Auteur Topic: Molmail  (gelezen 216857 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2009, 18:11:14 »
Vorige week was er bij de intervieuws eentje die grijs was.. Hans.
Nu is Froukje degene die grijs is in der intervieuw..

Kunnen we hier iets mee?

Veder mooie foto's! Zou leuk zijn als de avro ook nog backstage foto's liet zien van de vorige seizoenen.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009, 18:13:31 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2009, 18:13:29 »
Veder mooie foto's! Zou leuk zijn als de avro ook nog backstage foto's liet zien van de vorige seizoenen.

Nog leuker; dat je die foto's kan winnen met de prijsvraag.

Maar dat grijze stukje met Froukje lijkt me een hint dat ze nog wel degelijk ergens anders ook heen gaan, zoals we eigenlijk al verwachtten. Waarom het in het grijs is? Goede vraag.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #62 Gepost op: 13-01-2009, 18:29:38 »
Dennis heeft wel een rare muts aan wat niet normaal is voor op de TV...

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: Molmail
« Reactie #63 Gepost op: 13-01-2009, 18:35:09 »
Volgens mij vertrekken ze! Zou de titanic theorie dan kloppen?
Froukje zegt op het einde van de interviews: 'Nou toen moesten we op een gegeven moment een aantal kledingstukken uitzoeken die we mee wilde nemen. En ik had zoiets van: we gaan hier niet blijven. Dat kan niet. Het is best wel klein. Dus toen heb ik een aantal zomerjurkjes eruit gepakt. En toen hadden mensen echt zoiets van: 'Hoezo, het is hardstikke koud, waarom die zomerjurkjes?''

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2009, 18:37:15 »
Nog leuker; dat je die foto's kan winnen met de prijsvraag.

 ??? ???
Waar zie je dat?
In mijn mail kun je een cursus muurklimmen winnen.  ???

Die backstage foto's zijn echt geweldig  ::ok::
Ga ze zo even uitgebreid bekijken, maar zie nu al dat ze in mijn mol map komen  ::ok::

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #65 Gepost op: 13-01-2009, 18:39:11 »
Volgens mij vertrekken ze! Zou de titanic theorie dan kloppen?
Froukje zegt op het einde van de interviews: 'Nou toen moesten we op een gegeven moment een aantal kledingstukken uitzoeken die we mee wilde nemen. En ik had zoiets van: we gaan hier niet blijven. Dat kan niet. Het is best wel klein. Dus toen heb ik een aantal zomerjurkjes eruit gepakt. En toen hadden mensen echt zoiets van: 'Hoezo, het is hardstikke koud, waarom die zomerjurkjes?''
en Hans had het in het vorige zwartwit stukje over: PJH wilde mn paspoort want hij had het echt dringend nodig maar ik kon het niet vinden (zo ongeveer zei hij het)
dus ja, ze vertrekken. beslist.

edit: ow en wie zei in aflevering 1 meteen al voor dat PJH het vertelde, dat de Titanic op die plek gebouwd was? de mol! ja, maar wie was het die dat zei?
is niet iets waar ik meteen aan zou denken: ow ik zit in Noord Ierland. het zal wel zijn waar de Titanic gebouwd werd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #66 Gepost op: 13-01-2009, 18:39:35 »
??? ???
Waar zie je dat?

Nergens, ik bedoelde; het zou leuk zijn.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #67 Gepost op: 13-01-2009, 18:42:06 »
En we staan er in hè jongens!  ::ok::

Citaat
Externe links
Ook Avrobode.nl en Televizier.nl besteden aandacht aan Wie is de Mol? op hun websites. En ken je wieisdemol.com al?   Bekijk hier interessante links.

 
 

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: Molmail
« Reactie #68 Gepost op: 13-01-2009, 18:55:54 »
en Hans had het in het vorige zwartwit stukje over: PJH wilde mn paspoort want hij had het echt dringend nodig maar ik kon het niet vinden (zo ongeveer zei hij het)
dus ja, ze vertrekken. beslist.

edit: ow en wie zei in aflevering 1 meteen al voor dat PJH het vertelde, dat de Titanic op die plek gebouwd was? de mol! ja, maar wie was het die dat zei?
is niet iets waar ik meteen aan zou denken: ow ik zit in Noord Ierland. het zal wel zijn waar de Titanic gebouwd werd

1. Het was Sebastiaan, maar het zou ook gewoon mogelijk zijn dat hij het zelf weet. Is niet bijzonders...
2. Dat paspoort is gewoon standaard ritueel hè, dat moeten ze allemaal in het begin van de serie inleven.

En we staan er in hè jongens!  ::ok::

Nu je het zegt: inderdaad! Het is best leuk om de site daar te zien.  :D
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009, 18:57:27 door Goldfire »

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #69 Gepost op: 13-01-2009, 18:57:33 »
2. Dat paspoort is gewoon standaard ritueel hè, dat moeten ze allemaal in het begin van de serie inleven.
normaal is dit voor een reis.
en waarom anders zou dat fragment er specifiek in zijn? geen tunnelvisie -> feit: ze gaan weg uit dat land

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #70 Gepost op: 13-01-2009, 19:20:37 »
normaal is dit voor een reis.
en waarom anders zou dat fragment er specifiek in zijn? geen tunnelvisie -> feit: ze gaan weg uit dat land

Dat zegt nog niks .. Bij serie 7 zegt karel ook dat ie hun paspoorten wil. Maar ze blijven in Thailand.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #71 Gepost op: 13-01-2009, 19:49:29 »
Ze moeten altijd persoonlijke dingen als geld, paspoort & telefoon inleveren...

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #72 Gepost op: 13-01-2009, 19:56:57 »
maar in combinatie met dat nou die andere zwartwitbeelden ook iets zeggen over dat ze weggaan?!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #73 Gepost op: 13-01-2009, 19:59:27 »
normaal is dit voor een reis.
en waarom anders zou dat fragment er specifiek in zijn? geen tunnelvisie -> feit: ze gaan weg uit dat land
in aflevering 1 moeten de eerste twee mensen hun paspoort enzo inleveren (de rest ook mar daar zie je het niet van) dus toen kon hij het niet vinden.
Ze krijgen ze namelijk niet terug...

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #74 Gepost op: 13-01-2009, 20:14:24 »
maar omdat hij het zo specifiek noemde dacht ik dat het misschien noch later was. maar toch opvallend. ook al ben ik de enige die het ziet

Offline Juudz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #75 Gepost op: 13-01-2009, 21:51:25 »
Ik denk dat dat gewoon een soort anekdote is uit de aflevering is..gewoon een grappig verhaaltje achter de aflevering :)
Follow the clues to find the one..

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Molmail
« Reactie #76 Gepost op: 13-01-2009, 23:04:05 »
Zwart-wit, is dat misschien een verwijzing naar de Titanic (zwart wit tijd) ?
He, ze zeggen opeens dat ik al mee heb gedaan aan de prijsvraag, terwijl dat niet zo is. Of bedoelen ze wellicht dat je maar 1 keer mag meedoen over heel wie is de mol? Raar, dan wacht ik liever tot de finale ofzo...
« Laatst bewerkt op: 13-01-2009, 23:09:19 door annebeth »

Offline YellowMole

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #77 Gepost op: 14-01-2009, 01:05:07 »
lekker!!! dan kunnen we weer verder borduren. Het land waar ze naar toegaan is de beste aanwijzing die je kan hebben. Dat is tenminste zeker! Zal het Schotland worden, of toch de US of Canada? Spannend!
Afl 1; Petra/ Rick

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #78 Gepost op: 14-01-2009, 11:31:32 »
Dit is hoe ik de preview voor de super-vrijstelling/pakhuis opdracht interpreteer.

- De groep van 9 wordt in 2en gesplitst;
 > Groep 1 = Dennis, Sebastiaan, Froukje & Hans.
 > Groep 2 = Vivienne, Jon, Paula, Rick & Anniek.
- Elke groep gaat een pakhuis in om geld en/of de vrijstelling te vinden.
- Diegene die de vrijstelling vind moet dat (denk ik) geheim houden van zijn of haar groep.
- Er zijn dus 2 vrijstellingen voor 2 personen, en schijnbaar moeten die 2 van elkaar ontdekken (door discussie in het reuzenrad) wie de vrijstelling in de andere groep heeft, en ze bij elkaar activeren ofzo ("elkaar de hand boven het hooft houden")


Dingen die mij opvallen uit de molmail:
- Dennis loopt een envelop voorbij.
- Froukje loopt een envelop voorbij.
- Als Sebastiaan aan Anniek in het reuzenrad vraagt: "Wat weet jij over wie hem heeft?" antwoord zei: "Wie wat heeft?" Kent ze de volledige opdracht niet of is dit heel slecht liegen?

Offline peking-eend

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #79 Gepost op: 14-01-2009, 15:47:32 »
Wat mij opviel in het filmpje is dat die vrijstelling een munt is. (00:00:18 sec van het filmpje)
Deed mij denken aan de grote munt uit aflevering 1, in het kasteel.
Geen idee of we er iets mee kunnen, maar het viel me op.

En Dennis zit als enige voor een spiegel in het filmpje.
In aflevering 1 zijn er filmshots door een spiegel. als iedereen de mededeling krijgt dat er nog geen mol is.
Een hint? Eens zien of spiegels vaker gaan voorkomen (in combi met Dennis (mijn mol)...)

« Laatst bewerkt op: 14-01-2009, 15:51:54 door peking-eend »