Auteur Topic: Muzikale hint schiffers.fm 27-02  (gelezen 8314 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2009, 22:42:50 »
Cadeau dat Yvon kreeg? ???

Yvon kreeg toen een cd van Jack Johnson, had ze pas ontdekt, hij was toen nog volslagen onbekend hier. Was ze niet jarig of zo? Weet niet meer precies wat de aanleiding was, maar er staat me toch echt nog zoiets bij.

edit: kreeg ze 'm niet van Jim (de Groot)?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 22:47:02 door tureluurs »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #21 Gepost op: 27-02-2009, 22:47:33 »
Maar daar kan natuurlijk in geschoven worden. Misschien is het nu wel deze week gepland, omdat juist Hans het anders al zou weten. Wij zijn er niet bij, dus we weten het niet.

Ja ,maar het lijkt me onmogelijk dat de aflevering nog in 2 weken helemaal gemonteerd wordt.. Moet je kijken hoelang ze erover doen om de hele serie te monteren.. Maja het kan zijn dat het dit jaar anders is.. Misschien dat ze bang waren dat hans zijn mond voorbij had gepraat.

Maar iig is het wel een vraag voorop de fandag  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #22 Gepost op: 27-02-2009, 22:49:25 »
Meen me te herinneren dat bij een van de eerdere series de terugblik 1 of 2 weken voor uitzending opgenomen is.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #23 Gepost op: 27-02-2009, 22:55:50 »
Ik heb vorig jaar het verslag van de MFD ook in 2 weken gemonteerd, en wij deden het zonder draaiboek en geöliede raderen, dus je hebt zo'n terugblik echt wil binnen 2 weken af.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #24 Gepost op: 27-02-2009, 23:04:26 »
Ja maar zeg nou eerlijk.. Een verslag voor de mfd gaat er sneller doorheen dan een hele aflevering van WIDM. Zoals de terugbliks van de opdrachten en de vele biechts van de mol. En waarom zouden ze dan zoolang over het seizoen doen? Als ze in Juni aan het opnemen waren.. Dan waren ze in Juli klaar. En pas in Januari wordt het pas uitgezonden.. Dan hebben ze 5 a 6 maanden erover gedaan voor de hele serie.. En dan zullen ze over afl 10 maar 2 weken doen..

Maar het is natuurlijk mogelijk. ;)
Het zou knap zijn.  ::jaja::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #25 Gepost op: 27-02-2009, 23:09:39 »
Omdat de serie zelf een heel gepuzzel is om in elkaar te zetten. Dat is voor de laatste aflevering niet meer het geval. Je het moet bijvoorbeeld wel zo maken dat je na aflevering 8 niet afl 1 terug kan kijken en de overgebleven finalisten al kan wegstrepen. Dus afl 1-9 moeten eigenlijk tegelijk worden gemonteerd. Als er in 1 iets veranderd moet dat in een ander ook weer worden veranderd en dat heeft weer gevolgen voor nog een andere afl... Afl 10 is daarbij vergeleken een routine klusje. Het grootste deel kan al klaar liggen, de terugblikken en de reel met mollenstreken en met hints. Alleen de Lisse-beelden moeten er even tussen worden geplakt.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #26 Gepost op: 27-02-2009, 23:15:17 »
Ahaaa
Jaa dan kan het snel gaan  ;D :P
Ik zou wel eens stage willen lopen bij de montage van WIDM. :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #27 Gepost op: 27-02-2009, 23:16:11 »
Meen me te herinneren dat bij een van de eerdere series de terugblik 1 of 2 weken voor uitzending opgenomen is.
Ja klopt, volgens mij 2 weken voor de uitzending, de afvallers hebben dan ook weer een hoop op tv gezien en hebben op dat moment ook weer een verdenking van wie het is. Dus dat zou ongeveer morgen zijn. Ik zou m'n ogen maar open houden in Lisse dezer dagen.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #28 Gepost op: 27-02-2009, 23:18:05 »
Ja klopt, volgens mij 2 weken voor de uitzending, de afvallers hebben dan ook weer een hoop op tv gezien en hebben op dat moment ook weer een verdenking van wie het is. Dus dat zou ongeveer morgen zijn. Ik zou m'n ogen maar open houden in Lisse dezer dagen.


Ja, volgens mij was het vorig jaar sowieso zo, want de kandidaten komen dan binnen en weten al alles te vertellen over aflevering 8.
En in serie 3 ook meen ik.
De rest zou ik nog eens terug moeten zien om te kijken wanneer dat is geweest.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #29 Gepost op: 28-02-2009, 23:55:11 »
Citaat
Omdat de serie zelf een heel gepuzzel is om in elkaar te zetten
Ik denk dat er gewoon in januari een tijdslot wordt ingedeelt voor wie is de mol. Het uitzendschema zelf is DE grote puzzle natuurlijk. Ik denk dat de serie echt al lang klaar gemonteerd op de plank ligt, anders wordt het wel een hele dure grap als een productiebedrijf 5 of 6 maanden aan het monteren is.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #30 Gepost op: 1-03-2009, 01:14:57 »

Ja, volgens mij was het vorig jaar sowieso zo, want de kandidaten komen dan binnen en weten al alles te vertellen over aflevering 8.
En in serie 3 ook meen ik.
De rest zou ik nog eens terug moeten zien om te kijken wanneer dat is geweest.

Vorig jaar wisten de kandidaten geloof ik wel van aflevering 7, maar niet van 8. Want ik weet nog dat Georgina zoiets had van: WAT? Zijn jullie op een cruise ship geweest? En in die afleveringen zaten nog 4 kandidaten, dus dat was geloof ik aflevering 8. In dat opzicht zou dan nu dus al aflevering 10 zijn opgenomen, als het precies als vorig jaar ging. Maar het kan inderdaat zo gebeuren dat het nog opgenomen moet worden dit keer.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #31 Gepost op: 1-03-2009, 11:36:00 »
Volgens mij is die aflevering al opgenomen. In de molmail stukjes vertellen kandidaten terugblikkend op de opdrachten en het leek mij op de bijeenkomst van de ontknoping te zijn.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #32 Gepost op: 1-03-2009, 11:44:20 »
Volgens mij is die aflevering al opgenomen. In de molmail stukjes vertellen kandidaten terugblikkend op de opdrachten en het leek mij op de bijeenkomst van de ontknoping te zijn.

Het was de persconferentie.. Denk niet dat ze dan meteen afl 10 hebben opgenomen. Kan ook niet eens want Anniek en Dennis waren er niet eens. :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #33 Gepost op: 1-03-2009, 12:34:29 »
Het was de persconferentie.. Denk niet dat ze dan meteen afl 10 hebben opgenomen. Kan ook niet eens want Anniek en Dennis waren er niet eens. :)

Oh was dat op de persconferentie, die heb ik helemaal gemist.  :-[

Offline pimsalabim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • eenmaal een mol - altijd een mol!
Re: Muzikale hint schiffers.fm 27-02
« Reactie #34 Gepost op: 2-03-2009, 15:29:33 »
Ja klopt, volgens mij 2 weken voor de uitzending, de afvallers hebben dan ook weer een hoop op tv gezien en hebben op dat moment ook weer een verdenking van wie het is. Dus dat zou ongeveer morgen zijn. Ik zou m'n ogen maar open houden in Lisse dezer dagen.

gedaan, maar niks verdachts gezien rond kasteel keukenhof.. rij er vaak langs als ik naar mijn vriendin ga!
Vrienden maak je niet, je krijgt ze door er zelf een te zijn!