Poll

Wie is.... de mol 2011?

Patrick
50 (80.6%)
Art
12 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: Wie is.... de mol 2011?  (gelezen 174018 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #460 Gepost op: 17-03-2011, 19:26:03 »
Hmm, ik voel me nu werkelijk een bedreigde minderheid in Nederland... ::rofl::
Ook de minderheid kan gelijk hebben ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #461 Gepost op: 17-03-2011, 19:26:57 »
Hmm, ik voel me nu werkelijk een bedreigde minderheid in Nederland... ::rofl::
Ik doe vrolijk met je mee hoor. ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #462 Gepost op: 17-03-2011, 19:50:34 »
Ik doe vrolijk met je mee hoor. ;)
Gelukkig, we maken het lekker gezellig vanavond in de Art-tunnel!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #463 Gepost op: 17-03-2011, 19:56:23 »
En ik ook, met alle plezier offer ik me op. ::trots::

Ik blijf bij mijn eerste ingeving, Ik kan mijn goeie vriend Art nu toch niet meer gaan verraden. Toch niet net in de finale, net nu de Mol wordt ontmaskerd. Ik heb hem al die tijd gesteund dus dat zou ik maar plat opportunistisch vinden. Nee, ik geloof er nog steeds in dat hij straks iedereen zal verrassen! Laat die Patrick-tunnel maar daveren!
En moest het zijn dat we straks ten onder gaan, gaan we sowieso eervol ten onder! Want Art blijft wel een waardige Mol in mijn ogen, ook al is hij heel misschien een kandidaat. ;)

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #464 Gepost op: 17-03-2011, 19:58:17 »
Ik ga echt zooooo hard lachen als Art de mol blijkt te zijn. (voor de volledigheid: ik zit dus al ongeveer 5 afleveringen op Patrick, maar daarom juist)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #465 Gepost op: 17-03-2011, 20:01:31 »
Ik zit al 10 afleveringen op Patrick. ;D

Maarja het kan nooit zo'n grote verrassing zijn als bij Anniek haha.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #466 Gepost op: 17-03-2011, 20:03:40 »
Ik weet wel zeker dat hier heel wat monden gaan openvallen  ::oink:: indien Art de mol zou zijn. Dat zou denk ik gezien de stemmen hier een grote verrassing zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #467 Gepost op: 17-03-2011, 20:04:37 »
Ik weet wel zeker dat hier heel wat monden gaan openvallen  ::oink:: indien Art de mol zou zijn. Dat zou denk ik gezien de stemmen hier een grote verrassing zijn!
ik zou mijn mond niet meer dicht kunnen doen, vanaf afl 2 had ik art al uitgesloten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #468 Gepost op: 17-03-2011, 20:08:32 »
Misschien kan je voor de zekerheid alvast een afspraak bij de kaakchirurg kunnen maken voor morgen, zodat hij je kaak weer dicht kan gaan doen! ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #469 Gepost op: 17-03-2011, 20:09:31 »
Misschien kan je voor de zekerheid alvast een afspraak bij de kaakchirurg kunnen maken voor morgen, zodat hij je kaak weer dicht kan gaan doen! ;D
nee, want art is het niet
ik ben er 99% zeker van :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #470 Gepost op: 17-03-2011, 20:24:58 »
Ik ga echt zooooo hard lachen als Art de mol blijkt te zijn. (voor de volledigheid: ik zit dus al ongeveer 5 afleveringen op Patrick, maar daarom juist)

Yeah that..  ;D

Eigenlijk maakt het me niet veel uit het mag allebei wel, voor beiden valt wat te zeggen puur op molgedrag. Patrick was iets subtieler maar zal evenmin mijn favoriete mol ooit (of hoog daarin) zijn.. Art was een leukere kandidaat.

Hoe dan ook ik ben benieuwd naar de molsacties. Ik ga ervan uit dat het Patrick is en dan hoop ik dat er dingen zijn die ik nog niet gezien heb.. (Ook als het Art blijkt te zijn trouwens wat ik dus niet denk  ;D )

Ook ben ik benieuwd naar welke hints we nu wel/ niet goed hebben gezien en of er een verklaring komt voor de spiegeling van Soundos in de intro.

Heb er iig veel zin in vooral ook omdat de leukste kandidaten weer terugkeren!  :D ::bravo::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #471 Gepost op: 17-03-2011, 20:27:49 »
vanaf afl 2 had ik art al uitgesloten
Ik ook, maar ben nu sinds een week overtuigd dat hij het toch is. :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #472 Gepost op: 18-03-2011, 18:31:29 »
We wisten het antwoord op de vraag Wie is.... de mol 2011? met een nauwkeurigheid van exact 80%  ::zwaai::

Patrick  40 (80%)
Art  10 (20%)
 
Totaal aantal stemmen: 50

Volgens mij is er nog geen jaar geweest waarin we het NIET wisten overigens. Maar dit is wel een hoge score gemiddeld ::vergroot::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #473 Gepost op: 25-03-2011, 03:06:27 »
- megabump -

Ik heb geen idee in welk topic ik dit neer zou moeten zetten, dus zet ik het hier maar neer.

Ik ben echt te verslaafd aan dit programma ... ik ben nu alweer begonnen dit seizoen helemaal opnieuw te kijken.
Op momenten als dit ben ik blij dat ik nu pas Molkijker ben geworden .... hoe hebben jullie dit elk jaar in hemelsnaam volgehouden?
En het seizoen is pas een week voorbij.  ::rofl::

Televisiekijkend was ik eigenlijk vooral naar Jan aan het staren ... en nu ik opnieuw kijk, merk dat ik vooral naar Art aan het staren ben.
... ik ben echt hopeloos.  ::)

Echt een fantasisch seizoen. Eigenlijk nog leuker dan seizoen 8. En dat zegt wat.

De makers hebben heel wat nodig om dit te overtreffen volgend jaar.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #474 Gepost op: 25-03-2011, 18:49:46 »
Op momenten als dit ben ik blij dat ik nu pas Molkijker ben geworden .... hoe hebben jullie dit elk jaar in hemelsnaam volgehouden?
En het seizoen is pas een week voorbij.  ::rofl::

Tja..
Ik liep gisteren ook even met mijn mollenziel onder de arm.. :-[ Ik kreeg al steun-betuigingen van mijn Amerikaanse vrienden die trouwens ook genoten hebben van deze serie.  ;)

Citaat
... en nu ik opnieuw kijk, merk dat ik vooral naar Art Pepijn aan het staren ben.
::schaam::  ::bravo:: (nou ja staren niet direct maar toch  ::tandpastasmiley::  )

Tja.. Gelukkig komt er een seizoen 12. Sws een zeer goede prestatie uiteraard om na 11 seizoenen nog steeds met groeiende kijkcijfers te komen, dat kan van weinig andere programma's gezegd worden denk ik.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)