Auteur Topic: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010  (gelezen 221943 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #40 Gepost op: 4-01-2010, 21:13:46 »
ik heb het gevoel dat erik en hind er als eerste uit liggen
hoewel kim ook best kan
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #41 Gepost op: 4-01-2010, 21:17:37 »
ik denk dat Kim er als eerste uitgaat.. (zou jammer zijn want ze lijkt me een leuke kandidaat.. maarja da lijken ze allemaal wel :P )

Of ik denk dat er niemand uitgaat.. Omdat het met die opdracht te maken heb over dat ze overmorgen een goeie vriend moeten hebben die ze kunnen vertrouwen enzo.. En das dan dag3.. En om de 2 dagen gaat er volgens mij iemand uit..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2010, 15:41:16 »
Eindelijk mogen de mollen weer los....
Het eerste schot voor mijn boeg is Barbara als mol :-\\. Vorig jaar had ik Jon in de eerste ronde als mol, maar  daarna helaas niet meer. Eerst maar eens wat beelden zien (en wie weet hints, en Hind natuurlijk)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2010, 19:54:54 »
Ik denk ook dat er een vrijstelling komt in de eerste aflevering en heb dat ook ingevuld. Op de vraag wie de vrijstelling krijgt heb ik mezelf maar ingevuld (Niemand), want ik denk dat het om een groepsvrijstelling gaat en niet om een vrijstelling gekoppeld aan 1 persoon.
Misschien een idee om de volgende keer bij de vraag: "Wie krijgt de vrijstelling" een extra optie toe te voegen: "De hele groep"? Of dekt "Niemand" de lading?

 ;)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2010, 20:52:21 »
Niuno, als je dat denkt, kun je beter een willekeurige naam kiezen.

Als iedereen een vrijstelling krijgt, krijgt Arjen dus een vrijstelling, dus iedereen die Arjen heeft gekozen, krijgt punten. Maar Barbara krijgt ook een vrijstelling, dus iedereen die Barbara heeft gekozen, krijgt punten. Etc.
Je krijgt dan dus alleen geen punten voor het antwoord niemand ;)


Volgens mij wordt dit al jarenlang zo gedaan  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2010, 21:05:34 »
Dan is dit waarschijnlijk de eerste keer in al die jaren dat ik voor het eerst denk dat de vrijstelling naar de hele groep gaat en daardoor niet eerder hiermee in de knoop gekomen..

Effe denken, wie zal ik die vrijstelling gunnen?

 ???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2010, 21:22:02 »
Het is wel eens eerder geweest dat er niemand afviel, ik weet alleen niet of dat dan ook als vrijstelling geldt.
En ook dat de mogelijkheid er was. Was dat niet met Joris, dat als ze goed gokte wie eruit zou gaan die avond dat er dan niemand uit ging (is ook een beetje een vrijstelling voor iedereen)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2010, 21:49:44 »
Het is wel eens eerder geweest dat er niemand afviel, ik weet alleen niet of dat dan ook als vrijstelling geldt.
Ik vind van niet. Als er niemand afvalt, maar er is geen vrijstelling in het spel geweest, heeft niemand een vrijstelling gehad. Immers, iemand die niet afvalt hoeft daar niet per se een vrijstelling voor te krijgen, dus theoretisch is het mogelijk dat niemand afvalt, zelfs als niemand een vrijstelling heeft verdiend.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2010, 21:53:49 »
telt het wel als er iemand van de brug afvalt ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2010, 21:58:36 »
Alleen als de vraag is 'wie valt er af (van de brug)?'
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2010, 03:17:41 »
Ik kan niet kiezen m.b.t de vrijstelling, jokers en/of topitos...  :-\\

Er is meestal wel een opdracht in aflevering 1 waarmee een vrijstelling of jokers te verdienen zijn. Maar dat betekend niet dat iemand zoiets ook daadwerkelijk weet te winnen.

Heb er zelfs over gedacht om "ja"/"niemand" in te vullen om punten neutraal te zijn op de vrijstelling vragen... maar ja daar win je de oorlog ook niet mee. Kan iemand me wat redenen geven om voor het één of het ander te kiezen? En stel dat ze moeten onderhandelen/kiezen? Welke kandidaat zou sympatiek genoeg gevonden worden om de vrijstelling te krijgen of is de beste onderhandelaar?


...en Erik vliegt er uit.  ::jaja::
Helaas.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2010, 08:10:38 »
Ik heb er ook zo zin in, de eerste pool is voor mij gewoon gokken maar daar was ik bij de ER pool ook een eind meegekomen, dus wie weet!!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #52 Gepost op: 7-01-2010, 08:13:13 »
Ik kan niet kiezen m.b.t de vrijstelling, jokers en/of topitos...  :-\\

Er is meestal wel een opdracht in aflevering 1 waarmee een vrijstelling of jokers te verdienen zijn. Maar dat betekend niet dat iemand zoiets ook daadwerkelijk weet te winnen.

Heb er zelfs over gedacht om "ja"/"niemand" in te vullen om punten neutraal te zijn op de vrijstelling vragen... maar ja daar win je de oorlog ook niet mee. Kan iemand me wat redenen geven om voor het één of het ander te kiezen? En stel dat ze moeten onderhandelen/kiezen? Welke kandidaat zou sympatiek genoeg gevonden worden om de vrijstelling te krijgen of is de beste onderhandelaar?


...en Erik vliegt er uit.  ::jaja::
Helaas.

Ik kan je geen reden geven om iemand te kiezen, ik kan je er wel even op wijzen dat je meer punten krijgt naarmate er meer keuzemogelijkheden zijn voor het antwoord (zie de spelregels). Ja/niemand is dus niet puntenneutraal. Voor ja of nee krijg je minder punten dan voor arjen, barbera, ...,niemand,...,tim ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2010, 09:40:05 »
Het is wel eens eerder geweest dat er niemand afviel, ik weet alleen niet of dat dan ook als vrijstelling geldt.
Ik vind van niet. Als er niemand afvalt, maar er is geen vrijstelling in het spel geweest, heeft niemand een vrijstelling gehad. Immers, iemand die niet afvalt hoeft daar niet per se een vrijstelling voor te krijgen, dus theoretisch is het mogelijk dat niemand afvalt, zelfs als niemand een vrijstelling heeft verdiend.

Als er niemand afvalt zonder dat er sprake is van een vrijstelling, dan is er geen vrijstelling in het spel.
2024: wie is de Mol?

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2010, 10:18:31 »
ik heb het gevoel dat erik en hind er als eerste uit liggen
hoewel kim ook best kan
Erik verwacht ik NIET. Als ik het interview in de Veronica-gids lees, heeft hij met Barbera Barend een goed band opgebouwd, tijdens WIDM. En een goede band bouw je niet in twee dagen op !

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2010, 13:29:25 »
Mijn gevoel zegt:
1) Tim
2) Erik
3) Hind

maja dat zegt niets (tot nu toe nog nooit goed geraden dus ik zegt niets te hard:P)
Keep Watching

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #56 Gepost op: 7-01-2010, 17:01:37 »
Mijn gevoel zegt:
1) Tim
2) Erik
3) Hind

maja dat zegt niets (tot nu toe nog nooit goed geraden dus ik zegt niets te hard:P)

Als je Frits er nog bij zet heb je mijn lijste met eerste vier afvallers. Mijn volgorde is op dit moment Erik, Hind, Frits, Tim. Ik had eerst Hind als afvaller, maar ik heb nu sterk het vermoeden dat zij aflevering 1 overleeft. Erik is de enige kandidaat waarbij ik iets aan onderbouwing kan bedenken.
Ik heb ook niet al te beste resultaten gehad met het raden van afvallers (behalve door ze vorig jaar steeds als mol te kiezen), maar een beetje bluffen moet toch kunnen...

Nog drie uur om een keuze te maken over vrijstellingen en jokers.  ??? ::vergroot:: :-\\

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2010, 17:26:52 »
Als je Frits er nog bij zet heb je mijn lijste met eerste vier afvallers. Mijn volgorde is op dit moment Erik, Hind, Frits, Tim. Ik had eerst Hind als afvaller, maar ik heb nu sterk het vermoeden dat zij aflevering 1 overleeft. Erik is de enige kandidaat waarbij ik iets aan onderbouwing kan bedenken.
Ik heb ook niet al te beste resultaten gehad met het raden van afvallers (behalve door ze vorig jaar steeds als mol te kiezen), maar een beetje bluffen moet toch kunnen...

Nog drie uur om een keuze te maken over vrijstellingen en jokers.  ??? ::vergroot:: :-\\
als je aan jouw lijstje kim weer toevoegd heb je mijn eerste 5 afvallers :p
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2010, 17:28:54 »
als je aan jouw lijstje kim weer toevoegd heb je mijn eerste 5 afvallers :p

en als je aan jouw lijstje arjen, manuel, loretta, barbara en sanne toevoegd dan heb je alle kandidaten
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 'Wie Is... De Mol?' Pool 2010
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2010, 17:39:41 »
en als je aan jouw lijstje arjen, manuel, loretta, barbara en sanne toevoegd dan heb je alle kandidaten
als je er vanuit gaat dat frits de mol is wel
maar die wordt de 6de afvaller ::vergroot::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!