Poll

Kan Vivienne de mol nog zijn?

Ja, want...
8 (10.8%)
Nee, want...
61 (82.4%)
Ja, maar ze is de mol niet!
5 (6.8%)

Totaal aantal stemmen: 74

Auteur Topic: Kan Vivienne de mol nog zijn?  (gelezen 13123 keer)

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2009, 15:58:45 »
Precies! Zo niet, dan eindigen we straks in discussies of Deborah, George of Milouska wel de mol waren!

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2009, 16:32:11 »
Jullie schijnen allemaal te vergeten dat dit WIDM is: Niets is wat het lijkt  :)
En het lijkt er echt op dat Viviënne gewonnen is.  ;D
Ik heb gestemd op: Ja, maar ze is het niet.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 20:15:43 door kolko »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2009, 16:33:51 »
Dat lijkt niet zo, dat blijkt zo :P
The British are not impressed.

Offline mr_il

  • Forumlid
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2009, 18:23:24 »
tsjah... toch maar even advocaat spelen van de duivel... het zou  juist de allergrootste grap zijn als viev de mol blijkt te zijn, want had zij niet aan het einde de pot in haar bezit...? dus is of jon of anniek de winnaar, maar doordat viev al het geld in haar bezit heeft als mol, kan er niet echt van een winnaar gesproken worden... jon of anniek als winnaar, maar geen geld meer in de pot als prijzengeld... een fantastische onverwachte turn zou dat zijn, wat voor enorme mindfucks gaat zorgen de komende seizoenen...

want hebben we ons er dit seizoen niet aan geergerd dat alle kandidaten zo opzichtig aan het mollen waren... volgend jaar ligt alles weer open en is er echt NIEMAND meer te vertrouwen...

ik blijf nog een weekje in spanning...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2009, 19:00:12 »
tsjah... toch maar even advocaat spelen van de duivel... het zou  juist de allergrootste grap zijn als viev de mol blijkt te zijn, want had zij niet aan het einde de pot in haar bezit...? dus is of jon of anniek de winnaar, maar doordat viev al het geld in haar bezit heeft als mol, kan er niet echt van een winnaar gesproken worden... jon of anniek als winnaar, maar geen geld meer in de pot als prijzengeld... een fantastische onverwachte turn zou dat zijn, wat voor enorme mindfucks gaat zorgen de komende seizoenen...

want hebben we ons er dit seizoen niet aan geergerd dat alle kandidaten zo opzichtig aan het mollen waren... volgend jaar ligt alles weer open en is er echt NIEMAND meer te vertrouwen...

ik blijf nog een weekje in spanning...

Jon en/of Anniek zijn sowieso niet de winnaar. Of ze zijn, wat het meest aannemelijk is, winnaar en mol, of ze zijn allebei verliezer als blijkt dat Viviënne toch de mol is. (wat ik niet geloof)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2009, 19:10:35 »
De laatste jaren was er steeds een cliff-hanger. Dat vonden heel erg veel mensen niet leuk. Dit seizoen heeft de produktie ervoor gekozen de cliffhanger op een heel originele manier te splitsen. Is niet eerder voorgekomen.

Mogelijk wordt in seizoen 10 de verliezer op deze manier bekend gemaakt. Houd er maar rekening mee dat de mol in geen geval voortijdig bekend gemaakt zal worden, want dan kijkt nog slechts een handjevol die-hards naar de ontknoping.

Heel erg leuk om dit zo te doen, en een tegemoetkoming aan de vele mensen die een cliffhanger eigenlijk helemaal niet leuk vinden. Terwijl zij erop rekenden dat het deze week helemaal niet bekend werd, kregen ze TOCH een kadootje.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2009, 19:40:03 door Bodejos »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Kan Vivienne de mol nog zijn?
« Reactie #46 Gepost op: 7-03-2009, 19:14:28 »
Het lijkt me volkomen duidelijk dat Vivienne niet meer de mol kan zijn, het is gewoon Jon. ::jaja:: of ik zit er volkomen naast en is het Anniek wat ik niet hoop.[/s :)