Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 184108 keer)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #60 Gepost op: 10-01-2009, 20:59:20 »
komt eraan :P

Offline RockinInk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guinness is good for you!
Re: Grappige momenten
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2009, 21:03:35 »
komt eraan :P

We wachten in spanning af, want die eerste was ook al briljant... ;D  ::ok::
Life is what happens to you while you're busy making other plans - John Lennon

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2009, 21:24:50 »


misschien iets te snel... kan altijd nog langzamer gemaakt worden hoor :P

ow nn het duurde wat langer want ik kon het fragment niet vinden.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2009, 22:11:24 »
Was ook al een tijdje bezig met een filmpje... Had um gisteravond af willen hebben, maar kreeg 's avonds visite en had vandaag familie-verplichtingen... ;)

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2009, 22:24:39 »
die lach van Vivienne! :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2009, 22:34:18 »
misschien iets te snel... kan altijd nog langzamer gemaakt worden hoor :P
Als je nou gewoon elk frame 1/25e sec. laat staan, dan heb je normale snelheid.
The British are not impressed.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #66 Gepost op: 10-01-2009, 22:44:02 »
Als je nou gewoon elk frame 1/25e sec. laat staan, dan heb je normale snelheid.
en dan heb je het probleem met wat ik mn mn Hans rent raar-gifje had -> een gif van >5MB
daarom heb ik maar 10FPS. meestal wordt het grappiger door sneller af te spelen en daarom zijn die 10FPS uit de echte film nu weer eens omgezet naar 5/100seconde per frame in de gif. bij de tweede Jon ziet dit er alleen achterlijk uit

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2009, 22:52:30 »
Fps heeft niks te maken met bestandsgrootte, het gaat om het aantal frames.
Als je 25 frames hebt en je speelt die 25 fps af heb je 1 sec, als je 25 frames 10 fps afspeelt heb je 2,5 sec, dus is hij juist vertraagd.
Dus als jij als basisfilmpje 10 fps neemt, maar dat 25 fps afspeelt gaat hij te snel, dan moet je hem ook afspelen op 10 fps.
The British are not impressed.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2009, 00:06:38 »
wel: 25FPS zijn 15fps meer dan 10fps en het uiteindelijke gif van 2secondes film is dus ook 1.5keer groter dan bij 10FPS.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2009, 00:20:53 »
Ja, maar je maakt het verkeerde onderscheid. Je kan best een filmpje van 10fps gebruiken, maar dat kan je dan ook op 10 fps afspelen.
Jij zegt dat het filmpje te snel gaat omdat hij 10 fps is, dat is nergens voor nodig. Opname 10 fps, afspelen 10 fps, geen verschil. Jij neemt op 10 fps en speelt 25 fps af, dat gaat fout. De uiteindelijke hoeveelheid beeldjes blijft gelijk, de ene gaat alleen sneller (en is daarmee korter) dan de andere.
Als je 100 beeldjes hebt, dan zeg jij dat 25 fps een groter bestand oplevert dan 10 fps. Dat is niet waar, 100 beeldjes zijn 100 beeldjes. Het maakt pas verschil als jij van 100 beeldjes naar 40 beeldjes gaat. Maar dan moet je hem afspelen op 10fps om de juiste snelheid te behouden en niet afspelen op 25 fps, dan gaat hij te snel.
The British are not impressed.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2009, 00:34:09 »
en wat ik eerder zei: vaak ziet het er sneller grappiger uit: zie Hans.
maar ik maak 'm morgen/vandaag wel nieuw met juiste framesnelheid want dit ziet er gewoon slecht uit (maar programma was nog zo ingesteld)

edit:
tevreden?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2009, 00:35:45 door vlees91 »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2009, 00:37:55 »
Je staat vrij om hem te versnellen omwille van de verhoogde grappigheid. Ik vind hem goed zo, als jij tevreden bent zijn we allemaal blij, toch?
En ja, dat vond ik ook een bijzonder grappig moment! :D
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Grappige momenten
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2009, 00:44:38 »
Oh ja, dat slecht-liegen stukje van Vivienne, haha :D Kan ook taktiek zijn natuurlijk ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #73 Gepost op: 11-01-2009, 10:58:48 »
Oh ja, dat slecht-liegen stukje van Vivienne, haha :D Kan ook taktiek zijn natuurlijk ;)
?? wanneer was dat?

ik vond dat stukje waarbij Rick vervolgens weer voor de camera kwam (super dichtbij) ook er grappig :P
En Jon die staat te zwaaien voor de camera :P

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #74 Gepost op: 11-01-2009, 11:06:17 »
ik ga het wel even opzoeken voor nog meer domme gifjes.

even offtopic maar hoe weet Sebastiaan die foto zo goed uit zijn hoofd in die opdracht? want ze hebben hem niet gezien en volgens mij zitten ze niet van te voren hem te vertellen waar ze stonden.
Oftewel: Is hij gewoon de Mol en moest 'ie een dag van te voren die hele foto van buiten leren?

zou ook hiermee overeen komen: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=33437.msg916517#msg916517 (dat Sebastiaan dan bij de laatste drie overblijft)
*tunnelvisie alarm*

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Grappige momenten
« Reactie #75 Gepost op: 11-01-2009, 11:11:51 »
want ze hebben hem niet gezien en volgens mij zitten ze niet van te voren hem te vertellen waar ze stonden.
Oftewel: Is hij gewoon de Mol en moest 'ie een dag van te voren die hele foto van buiten leren?

ze hebben die foto wel gezien hoor :) en ze bespraken 'm ook al toen ze naar de loods toe liepen...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #76 Gepost op: 11-01-2009, 11:13:32 »


edit: Sebastiaan kijkt ook zo naar die TV van: WTF is die aan het doen?

hmmm Ik had in herinnering dat PJH zei: hopelijk hebben jullie gisteren goed opgelet want je positie op de foto was belangrijk... Alleen de kijker kreeg toen de foto te zien

add: minder grappig maar er werd om gevraagd dus hier is 'ie dan: Rick voor de camera


misschien sneller leuker?


EDIT: PJH:"En ik hoop dat jullie gisteren bij die groepsfoto een beetje opgelet hebben *flashback*, want eh de positie die jullie innemen op de foto is essentieel voor het slagen van de opdracht *PJH heeft zelf de foto in de hand en kijkt ernaar* *kandidaten lachen; vooral Rick*"
« Laatst bewerkt op: 11-01-2009, 11:25:32 door vlees91 »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Grappige momenten
« Reactie #77 Gepost op: 11-01-2009, 11:18:56 »
hmmm Ik had in herinnering dat PJH zei: hopelijk hebben jullie gisteren goed opgelet want je positie op de foto was belangrijk... Alleen de kijker kreeg toen de foto te zien

zou ook heel goed kunnen :) ze wisten iig hun posities nog, maar laten we er in dit topic maar over op houden ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Grappige momenten
« Reactie #78 Gepost op: 11-01-2009, 11:27:26 »

add: minder grappig maar er werd om gevraagd dus hier is 'ie dan: Rick voor de camera


misschien sneller leuker?


Wat is Dennis hier aan het doen? Gebarentaal?  :P
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #79 Gepost op: 11-01-2009, 11:30:21 »
Ja, die gebarentaal is nog grappiger ja.
maar ik heb een nieuwe hint gevonden: WIDM word gesponsoord door en scheermesjes fabrikant vrees ik. Oordel zelf (ja in de meeste reclames gaat een vrouw voelen maar Rick kan het ook zelf)



« Laatste vernedering: Vandaag om 12:03:52 door vlees91 »
« Laatst bewerkt op: 11-01-2009, 12:10:24 door vlees91 »