Auteur Topic: Een grote Hint?  (gelezen 11302 keer)

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote Hint?
« Reactie #20 Gepost op: 10-01-2009, 19:42:45 »
juist dat wilde ik ook al zeggen, die balken zijn veel verder weg die kun je er alleen wel doorheen zien
de uitleg waarom die balken zo voorbij schuiven: de TV's zijn hier niet aan vast gemaakt en die balken zijn in de achtergrond...
Keep Watching

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote Hint?
« Reactie #21 Gepost op: 10-01-2009, 19:52:00 »
Als je de bewegende beelden ziet, zie je ook dat het slechts toeval is, dat er een pijl gewormd wordt door de buizen van de stelling achter de monitoren.

En het is vanze4lfsprekend dat kijkers dingen zien die er niet zijn.

Vooral de manier waarop de ex-mollen staan: je kan er met rood op accentueren wat jij denkt te zien, een ander kan er iets anders accentueren, en dan staat er plotseling ook iets anders......

Met andere woorden: je kan het woord ´mol´ altijd wel ergens in passen, en altijd op de plek die de bedenker het beste uitkomt.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote Hint?
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2009, 22:10:34 »
Ik ben er nog niet helemaal uit en misschien hoeft dat ook niet meer.
Ik heb nog niemand erover gehoord en waarschijnlijk dus ook niemand is opgevallen.
De hint in deze aflevering is het koningshuis.

- Het begint bij het inleveren van de persoonlijke bezittingen en opvallend daarbij is dat als Vivienne haar spullen in gaat leveren er een zwart boek, blauwe pen en blauwe fles met water naast de mand is. Dat zwarte boek en blauwe pen had Vivienne in de hand in de taxi. Die blauwe fles met water verwijst denk ik naar Willem Alexander (blauw bloed en watermanagement). Zwartboek is een film die over de oorlog gaat en ene Sebastian erin meespeelt als hoge duitse officier en het koningshuis ook uit Duitsland stamt? Daarbij heeft Vivienne een label aan haaar koffer met de naam Alexis (alex is?) (willem van oranje?).

- Bij Anniek zien we rood/wit/blauwe vlaggetjes.

- De Stena Line is rood/wit/blauw qua kleur. S L kan Sebastiaan zijn.

- De afbeelding op de munt is George V en was de 1e koning van de Vrijstaat Ierland.

- Die schilderijen kan ik nog niks mee, zijn het afbeeldingen van koning(inn)en of van de kandidaten, de 2 mannen vind ik eigenlijk wel iets weg hebben van Sebastiaan en Jon, de vrouw weet ik zo niet.

Ik ben geneigd Vivienne aan te nemen als mol, ze is geboren als kind van Wilhelmus, ze heeft op het atheneum Willem van Oranje gezeten en meegespeeld in de miniserie Juliana prinses van Oranje.

Maar niets is was het lijkt, want vorig jaar heb ik een ieder kostelijk vermaakt met mijn hints en ik er gigantisch naast zat. (maar leuk was het wel)  ::rofl::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Een grote Hint?
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2009, 23:15:06 »
Ik ben er nog niet helemaal uit en misschien hoeft dat ook niet meer.
Ik heb nog niemand erover gehoord en waarschijnlijk dus ook niemand is opgevallen.
De hint in deze aflevering is het koningshuis.

- Het begint bij het inleveren van de persoonlijke bezittingen en opvallend daarbij is dat als Vivienne haar spullen in gaat leveren er een zwart boek, blauwe pen en blauwe fles met water naast de mand is. Dat zwarte boek en blauwe pen had Vivienne in de hand in de taxi. Die blauwe fles met water verwijst denk ik naar Willem Alexander (blauw bloed en watermanagement). Zwartboek is een film die over de oorlog gaat en ene Sebastian erin meespeelt als hoge duitse officier en het koningshuis ook uit Duitsland stamt? Daarbij heeft Vivienne een label aan haaar koffer met de naam Alexis (alex is?) (willem van oranje?).

- Bij Anniek zien we rood/wit/blauwe vlaggetjes.

- De Stena Line is rood/wit/blauw qua kleur. S L kan Sebastiaan zijn.

- De afbeelding op de munt is George V en was de 1e koning van de Vrijstaat Ierland.

- Die schilderijen kan ik nog niks mee, zijn het afbeeldingen van koning(inn)en of van de kandidaten, de 2 mannen vind ik eigenlijk wel iets weg hebben van Sebastiaan en Jon, de vrouw weet ik zo niet.

Ik ben geneigd Vivienne aan te nemen als mol, ze is geboren als kind van Wilhelmus, ze heeft op het atheneum Willem van Oranje gezeten en meegespeeld in de miniserie Juliana prinses van Oranje.

Maar niets is was het lijkt, want vorig jaar heb ik een ieder kostelijk vermaakt met mijn hints en ik er gigantisch naast zat. (maar leuk was het wel)  ::rofl::

Hmm... vergezocht, maar het zou evt kunnen.. Je linkt je hint(s) alleen wel naar verschillende personen.
Molloot sinds seizoen 4

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote Hint?
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2009, 23:18:26 »
Hmm... vergezocht, maar het zou evt kunnen.. Je linkt je hint(s) alleen wel naar verschillende personen.
Klopt, de rode draad is er wel, maar aan wie echt te kunnen linken is de vraag. Ik ga dus voorlopig voor Vivienne maar dat hoeft niet zo te zijn.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote Hint?
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2009, 16:01:05 »
[..]Daarbij heeft Vivienne een label aan haaar koffer met de naam Alexis (alex is?) (willem van oranje?).
[..]
Kan iemand hier een shotje van maken?
Ik ben er namelijk vrijwel zeker van dat dit verwijst naar Gilmore Girls. In een interview heeft zij ooit eens gezegt dat haar favoriete programma Gilmore Girls is. Een van de hoofdrolspeelsters (Rory) heeft Alexis. Dus dat is haar echte naam :P.
Denk dus dat het niet veel is.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Een grote Hint?
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2009, 16:08:26 »
Voila

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote Hint?
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2009, 16:12:38 »
Er is wel een site van Alexis Travels, maar er staat echt 0,0 op, alleen een e-mail formulier, maar als je niet weet wat je met ze moet heb je er niks aan.
The British are not impressed.

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: Een grote Hint?
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2009, 16:22:31 »
Alexis travel was me ook al lang op gevallen, maar als ik me niet vergis zie je later in de aflevering een andere kandidaat met dat kaartje. Toen ging ik er maar vanuit dat het niks betekende.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Een grote Hint?
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2009, 17:27:41 »
nou het slaat iig niet op Gilmore girls :P
Ik denk dat het gewoon een bedrijf is waarmee ze hebben gereist. (vliegtuig ofzo)

Offline Paga

  • Forumlid
Re: Een grote Hint?
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2009, 19:46:09 »
Betekenis Alexis:

Citaat
This great and ancient name derives from the Greek "Alexandros", a compound of "alexin", to defend, plus "andros", the genitive form of "aner", a man; hence, "defender of men". Paris, son of King Priam of Troy, was given this name as a title of honour for saving his father's herdsmen from a gang of cattle rustlers, and it became hereditary among the Macedonian Kings. Alexander the Great (356 - 323 B.C.), who extended his dominions from Greece to the Punjab, was the most famous bearer of the name. The name was introduced into Scotland by Queen Margaret (wife of King Malcolm Ceannmor), from the Hungarian Court, where she was brought up, and in the 11th Century she christened her third son by this name. He became King Alexander 1, ruler of Scotland from 1107 - 1124. Two further kings, who reigned from 1215 to 1286, bore the name. Sir William Alexander, Earl of Stirling (1567 - 1640) was tutor to Prince Henry, son of James V1, and Secretary of State for Scotland from 1626 until his death. The first recorded spelling of the family name is shown to be that of William Alexander, which was dated 1435, in the "Records of the Accounts of the City of Edinburgh", during the reign of King James 1 of Scotland, 1406 - 1437. Surnames became necessary when governments introduced personal taxation. In England this was known as Poll Tax. Throughout the centuries, surnames in every country have continued to "develop" often leading to astonishing variants of the original spelling.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Een grote Hint?
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2009, 20:02:29 »
Ik denk dat het gewoon een bedrijf is waarmee ze hebben gereist. (vliegtuig ofzo)
moet wel

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote Hint?
« Reactie #32 Gepost op: 12-01-2009, 20:08:57 »
het is een Amerikaanse touroperator.....

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: Een grote Hint?
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2009, 20:57:10 »
dat klinkt veelbelovend   :D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote Hint?
« Reactie #34 Gepost op: 12-01-2009, 21:04:21 »
haha, nu je het zegt....... ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Een grote Hint?
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2009, 21:57:23 »
dat klinkt veelbelovend   :D


 ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!