heb ik weer een kruis ontdekt. Vivienne knutselt met het touw en de camera zoomt in. Terwijl Vivienne aan het touw trekt ontstaat er een kruis. Kijk bij minuut 39.29 Ik vind het weer duidelijk een hint, want een shot maken van een steen en een touw vind ik anders overbodig beeldmateriaal.

Dat Vivienne de oppdracht met al die namen zo goed wist (voorkennis) verbaasde mij. Er moest een reden zijn waarom ze alleen de eerste drie namen fout had en de rest goed. De rest dus bewust goed gedaan, anders lag niet meer de nadruk op de eerte namen. Ik kwam er niet uit van wat de namen voor moesten stellen.
Maar in de trein en wagon 4 heeft ze de ballon met het woord abracadabra. Het wordt ook geschreven als abrahcadabrah. Laten we hier eens naar gaan kijken. Bij de namen kwam de naam Barbara die ze fout zette.
abracadabra min de letters barbara houd je over de letters acad.
abrahcadabrah min de letters barbara houd je over de letters ahcadh.
Verder kom ik nog niet wat ik met de overblijvende letters kan doen.
Misschien iemand een idee?


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #279 Gepost op: 1-03-2009, 21:59:39 »
Ik heb gister een overzicht gemaakt waarbij ik de kandidaten per opdracht beoordeel op verdachtheid. Hoe ik de cijfertje bij Viviënne ook invul, ze blijft constant onder de 5%, wat betreft kans dat ze de mol is.
De enige reden die ik kan bedenken om toch nog naar haar over te stappen, is als volgende aflevering door PJH verteld wordt dat al het door de mol verdiende geld uit de pot verdwijnd.

Ze is wel het zonnetje tussen alle serieuze kandidaten die we afgelopen aflevering nog over hadden. ::zon::