Auteur Topic: Molmail  (gelezen 216838 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #720 Gepost op: 17-03-2009, 22:42:41 »
Jos, zat jij eigenlijk serieus te bieden? Ik had af en toe het gevoel dat je de boel een beetje aan het opstoken was.  :P
Nee, ik zat serieus te bieden. Maar in tegenstelling tot andere jaren won ik geen enkel attribuut.

Maar ik heb toch een paar slotjes uit de kistjes-opdracht. Wel keurig voor betaald. En voor de veiling maakte het niets uit.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molmail
« Reactie #721 Gepost op: 17-03-2009, 22:50:24 »

damn, is mijn achterhoeks accent goed te horen? ik heb geprobeerd een beetje goed NE-DER-LANDS te praten lol, maar tegen het einde sluipt het er volgens mij toch weer een beetje in, maja ik kan dat moeilijk oordele  :-X

goh toch nog achterhoekers hier...dacht ff dak de enige was...t was zondagmorgen al zoooo stil in de trein richting Arnhem....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molmail
« Reactie #722 Gepost op: 17-03-2009, 23:07:08 »
Hoe kan het nou dat de filmpjes het ineens wel doen? Ik vond het wel leuk om het zo terug te zien.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #723 Gepost op: 18-03-2009, 08:21:30 »
Bij mij deden ze het steeds al hoor... Gek
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #724 Gepost op: 18-03-2009, 08:55:40 »
Ik stond tijdens de MFD even buiten (samen met Kabouter + man en Niuno/Wilm) en daar kwam een man naar buiten die de eerste 7 seizoenen intensief meegewerkt heeft aan WIDM (mee op locatie etc) en nu de internetredactie doet. Ik vertelde dat die Molmail echt DE uitvinding is en dat ze dat ze daarmee door moeten gaan, volgend seizoen. Hij vond dat erg leuk om te horen en zei dat hij dat zeker op de redactie zou vertellen. Aangezien er zoveel leuke reacties zijn, denk ik niet dat de molmail gaat verdwijnen. Maarja, het is WIDM,... niets is wat het lijkt...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Molmail
« Reactie #725 Gepost op: 18-03-2009, 10:13:07 »
Haha, ik in de dikke vette Anniek poncho is idd aardig hilarisch gemonteerd ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Molmail
« Reactie #726 Gepost op: 18-03-2009, 11:47:02 »
Oorzaak: Joepie, ik zit in de molmail.
Gevolg: Ik ben nu officieel een BN-er.

Ik wacht dus nu al 2 dagen op dat telefoontje dat ik in WIDM 10 mag meedoen...  ::rofl::

Geweldig dat ons gesprek met Tsubasa, Maulwurf en ik de final cut gehaald heeft.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #727 Gepost op: 18-03-2009, 13:27:30 »
Oorzaak: Joepie, ik zit in de molmail.
Gevolg: Ik ben nu officieel een BN-er.

Ik wacht dus nu al 2 dagen op dat telefoontje dat ik in WIDM 10 mag meedoen...  ::rofl::

Geweldig dat ons gesprek met Tsubasa, Maulwurf en ik de final cut gehaald heeft.

Haha... Dan verwacht ik ook een telelfoontje want ook ik sta er een paar keer op :P Maar dat meer per ongelijk :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

WorldExpress

  • Gast
Re: Molmail
« Reactie #728 Gepost op: 18-03-2009, 15:55:40 »
In aflevering 9 klikt hij precies tussen de A en de N in, is dat meteen ook de wereld uit  ;D

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Molmail
« Reactie #729 Gepost op: 18-03-2009, 21:58:49 »
Haha... Dan verwacht ik ook een telelfoontje want ook ik sta er een paar keer op :P Maar dat meer per ongelijk :P

Ik zie mijzelf idd ook gedurende een hele tijd in beeld zitten. :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail
« Reactie #730 Gepost op: 18-03-2009, 23:39:12 »
Wat een leuke molmail deze week! De Avro heeft er absoluut zijn werk van gemaakt. Mooi om te zien dat de MFD heel serieus wordt genomen. Ook heel leuk om te zien dat mijn vraag aan Anniek zelfs het filmpje heeft gehaald. Nu heb ik toch ook nog een soort van aandenken aan dit seizoen. Verder vind ik dat ze heel leuke beelden hebben geschoten, de veiling en het vragenvuur zagen er heel leuk uit, met een grappige montage gratis en voor niks erbij. Leuk dat er zoveel widm.com-forummers aan bod zijn gekomen. Haha Tsubasa, die poncho staat je echt goed! En Mr.Jasper wow, jij hebt echt de aanwinst van de serie.

@Limone: Twee keer zat je zelfs in de molmail (of drie met je vraag erbij?), yeah! Dat laatste wat je zei brengt ze misschien ook nog eens op ideeën. ;D

En volgende week nog een molmail, tja wat wil je nog meer?


Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #731 Gepost op: 18-03-2009, 23:43:32 »
En Mr.Jasper wow, jij hebt echt de aanwinst van de serie.

Haha, bedankt, al denk ik dat het draaiboek de aanwinst is dit jaar, maar het molboekje was ook 'a wish come true' voor mij persoonlijk (A). Ben benieuwd naar de molmail van volgende week!!! Wie zal die reis hebben naar de opnames..Menn...dat zou echt 'insane' zijn  ::oink::

WorldExpress

  • Gast
Re: Molmail
« Reactie #732 Gepost op: 19-03-2009, 00:19:23 »
Laat kopietjes maken en inbinden en verkoop ze voor 20 euro per stuk.
na een stuk of 23 stuks heb je al geen verlies meer

Er zijn echt wel 50 mensen sowieso te vinden hier, kan je komende zomer mooi van op vakantie

wat zeg je er van  ;D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #733 Gepost op: 19-03-2009, 00:30:19 »
Ik zeg, volgend jaar weer een Molmail, ik vond het tof! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail
« Reactie #734 Gepost op: 19-03-2009, 00:48:48 »
Haha, bedankt, al denk ik dat het draaiboek de aanwinst is dit jaar, maar het molboekje was ook 'a wish come true' voor mij persoonlijk (A). Ben benieuwd naar de molmail van volgende week!!! Wie zal die reis hebben naar de opnames..Menn...dat zou echt 'insane' zijn  ::oink::

Ja misschien heb je wel gelijk wat betreft dat draaiboek. Maar als het aan mij lag, ik hoefde geen twee keer na te denken. Molboekje + ook nog eens drie dikke zoenen van Anniek zelf boven dat verdomde draaiboek anyday! Hopelijk heb je er veel plezier mee!

En die reis is echt wel een mooi cadeau. Ik vraag me af of ze de winnaar een contract voor zijn neus duwen zodat die zeker niks zou gaan verklappen als ie terugkomt.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2009, 00:56:40 door feniks »

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #735 Gepost op: 19-03-2009, 09:42:03 »
En die reis is echt wel een mooi cadeau. Ik vraag me af of ze de winnaar een contract voor zijn neus duwen zodat die zeker niks zou gaan verklappen als ie terugkomt.
Dat lijkt me wel. Je mag natuurlijk pas over je reis vertellen als alles op tv is geweest.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #736 Gepost op: 19-03-2009, 09:47:53 »
@Limone: Twee keer zat je zelfs in de molmail (of drie met je vraag erbij?), yeah! Dat laatste wat je zei brengt ze misschien ook nog eens op ideeën. ;D

Ik hoop het! Ik was in ieder geval de eerste die openlijk gesolliciteerd heeft, hahaha! Maar ik denk niet dat ze er wat mee doen hoor! wat is het trouwens raar om jezelf terug te zien! Hebben jullie dat ook?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #737 Gepost op: 19-03-2009, 11:48:41 »
wat is het trouwens raar om jezelf terug te zien! Hebben jullie dat ook?

Ja, snap je helemaal! Maar je staat er goed op hoor, precies zoals je was.  :P (alleen dan zonder Sebastiaan op de achtergrond)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #738 Gepost op: 24-03-2009, 12:18:02 »
VANAVOND!

Dubbele spanning, DE prijs gaat eruit en mijn terrorquizafgang zit er in.. brr  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #739 Gepost op: 24-03-2009, 12:20:19 »
Ben zoooo benieuwd.  lijkt me echt leuk als iemand van het forum DE prijs wint!