Auteur Topic: High quality downloads  (gelezen 68117 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2010, 23:15:10 »
hierbij maar meteen
Super bedankt!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2010, 23:38:28 »
ben ik de enige of zijn er meer die hem niet gedownload krijgt via torrentz hij staat al zo'n uur aan maar kan maar geen verbinding maken en blijft daarom op 0% staan ???

Over welke heb je het, die van mij of die van WWG?

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: High quality downloads
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2010, 23:41:41 »
over het rar bestandje dat jij hebt toegevoegd. Dit heb ik gedownload, daarna de torrent geopend in Bitlord en aangezet. Hij staat alleen nog steeds op 0%

Offline roel-online

  • Forumlid
Re: High quality downloads
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2010, 01:09:33 »
hierbij maar meteen
Super bedankt! :-) Als ik het goed begrijp is dit dus een 720p / 1080p HD rip?

Helaas komt ie nog niet zo hard binnen zetten. 1 seeder en 4 leechers zegt ie. Nog wat mensen die willen seeden?

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2010, 09:01:54 »
over het rar bestandje dat jij hebt toegevoegd. Dit heb ik gedownload, daarna de torrent geopend in Bitlord en aangezet. Hij staat alleen nog steeds op 0%

Heb je wel de goede gepakt?
Het ene is het info bestandje en de andere is de torrent.
En misschien staat er iets verkeerd bij je instellingen of zo?
Anders kan je ook proberen µtorrent te gebruiken? Misschien dat die wel werkt.

Ik heb gisteren in ieder geval de hele tijd op volle snelheid geupload totdat ik naar bed ging.
Ik zet hem nu weer aan.


Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: High quality downloads
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2010, 12:31:34 »
ben ik de enige of zijn er meer die hem niet gedownload krijgt via torrentz hij staat al zo'n uur aan maar kan maar geen verbinding maken en blijft daarom op 0% staan ???
bij mij doet hij het idd ook niet.. die andere doet het wel maar erg langzaam en aangezien die 2 gig is duurt dat nog heel lang voor die klaar is

Offline EchteMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2010, 12:38:28 »
Had 'm vrij rap binnen. Bedankt, luckyluuk12 en wwg!  ::ok::

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2010, 13:17:18 »
bij mij doet hij het idd ook niet.. die andere doet het wel maar erg langzaam en aangezien die 2 gig is duurt dat nog heel lang voor die klaar is

Wat vreemd. Welk programma gebruik je en doet die het normaal wel gewoon?
Ik heb mijn aflevering inmiddels al 19x geüpload en diverse mensen hebben al gezegd dat ze hem goed hebben ontvangen dus aan mij kan het dan niet liggen.

Offline jovawi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mol ontdek je door goed te kijken
Re: High quality downloads
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2010, 13:18:47 »
indmiddels doet hij het bij mij nu wel. Heb hem maar even via torrentz opgezocht waarna hij het wel deed.

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: High quality downloads
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2010, 13:19:05 »
Uit het niets is hij net 2 minuten geleden gestart met downloaden.. ik gebruik Vuze en die doet het normaal altijd goed.. maar hij doet het nu.. geen idee waarom hij daar eerst anderhalf uur mee moest wachten

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2010, 13:44:51 »
Ooh wat vreemd. ???
Nou ja hij doet het nu in ieder geval.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: High quality downloads
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2010, 15:28:09 »
Het zal ook wel deels aan mijn verbinding liggen, maar mijne is nèt 3 minuten ofzo klaar.. Dus het kan best zijn dat het bestand gewoon heel langzaam is?

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2010, 20:16:26 »
mocht het met torrents niet lukken, via nieuwsgroepen kun je altijd met de server (dus ongeacht provider) op http://just4today.net/ downloaden. retentie is tien dagen, dus wel binnen 1,5 week erbij zijn.

let wel, de inlog gegevens voor de server veranderen dagelijks, dus bij nieuwe download altijd even opnieuw instellen!

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2010, 07:59:54 »
Ben benieuwd of het voor de tweede aflevering keer ook weer lukt... ;)
Carpe Diem

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2010, 11:26:00 »
Hij staat alweer op usenet.

Voor wie daarvandaan zelf wil downloaden:
- Installeer een gratis programma zoals GrabIt (http://www.shemes.com/) en start het programma op
- Surf naar http://www.just4today.net en noteer de naam en wachtwoord die je daar leest
- Ga naar GrabIt, rechtsklik op "My GrabIt" (links), klik op "Add server" en vul in : Hostname news.just4today.net , name & password zoals op de site stond
- Surf naar binsearch.net en zoek op wie is de mol
- Selecteer alle bestanden die je wil hebben en klik op "Create NZB"
- Je downloadt dan een bestandje waarvan de naam eindigt op .NZB en hierin staat informatie voor het GrabIt-programma
- Open het .NZB-bestandje, dat gaat automatisch via GrabIt en als het goed is begint hij dan te downloaden

Ik zal proberen zometeen een torrent te maken, maar kan dit weekend slechts beperkt online zijn dus waarschijnlijk zijn... dus reken er niet op  ::ohno::

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2010, 11:47:04 »
Nou, voor de time being: Zie bijlage. Kan zijn dat ik over een paar uur niet meer online ben, dus als iemand anders ook een torrent kan posten : Graag!  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-01-2010, 12:00:08 door Ronald vd V »

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2010, 12:02:07 »
Nog een kleine toelichting op wat Ronald al eerder meedeelde door middel van afbeeldingen:

- Installeer een gratis programma zoals GrabIt (http://www.shemes.com/) en start het programma op
- Surf naar http://www.just4today.net en noteer de naam en wachtwoord die je daar leest
- Ga naar GrabIt, rechtsklik op "My GrabIt" (links), klik op "Add server" en vul in : Hostname news.just4today.net , name & password




- Surf naar binsearch.net en zoek op wie is de mol
- Selecteer alle bestanden die je wil hebben en klik op "Create NZB"
- Je downloadt dan een bestandje waarvan de naam eindigt op .NZB en hierin staat informatie voor het GrabIt-programma
- Open het .NZB-bestandje, dat gaat automatisch via GrabIt en als het goed is begint hij dan te downloaden





Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2010, 15:06:35 »
Bij deze weer de nieuwe aflevering.
Ik zal hem blijven seeden, maar iedereen die hem download blijf ook vooral seeden zodat iedereen hem volledig en snel binnen kan halen!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: High quality downloads
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2010, 15:12:42 »
Pff, het is wel erg omslachtig met die nieuwsgroepen. En dat zeg ik als hardcore computergebruiker. Kan je niet beter de hele aflevering in één keer aanbieden via bijvoorbeeld Wuala? Hoewel je daar 'maar' 1 GB ruimte krijgt. Maar anders zijn er nog wel meer mogelijkheden te verzinnen. In elk geval eenvoudiger dan bovenstaande methode.
The British are not impressed.

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: High quality downloads
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2010, 15:32:42 »
nouja, voordeel van die kleine pakketjes is dat je bij een beschadeging de boel nog bruikbaar is. bovendien pakt grabit automatisch uit zodra alles binnen is dus veel merk je er niets van. en gewoon altijd goede snelheid omdat het totaal onafhankelijk is van seeders. Ik zie alleen maar voordelen :P