Auteur Topic: Molitems voor de Veiling.  (gelezen 56484 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #40 Gepost op: 27-01-2009, 19:17:41 »
Wat gaan jullie met al die items doen dan? Inlijsten? Ik zou 't nl. niet weten.

Inlijsten, in vitrinekastje zetten.. Ja, ik ben nogal een hebberd verzamelaar. ;D

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #41 Gepost op: 27-01-2009, 19:22:17 »
Wat gaan jullie met al die items doen dan? Inlijsten? Ik zou 't nl. niet weten.
Ik heb van 2006 en 2007 een collage, met screenshots foto's van de kandidaten, de handtekening verzameld op de fandag, plattegrondje en kofferlabel zoals in de metro-opdracht in 2006 gebruikt, ehm molgeld zit er ook in, en nu ga ik even opstaan en naar de collages lopen want ik weet verder f niet meer wat erin zit :-\\ ::niet-ok::

Ah ja. Vriendliefs zitten erin, en screenshots van de kandidaten. Foto met mij en Liz en het Snoijinkplantsoen

Liz Snoijinkplantsoen hangt aan de muur. Nummer 17 buiklabel, uit Argentinië, hangt ook aan de muur. Coordinatenbordjes uit Thailand hangen aan de muur en staan op kasten. En tenslotte het 'sandwichbord' met dorp en saboteert uit Mexico, hangt ook aan de muur :)

Voor alles is wel een plekje te vinden ;)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2009, 19:23:56 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #42 Gepost op: 27-01-2009, 19:26:35 »
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag het mollenboekje van Vivienne. maar dnek niet dat ik genoeg geld kan sparen daarvoor :(. mag ik mee doen met de kinder veiling van het mollenboekje? ::roll::
ja, en het dan voor 2,50 euro in de wacht slepen zeker?


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #43 Gepost op: 27-01-2009, 19:29:46 »
Inlijsten, in vitrinekastje zetten.. Ja, ik ben nogal een hebberd verzamelaar. ;D

Ik heb van 2006 en 2007 een collage, met screenshots foto's van de kandidaten, de handtekening verzameld op de fandag, plattegrondje en kofferlabel zoals in de metro-opdracht in 2006 gebruikt, ehm molgeld zit er ook in, en nu ga ik even opstaan en naar de collages lopen want ik weet verder f niet meer wat erin zit :-\\ ::niet-ok::

Ah ja. Vriendliefs zitten erin, en screenshots van de kandidaten. Foto met mij en Liz en het Snoijinkplantsoen

Liz Snoijinkplantsoen hangt aan de muur. Nummer 17 buiklabel, uit Argentinië, hangt ook aan de muur. Coordinatenbordjes uit Thailand hangen aan de muur en staan op kasten. En tenslotte het 'sandwichbord' met dorp en saboteert uit Mexico, hangt ook aan de muur :)

Voor alles is wel een plekje te vinden ;)

Jemig he, jullie zijn dan echte fans, in hart en nieren. Bij mij slaat alleen de koorts toe als het op tv is en na een MFD is het bij mij ook weer weg, haha. Ik hoop voor jullie dat jullie iets moois kunnen bemachtigen!  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #44 Gepost op: 27-01-2009, 19:30:12 »
ja, en het dan voor 2,50 euro in de wacht slepen zeker?


12,60.  dan overbied ik net dan ene meisje rechts vooraan  ;D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #45 Gepost op: 27-01-2009, 19:34:57 »
Dan bied ik 12,61 ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #46 Gepost op: 27-01-2009, 19:40:31 »
Dan bied ik 12,61 ;D

jij bent geen kind meer ::ohno::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #47 Gepost op: 27-01-2009, 19:46:13 »
Jemig he, jullie zijn dan echte fans, in hart en nieren. Bij mij slaat alleen de koorts toe als het op tv is en na een MFD is het bij mij ook weer weg, haha. Ik hoop voor jullie dat jullie iets moois kunnen bemachtigen!  ::jaja::
Way of life... ::jaja:: ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #48 Gepost op: 27-01-2009, 20:01:27 »
jij bent geen kind meer ::ohno::

5 jaar jonger, nee, dan ben ik zeker geen kind meer.  :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #49 Gepost op: 27-01-2009, 20:10:25 »
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag het mollenboekje van Vivienne. maar dnek niet dat ik genoeg geld kan sparen daarvoor :(. mag ik mee doen met de kinder veiling van het mollenboekje? ::roll::
En als we het niet kunnen bemachtigen willen we het iig inkijken hea:P:P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #50 Gepost op: 27-01-2009, 20:28:13 »
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag het mollenboekje van Vivienne. maar dnek niet dat ik genoeg geld kan sparen daarvoor :(. mag ik mee doen met de kinder veiling van het mollenboekje? ::roll::

Ga maar iig alvast sparen :P De boekjes brengen meestal min. 95 euro op. Die van Inge Ipenburg was.. 210.. Majaaaa he..  ::rofl::


Vedere leuke items voor de fandag..

Bij de derde foto.. bedoel ik de mapjes op de persconferentie.. Denk dat daar leuke dingen inzitten..  :D
« Laatst bewerkt op: 27-01-2009, 20:30:09 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #51 Gepost op: 28-01-2009, 10:53:46 »
Wat gaan jullie met al die items doen dan? Inlijsten? Ik zou 't nl. niet weten.

Joris' molboekje ligt op mijn bureau, daar kijk ik af en toe eens in, en ik pak 'm er altijd bij als ik serie 8 terug kijk.  ;D (het is natuurlijk goed om te weten wat ze 's avonds aten, dat zie je namelijk niet in de serie..  ::))

Dvd's enzo gaan in mijn molhoek, gewoon een hoek in mijn kamer waar ik alle molspullen heb verzameld. Een beetje als Heinz zijn vitrinekast, maar dan zonder kast. :P

En alles wat plat is (zoals molgeld) gaat in mijn map.
Dan aai ik het af en toe even en zing er een liedje voor, en...  hahaha neehoor, dat gaat in mijn map en dan ben ik er heel blij mee  ::trots:: ::trots::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2009, 10:55:50 door Lautjuh »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #52 Gepost op: 28-01-2009, 11:39:04 »
Wat gaan jullie met al die items doen dan? Inlijsten? Ik zou 't nl. niet weten.

Heb mijn molitems in me vitrine staan.. Het past allemaal net.

Joris' molboekje ligt op mijn bureau, daar kijk ik af en toe eens in, en ik pak 'm er altijd bij als ik serie 8 terug kijk.  ;D (het is natuurlijk goed om te weten wat ze 's avonds aten, dat zie je namelijk niet in de serie..  ::))

Het molboekje van Inge heb ik achter glas. Straks valt er drinken ofzo overheen of water ofzo. :o Ben je daar niet bang voor Lautjuh?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #53 Gepost op: 28-01-2009, 11:51:59 »
Ik ben nog nooit op zon fandag geweest, dus hoe hoog zijn die prijzen gemiddeld voor boekjes enzo?  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #54 Gepost op: 28-01-2009, 12:16:49 »
Joris' molboekje ligt op mijn bureau, daar kijk ik af en toe eens in, en ik pak 'm er altijd bij als ik serie 8 terug kijk.  ;D (het is natuurlijk goed om te weten wat ze 's avonds aten, dat zie je namelijk niet in de serie..  ::))

Dvd's enzo gaan in mijn molhoek, gewoon een hoek in mijn kamer waar ik alle molspullen heb verzameld. Een beetje als Heinz zijn vitrinekast, maar dan zonder kast. :P

En alles wat plat is (zoals molgeld) gaat in mijn map.
Dan aai ik het af en toe even en zing er een liedje voor, en...  hahaha neehoor, dat gaat in mijn map en dan ben ik er heel blij mee  ::trots:: ::trots::

 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #55 Gepost op: 28-01-2009, 13:18:13 »
Ik ben nog nooit op zon fandag geweest, dus hoe hoog zijn die prijzen gemiddeld voor boekjes enzo?  ::vergroot::
Tsjaa.. Dat varieert he. Als er veel items zijn zijn de prijzen gemiddeld wat lager dan als er weinig items zijn.. Wet van vraag en aanbod... Heb wel eens items weg zien gaan voor 10-20 euro, maar ook voor 800 euro.. Voor een molboekje zou je denk ik toch wel op minstens 100 euro moeten rekenen
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #56 Gepost op: 28-01-2009, 13:21:03 »
Heb wel eens items weg zien gaan voor 10-20 euro, maar ook voor 800 euro..

Oohjah, 800 euro voor de foto van Frederique.  ::oink::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #57 Gepost op: 28-01-2009, 14:26:14 »
Het molboekje van Inge heb ik achter glas. Straks valt er drinken ofzo overheen of water ofzo. :o Ben je daar niet bang voor Lautjuh?

Haha, neehoor. Ik stop het ook zo in m'n tas hoor, dat boekje kan wel wat hebben.
Het heeft ook een hele trip  naar Mexico overleefd!

Oohjah, 800 euro voor de foto van Frederique.  ::oink::

Ja, maar die prijs was echt een grote uitzondering hoor.
Zo hoog zal geen enkel artikel ooit meer oplopen, of het moet wel héél bijzonder zijn...


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #58 Gepost op: 28-01-2009, 14:39:52 »
Haha, neehoor. Ik stop het ook zo in m'n tas hoor, dat boekje kan wel wat hebben.
Het heeft ook een hele trip  naar Mexico overleefd!

Ja das waar :P , maar das een moleskin, die kan wel wat hebben.
Bij Inge is het groen.
Daarvan zijn de hoekjes wit geworden doordat het in der tas zat  ;D

Dus ik doe dat maar niet  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molitems voor de Veiling.
« Reactie #59 Gepost op: 29-01-2009, 19:05:27 »
Zo, ik weet nog wel iets!

Het draaiboek!  ::boogie::
Hoewel dat wegens mysterieuze redenen wel nooit vrijgegeven zal worden.  ;)