Poll

Zeg het maar: Wie is...de Mol?

Sanne
10 (20%)
Kim
40 (80%)

Totaal aantal stemmen: 50

Poll gesloten: 26-03-2010, 21:51:24

Auteur Topic: De Grote WIDM-poll  (gelezen 73736 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #260 Gepost op: 24-03-2010, 22:43:50 »
Gillen doen we toch wel. ;D
Als Kim de mol is, gillen we omdat we gelijk hadden, en als Sanne de mol is, omdat het leuk en verrassend is!
En gillen hoort bij de ontknoping, toch?

Ja, absoluut! En tijdens de molacties en 'zo had u het kunnen weten' is dat nog veel erger. "Dat wisten wij allang!" etc.  ;D Heerlijk, ik vind de ontknoping echt een van de leukste dingen van een serie ::ok:: (mits je kat niet een paar minuten voor de uitzending doodgereden wordt :( maar dat doen we dit jaar anders... mijn katten blijven binnen dit jaar :-\\)
« Laatst bewerkt op: 24-03-2010, 22:52:33 door Lautjuh »

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #261 Gepost op: 24-03-2010, 22:58:35 »
... (mits je kat niet een paar minuten voor de uitzending doodgereden wordt :( maar dat doen we dit jaar anders... mijn katten blijven binnen dit jaar :-\\)

Oh, shoot, dat ik me idd nog goed herinneren van vorig jaar.. :(
Deuren en ramen dicht!!!

Voor iedereen: telefoons uit, ehm nog meer preventieve maatregelen die we moeten nemen?
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #262 Gepost op: 24-03-2010, 23:12:02 »
Ja, absoluut! En tijdens de molacties en 'zo had u het kunnen weten' is dat nog veel erger. "Dat wisten wij allang!" etc.  ;D Heerlijk, ik vind de ontknoping echt een van de leukste dingen van een serie ::ok:: (mits je kat niet een paar minuten voor de uitzending doodgereden wordt :( maar dat doen we dit jaar anders... mijn katten blijven binnen dit jaar :-\\)

Wordt wat dit jaar dan.. haha... Weet ik veel met hoeveel we zijn mensen in 1 kamer die gillen omdat de mol bekend wordt ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #263 Gepost op: 24-03-2010, 23:16:27 »
Toch denk ik dat de meeste op Kim zitten vanwege de 'overduidelijke' hints, waarvan we helemaal niet weten of het goeie hints zijn bij de goeie mol. Zuiver op financieel vlak is het verschil tussen Sanne en Kim erg klein, vooral omdat Sanne koos voor een vrijstelling in aflevering 8 (verschil €4000,-, maar ja, iedereen neemt een vrijstelling voor de finale, dus ook niet echt verdacht. Of juist wel?).

Sanne heeft bij vlagen veel inzet getoond. Bijvoorbeeld: zonder haar was de bordjes-opdracht waarschijnlijk mislukt. Bij Kim kan ik iets dergelijks niet noemen.

Als het Sanne is ben ik wel erg benieuwd wat ze gedaan heeft onder het oplettende oog van honderden molloten. De ruimte om de boel uitgebreid te belazeren is er wel.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #264 Gepost op: 24-03-2010, 23:21:31 »
Kim is volgens mij bij velen de mol omdat frits zo duidelijk op kim zat ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #265 Gepost op: 25-03-2010, 15:36:21 »
Nee hoor, Kim is voor mij gewoon de mol omdat ze de mooiste en knapste is...  ::love:: ::rofl:: ::love:: ??? ::trots::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #266 Gepost op: 25-03-2010, 15:48:16 »
Nee hoor, Kim is voor mij gewoon de mol omdat ze de mooiste en knapste is...  ::love:: ::rofl:: ::love:: ??? ::trots::

Smaken verschillen; ik vind Sanne veel knapper van gezicht.
Kim heeft vaak een wat harde uitstraling over zich.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #267 Gepost op: 25-03-2010, 16:21:31 »
Smaken verschillen; ik vind Sanne veel knapper van gezicht.
Kim heeft vaak een wat harde uitstraling over zich.
Misschien maakt dat haar wel zo aantrekkelijk!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Grote WIDM-poll
« Reactie #268 Gepost op: 25-03-2010, 18:30:42 »
Voor de laatste aflevering ga ik maar voor de volle 100% voor Kim. Kijk al uit naar het moment dat ze zichzelf bekendmaakt als Ms. Mole X!