Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 43376 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 18-03-2010, 22:49:32 »
Wat een top-aflevering !

We hebben wel eens mindere 9e afleveringen gehad. Maar dit waren 2 hele mooie opdrachten !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 18-03-2010, 22:50:13 »
Nee, volgens mij ook niet. Volgens mij zouden die ninja's nooit het geld uit de pot stelen.
Doordat verhaal in de wereld te helpen, zorg je dat de groep zich splitst, waardoor er meer kans is dat ze elkaar neer schieten.

Ik vond het trouwens de leukste opdracht uit de serie. Echt gweldig, ondanks of juist dankzij de duistere beelden.

 ::ok::

Is het mogelijk om deze berichten over te plaatsen naar het aflevering 9 topic?

Ik zit nog te twijfelen of dit nou wel zo slim zou zijn voor de mol. Want de pot werd nu wel steeds bewaakt...  ::vergroot:: En Sanne verwachte het al voordat ze in de pot zag... Maar doe me toch maar Kim nu dan als mol  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2010, 22:54:42 »
Volgens mij wilde Kim de ilussie wekken dat ze bij de 1e keer dat er geld gepakt kon worden, ze 1.000 euro pakte. Dit was 500 euro volgens mij. Zie foto. Het werd uiteindelijk toch gestolen, dit wist de mol. Dus het kon toch niet gecontroleer worden.
Daarnaast zat Kim dus lekker met haar ketting te spelen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 18-03-2010, 22:58:16 »
Toch maar eens enkele pagina's in het Kim topic lezen, het jurkje is daar al eerder besproken. ;)
Ik weet het, maar daarom postte ik het ook.

Ik dacht: als het jurkje nou NIET in de finale te zien is, dan is Kim de mol niet.

Ze droeg het jurkje.


Maar sinds zojuist heb ik ook nog een aanwijzing dat Kim het is, maar daarover zwijg ik even. Had ik degene beloofd, die het me vanavond vertelde.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 18-03-2010, 23:02:42 »
Ja Kim sowieso. Heb ik tenminste 1x de Pool helemaal goed  ;D

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2010, 23:09:02 »
Heb je gezien hoe Kim bij DWDD het behoorlijk benauwd kreeg en steeds roder werd?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2010, 23:10:45 »
Jawel, dat is haast niemand ontgaan. Dankzij de act van Heinz. En was er niet nog iets met die ketting????????



Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2010, 23:12:28 »
Barbara HinD SannE KiM LOretta ManueL FriTs TIm Erik ArjeN

1. Dutch Slope
2. Eiffeltoren
3. Manga
4. Origami
5. Lisse
6. Thee
7. - (I)
8. Empty
9. Ninja

Nog een screen van 2 biechten waar Kim met haar ketting speelt.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2010, 23:16:43 »
Ik weet niet of het al gezegd is. Maar in de molmail intro speelt Kim ook met haar ketting: http://www.youtube.com/watch?v=BHlZQNTB1x8
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 9
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2010, 23:29:04 »
Barbara HinD SannE KiM LOretta ManueL FriTs TIm Erik ArjeN

1. Dutch Slope
2. Eiffeltoren
3. Manga
4. Origami
5. Lisse
6. Thee
7. - (I)
8. Empty
9. Ninja

Nog een screen van 2 biechten waar Kim met haar ketting speelt.

7. Imoni (met dank aan Tsubasa)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 9
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2010, 23:30:31 »
Vond dit echt waar zelfs één van de beste afleveringen! Vooral dan die laser/ninja-opdracht was meesterlijk! Was weer net zoals vroeger, heel het sfeertje was er in combinatie met de muziek. Echt genoten heb ik van deze aflevering. Die laatste opdracht mocht er van mij al veel vroeger inzitten, alhoewel ik het wel iets vind hebben voor een finale.

Voor mij is nog steeds Kim de Mol. Wat was ze weer vanalles aan 't bekokstoven vooral tijdens de laatste opdracht. >:D Ze liet de pot onbewaakt achter. Daarna liet ze zich vrij gemakkelijk door de ninja's overmeesteren. En last but not least probeerde Frits constant van de pot weg te lokken maar is daar helaas niet in geslaagd. Ik hoopte dat ze in haar opzet zou slagen, want dat had gegarandeerd heel leuke beelden opgeleverd. (Ik verdenk Kim er ook van dat ze Sanne heeft afgeschoten, hoewel het in de uitzending, hoewel het in de uitzending leek alsof Frits dat deed. Deed me trouwens denken aan De Mol uit serie 2 BE waar de mol ook een kandidaat uitschakeld.) Soit, Frits kon aan de verleiding weerstaan en heeft terecht de pot gewonnen. Al duurde het tot de laatste aflevering, Frits heeft eindelijk mijn sympathie gewonnen, alleen al door het feit dat hij zoveel ninja's heeft afgeknald! ::super::

En Kim, die blijft nog altijd lekker de Mol, voor eeuwig en altijd onze tiende Mol!  ::trots:: Na vanavond ben ik daar nog meer van overtuigd.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2010, 23:32:07 door feniks »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2010, 23:34:19 »
Ik kwam op het geweldige idee om de tiende geinterviewde te gaan bekijken. Heel toevallig was dat afgelopen molmail Kim:
Molmail: Erik Frits Sanne Kim Sanne Frits Kim Sanne Frits Kim Sanne Kim PJ

Willekeurig heb ik een andere molmail gepakt, maar daar kwam dit niet meer terug ::niet-ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2010, 23:38:01 »
Mag ik nog even terug naar "vanhiertotlisse.nl"...? Op mijn vraag "wat is er met Lisse" kwam het antwoord: daar wordt de slotaflevering opgenomen. Maarehm... ik zag toch echt "Velsen" staan in deze aflevering. Huh?

m0ll0m

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 9
« Reactie #33 Gepost op: 18-03-2010, 23:40:37 »
Mag ik nog even terug naar "vanhiertotlisse.nl"...? Op mijn vraag "wat is er met Lisse" kwam het antwoord: daar wordt de slotaflevering opgenomen. Maarehm... ik zag toch echt "Velsen" staan in deze aflevering. Huh?

m0ll0m
lees het forum even door en dan kom je dat tegen, normaal is het altijd in lisse maar gek genoeg dit keer niet

ik denk dat dat komt doordat het dit jaar bekend was wanneer de reunie was vanwege die twitterveiling
daarom hebben ze waarschijnlijk de locatie moeten aanpassen om journalisten te ontwijken
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 9
« Reactie #34 Gepost op: 18-03-2010, 23:40:54 »
Mag ik nog even terug naar "vanhiertotlisse.nl"...? Op mijn vraag "wat is er met Lisse" kwam het antwoord: daar wordt de slotaflevering opgenomen. Maarehm... ik zag toch echt "Velsen" staan in deze aflevering. Huh?

m0ll0m

De laatste aflevering werd altijd in Lisse opgenomen ... dit jaar ineens niet meer ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9
« Reactie #35 Gepost op: 18-03-2010, 23:41:27 »
Daar is al op gereageerd. In mei kon men nog niet weten dat Lisse wellicht niet beschikbaar was.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2010, 00:00:05 »
lees het forum even door en dan kom je dat tegen, normaal is het altijd in lisse maar gek genoeg dit keer niet

"Unable to connect search daemon" - zegt de Realitynet server. In het topic over vanhiertotlisse.nl kwam ik het niet tegen en het ging over aflevering 9... Vandaar mijn verwondering alhier.

Citaat van: bodejos
Daar is al op gereageerd. In mei kon men nog niet weten dat Lisse wellicht niet beschikbaar was.

Ik kan me dat bij zo'n goed geproduceerd programma als WIDM niet voorstellen. Juist omdat iedereen bij Lisse denkt aan de slotaflevering kan er een grandiose hint in zitten. Tot vandaag "Nee joh, dat is gewoon de finale". Maar nu blijkt die finale opeens niet daar. En kan het opeens wel een hint zijn naar de mol. Da's toch best plausibel?

m0ll0m

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 9
« Reactie #37 Gepost op: 19-03-2010, 00:11:54 »
Er kan toch een onverwacht probleem opduiken waarom het complex in Lisse niet beschikbaar is geweest?

Dat ze het niet hebben gekozen als finalelokatie juist omdat de vele volgers het als traditionele lokatie zijn gaan zien, lijkt me overigens sterk.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #38 Gepost op: 19-03-2010, 00:31:14 »
Wat een toffe aflevering zeg, 2 hele leuke opdrachten en een topwinnar! Frits, gefeliciteerd! ::ok::

Kim is absoluut de Mol, dit kan niet anders.. Chapeau Kim! ::ok::

De muziek tijdens de laatste test, erg tof.. Iemand enig idee welk nummer dit was?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #39 Gepost op: 19-03-2010, 01:46:36 »
De laatste aflevering werd altijd in Lisse opgenomen ... dit jaar ineens niet meer ...

In Lisse waren ze aan het verbouwen dus daarom nu een andere locatie.
Wij schrokken ons trouwens een hoedje toen we de afvallers ineens op scherm zagen, want die beelden zitten normaal pas in aflevering 10. Maar niemand keek gek op dus we waren snel gerustgesteld.