Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 317688 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #620 Gepost op: 16-03-2009, 10:54:40 »
Zal mijn foto's ff plaatsen. Hoop dat het lukt, heb ze flink moeten verkleinen... Er zitten foto's van mij bij en foto's van m'n vriendin. Die van mij zijn scherper. En ik zie dat ik het in meer berichtjes moet stoppen. Oke, bij deze!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #621 Gepost op: 16-03-2009, 10:55:43 »
En nog een paar.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #622 Gepost op: 16-03-2009, 10:56:38 »
En nog een paar
I got that tunnel vision going through my  head

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #623 Gepost op: 16-03-2009, 10:56:48 »
Het was weer een leuke dag. Ik heb met heel veel mensen gesproken, en weer gezichten bij namen kunnen plakken.
De AVRO had het goed voor elkaar met vervoer, parkeergarage, intake, gebak. Ik heb de kou van de Observant helemaal niet gemist eigenlijk.

De kandidaten waren enthousiast, en PJ heeft ook weer goed de presentatie op zich genomen.

Ik heb met geen van de kandidaten kunnen spreken. Het was ook zo druk. Ik had wel met ze te doen.
Verder was het jammer dat er niemand van de productie was (Imke & Anton). Ik had ze graag een compliment gemaakt voor een mooi seizoen.

Wat ik tenslotte nog kwijt wil is dat ik het erg raar vond dat de kandidaten stuk-voor-stuk plotseling vertrokken waren. Jon moest vroeg weg vanwege Boeing Boeing. Dus dat was duidelijk. Maar de anderen waren gewoon ineens weg tijdens de veiling.
Na 15:00 was volgens mij alleen Hans en PJ nog in the house. Heb ik het afscheid van de anderen gemist? Of zijn ze gewoon via de achterdeur gevlucht vertrokken?

Trouwens ik ben wel benieuwd wie er allemaal in de molmail zullen zitten, want menigeen is geïnterviewd.

Anyways, al met al een ruime voldoende voor de hele dag.  ::ok::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #624 Gepost op: 16-03-2009, 10:57:50 »
Hier mijn foto's met de dames en met Hans
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #625 Gepost op: 16-03-2009, 10:59:23 »
Hier mijn foto's met de dames en met Hans

Je mag wel iets blijer kijken hoor, als je met zulke mooie meiden en Hans op de foto mag  ;)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #626 Gepost op: 16-03-2009, 11:05:23 »
Je mag wel iets blijer kijken hoor, als je met zulke mooie meiden en Hans op de foto mag  ;)

Ach ik ben al blij dat ik nog met 4 kandi's op de foto ben gekomen en dat ze goed genoeg zijn gelukt :)
En mijn kop knip ik er wel weer af als ik weer eens een collage ga maken, haha :P
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #627 Gepost op: 16-03-2009, 11:06:37 »
Verder was het jammer dat er niemand van de productie was (Imke & Anton). Ik had ze graag een compliment gemaakt voor een mooi seizoen.

Er was wel iemand. Ze werd voorgesteld door PJ of JP weet ik niet meer. Ze schoot gelijk weg :P
Maar ze had blond haar met een zonnebril.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #628 Gepost op: 16-03-2009, 11:10:38 »
Aarrgghh... ik krijg geen foto's meer gepost! Wat doe ik fout? Ik krijg de melding dat de bestandsnaam al bekend is in de directory... maar dat kan helemaal niet!! HELP?!?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #629 Gepost op: 16-03-2009, 11:14:03 »
Er was wel iemand. Ze werd voorgesteld door PJ of JP weet ik niet meer. Ze schoot gelijk weg :P
Maar ze had blond haar met een zonnebril.

Volgens mij was dat iemand die de kandidaten begeleidde. (zowel als in de serie als op de mfd)

@limone: Moet je even de bestandsnaam wijzigen. Dus heet jouw foto hoi.jpg dan moet je er bijvoorbeeld even hoi3.jpg van maken! Waarschijnlijk zijn er meer mensen met jouw bestandsnamen.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #630 Gepost op: 16-03-2009, 11:22:06 »
Ik was gisteravond toen ik thuiskwam om 22.15 zo verschrikkelijk moe, ik ben gelijk gaan pitten... Daarom lees en bekijk ik nu alles pas. Er zijn echt geweldige foto's gemaakt door iedereen! Genoeg om een flink archief aan te leggen!
(Druk druk bezig)

Ik vond het een superleuke dag, zoals altijd, alleen heel erg jammer dat het zo'n enorme stormloop op de kandidaten werd, het was echt niet normaal... Heb maar kans gezien met twee kandi's op de foto te gaan, en amper een woord met ze gewisseld :(. Maar des te meer was het gezellig met de andere forummers  :D

Hier wat van mijn leukste foto's:


Dech2410, Lovlivv, Meriek, Niuno en YIDM


rara wie zit achter deze pet?




Pieter Jan die Froukje duidelijk maakt dat Jon écht niet vantevoren was gekozen als mol


De stormloop ::niet-ok::
Tell me what your telescope says

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #631 Gepost op: 16-03-2009, 11:23:16 »
@limone: Moet je even de bestandsnaam wijzigen. Dus heet jouw foto hoi.jpg dan moet je er bijvoorbeeld even hoi3.jpg van maken! Waarschijnlijk zijn er meer mensen met jouw bestandsnamen.

Had ik al gedaan en nog steeds die melding... Maar doe het nu maar op een andere manier. Moet je wel ff een linkje klikken, dan vind je mijn foto's!

http://www.mijnalbum.nl/Album=UN6IXHDW

Komt dit over? De die beginnen met MFD... zijn door mij gemaakt (laatste deel van de fotoserie), de rest door m'n vriendin.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 11:26:22 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #632 Gepost op: 16-03-2009, 11:26:35 »











Dech2410 die tegen Bodejos ("Limburg") opbiedt


Molcrazy die ervóór gaat staan als Hans z'n oranje broek wil aantrekken

Tell me what your telescope says

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #633 Gepost op: 16-03-2009, 11:30:31 »
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #634 Gepost op: 16-03-2009, 11:57:10 »
Ik heb iemand hier in het topic zien vragen naar de opnames die door de dames van de Avro werden gemaakt.


Ik heb nagevraagd wat daar de bedoeling van was, en mij werd verteld dat deze opnames op de website zouden komen te staan. De bedoeling was dat ze nog deze week online zouden komen.


Eigenlijk jammer dat de polaroid-actie een beetje in het water viel, zed hadden iets duidelijker mogen maken wat daar de achterliggende gedachte bij was.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #635 Gepost op: 16-03-2009, 12:13:07 »
Ik heb iemand hier in het topic zien vragen naar de opnames die door de dames van de Avro werden gemaakt.


Ik heb nagevraagd wat daar de bedoeling van was, en mij werd verteld dat deze opnames op de website zouden komen te staan. De bedoeling was dat ze nog deze week online zouden komen.


Eigenlijk jammer dat de polaroid-actie een beetje in het water viel, zed hadden iets duidelijker mogen maken wat daar de achterliggende gedachte bij was.
Voor mijn gevoel liep het helemaal niet in het water! Ik heb twee mooie polaroids!  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #636 Gepost op: 16-03-2009, 12:14:51 »
Voor mijn gevoel liep het helemaal niet in het water! Ik heb twee mooie polaroids!  :)

MET of ZONDER handtekeningen van de gefotografeerde kandidaat?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #637 Gepost op: 16-03-2009, 12:16:45 »
Ik heb iemand hier in het topic zien vragen naar de opnames die door de dames van de Avro werden gemaakt.


Ik heb nagevraagd wat daar de bedoeling van was, en mij werd verteld dat deze opnames op de website zouden komen te staan. De bedoeling was dat ze nog deze week online zouden komen.

Dit was voor de molmail!! M'n vriendin en ik zijn er ook door geinterviewd. Als het goed is komt dat dinsdag (maar don't shoot me als ik het mis heb).
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #638 Gepost op: 16-03-2009, 12:25:11 »
Het zijn dus opnames die online komen te staan, en waar niemand achteraf voor op kosten gejaagd wordt. Als ze de website zeiden, bedoelden ze dus denk ik (zoals jij zegt) de molmail. Daar had ik inderdaad ook nog een exemplaar van verwacht hoor. Mooie afsluiter.

Technische dingen, zoals dit, vond ik prima geregeld.

Zal iemand toch spijt gaan krijgen dat ze de lammetjes is gaan aaien.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #639 Gepost op: 16-03-2009, 12:26:24 »
MET of ZONDER handtekeningen van de gefotografeerde kandidaat?
Één met handtekening en de andere wilde ik ook wel, alleen voordat ik door de menigte de polaroid had, stonden er al weer tig mensen voor Anniek! Ben maar niet nog een keer in de rij gaan staan!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~