Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 639934 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1600 Gepost op: 21-03-2011, 00:02:29 »
Het was een superdag!!! Met grote dank aan de crew.
Mijn foto´s en filmpjes zijn zichzelf aan het uploaden maar het kan nog lang duren, dus ik ga zo slapen en morgen plaats ik wel een link op het forum. Tot dan! ::joehoe::

::ok:: ben benieuwd!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1601 Gepost op: 21-03-2011, 00:20:00 »
Tot slot wat 'raw material' van de veiling:



Dat jongetje wat daar links onderin staat te hupsen ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1602 Gepost op: 21-03-2011, 00:25:18 »
Ook ik ben weer veilig thuis. Vertraging met de trein zorgde ervoor dat ik niet hoefde te wachten op de bus, die stond er dus al (te wachten op passagiers uit die vertraagde trein), waardoor ik toch nog iets eerder dan gepland thuis was.


Overigens heeft de veiling niet 2450, maar 2460 euro opgebracht. Ik heb namens een collega nog een bescheiden duit in het zakje gedaan, met de aankoop van wat ''lingoballen from hell''.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1603 Gepost op: 21-03-2011, 00:49:33 »
Hier nog wat feitjes die wellicht interessant zijn om te weten:

- Anton vertelde over opdrachten die verschoven waren vanwege de regen. Als ik het goed heb zijn de jeepopdracht en de vulkaanopdracht omgewisseld;
- Harry wordt niet meer herkend ;-)
- Miryanna vond het spel moeilijk en leek er niet veel moeite mee te hebben dat ze eruit lag;
- Anton en JP vonden de Twitter hint heel tricky;
- Karin valt heel vaak van de trap omdat ze zo lomp is;
- Art, Patrick en Horace wilden snel naar huis omdat ze voetbal wilden zien (...)
- De muzikale hints zijn vervangen (mede?) omdat de voorbereiding zoveel tijd in beslag nam;
- Op de vraag of er een seizoen 13 komt (vanwege de uitspraak "volgend jaar weer een kans" tijdens de internetquiz) zei PJ dat de mol vast nog heel lang doorgaat;
- Karin ging mij uitleggen hoe de 362 carnavalsact werkt: "eerst zo en dan zwaai en dan recht naar beneden en dan..." - alsof ik dat nog niet weet na vijf keer terugkijken ;-)
- Hanna is echt superleuk!
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 00:52:25 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1604 Gepost op: 21-03-2011, 01:22:14 »
Omdat ik eigenlijk al lang in bed hoor te liggen maar het toch niet kan laten; de foto's van mijn 362'tje met Patrick en Karin. Later gooi ik de rest ook online.

Carnaval! ::feest::
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 01:56:00 door Lautjuh »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1605 Gepost op: 21-03-2011, 02:46:44 »
Leuke foto's en filmpjes allemaal. Die van mij komen morgen of zo ergens online.

Mijn foto's:
http://www.facebook.com/album.php?id=100001350330669&aid=46865

opvallend veel aparte Jan foto's ^.^
http://www.facebook.com/album.php?id=100001350330669&aid=46864

Ik hoop dat jullie ze kunnen zien.
Ik kan ze niet zien, hij vraagt dan of ik in wil loggen, maar ik doe niet aan Facebook, dus verder dan dat kom ik niet.
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1606 Gepost op: 21-03-2011, 06:54:21 »
Tell me what your telescope says

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1607 Gepost op: 21-03-2011, 07:10:07 »
Heerlijk om alle foto's en filmpjes te zien...je ziet iedereen genieten en dat is het belangrijkste ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1608 Gepost op: 21-03-2011, 08:13:44 »
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 08:15:20 door Heinz »

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1609 Gepost op: 21-03-2011, 08:37:46 »
Wel, m'n eerste molfandag zit er op en het was mooi.

Vond het wel jammer dat het kouder was dan verwacht (en dan ook nog nietsvermoedend tegen een regenpijp aan gaan staan zodat je mouw nat wordt helpt ook niet :P) en dat ik niet alle kandidaten heb kunnen ontmoeten.

Eindoogst: 5 ballen, handtekeningen van Miryanna, Pieter Jan, Karin en Horace, molslippers natuurlijk, en veel mooie herinneringen.

Dank aan Erik TKS, Rat en Niuno voor het meereizen.

Ik doe m'n best om er volgend jaar weer te zijn.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1610 Gepost op: 21-03-2011, 09:11:09 »
leuk weetje over de ToPo-hint (daar wilde ik toch het fijne van weten): Patrick had in veel meer biechten "To..Po.." gebruikt

Ja best logisch eigenlijk. Het zou wel heel erg in de gaten zijn gaan lopen. Dus geen wonder dat de crew het eruit knipte. Maar het zou wel leuk zijn als er een soort making of - after ofzo zou komen waarin dit soort beelden dan juist wel uitgezonden worden  ;D

En fantastische foto's en filmpjes weer dit jaar, ik kan heerlijk meegenieten  ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1611 Gepost op: 21-03-2011, 09:38:25 »
- Hanna is echt superleuk!

Zij heeft nog haar boek voor mij gesigneerd. Daar ben ik erg blij mee:



Ik moet er nog 60 bladzijden van lezen. Ik hoop nog op een happy end.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1612 Gepost op: 21-03-2011, 09:48:32 »

hahaha, ik zie mezelf hier op, had helemaal niet door dat er een foto werd gemaakt :P
Ik heb mij ook meteen hier herkend! Leuk dat je niet doorhebt dat je op de foto gaat! Ik had trouwens 27 antwoorden goed, dus ik ben best tevreden! (trouwens, tdietz, hoe kan jij hier antwoorden als je een drie-dagenban had aangevraagd?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1613 Gepost op: 21-03-2011, 09:54:38 »
Sommigen had ik me heeeeel anders voorgesteld. Vooral LdH. ::schaam:: Nooit naar zn leeftijd gekeken dus ik zag elke keer iemand van 18 of 19 voor me maar hij was al heel volwassen. :P Nouja wel leuk.
Geeft niet hoor! 'T is dat ik jou foto al een keer had zien langskomen, maar toch had ik jou ook iets anders voorgesteld. Maar dat gold bijna voor iedereen... Het was trouwens fantastisch leuk om al die gezichten achter de nicknames te zien! Ik heb er ook een hele =boel gezien... tdietz, mloesje, lightman, Tristan, Molow, Dolfie, Daisy, Maud, Lautjuh, Vverraak, Heinz, Joeri, Vangu Vegro, Erik TKS, Rick de Mollot, Bodejos, Lukie4 (helaas Lukie, 0-3 tegen Roda JC...), Saem, -ELISE-, Nicky, Niuno, Compuart, Kabouter... en dan zal ik er vast wel een aantal zijn vergeten!
« Laatst bewerkt op: 21-03-2011, 10:21:35 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1614 Gepost op: 21-03-2011, 10:00:44 »
Wat een leuke foto's en filmpjes allemaal !
Het was weer een prachtige fandag. Ik heb weer genoten zoals elk jaar.
Weer een pluim voor de organisatie !
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1615 Gepost op: 21-03-2011, 10:01:55 »
met natellen heb ik 12 fout gemaakt, alsnog boven verwachting :P
Yes! Ik ben slechter dan jij geeindigd, Tom! Ik heb er 13 fout! Is het toch nog gelukt om onder jou te eindigen!  ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1616 Gepost op: 21-03-2011, 10:14:07 »
Mijn foto's
hehe ik heb tdietz gespot :P
Ik heb mezelf ook op de eerste foto gespot... Alleen pontificaal van achteren... ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1617 Gepost op: 21-03-2011, 10:16:31 »
Ik vond het een supergeslaagde dag. Ik heb met volle teugen genoten samen met m'n dochter. De kandidaten waren allemaal even enthousiast, geduldig en aardig. De organisatie was helemaal top. En ik vond het erg leuk om de mensen achter de namen van het forum te zien en sommigen te spreken. Bedankt allemaal voor deze geslaagde dag, waaraan ik nog vaak met veel plezier zal terugdenken.  ::bravo::

M'n dochter heeft het zwarte t-shirt van Jan op de veiling kunnen bemachtigen (wat ik stiekem ook wel erg leuk vind ;D )

En nog een bedankje aan een medeforummer in de trein voor de slippers.  ::joehoe::
Dat zal tdietz leuk vinden om te lezen! Alleen kan hij het pas door een zelfopgelegde ban over een paar dagen lezen! Jullie hebben in ieder geval dus de juiste trein naar Almere (dat was het toch?) gevonden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1618 Gepost op: 21-03-2011, 10:24:55 »
Als eerste, wat een fantastische fandag was dat met een fantastische organisatie! Complimenten aan alle medewerkers!

Jullie hebben niks gelogen over hoe gezellig het wel niet zou kunnen worden! Dit was dus mijn eerste, maar hopelijk zeker niet de laatste! Ook de kandidaten waren heel erg leuk. Ik heb foto's en handtekeningen kunnen bemachtigen van Miryanna, Hanna, Horace, Karin, PJ, Soundos en mol Patrick! (als het me lukt zal ik volgende week er een paar plaatsen...) Super! En daarnaast een gezellige meiddag met vooral tdietz, lightman en mloesje!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #1619 Gepost op: 21-03-2011, 10:28:05 »
Ik heb mij ook meteen hier herkend! Leuk dat je niet doorhebt dat je op de foto gaat! Ik had trouwens 27 antwoorden goed, dus ik ben best tevreden! (trouwens, tdietz, hoe kan jij hier antwoorden als je een drie-dagenban had aangevraagd?)
die ban ging vandaag in :P.
Ik heb mezelf ook op de eerste foto gespot... Alleen pontificaal van achteren... ::rofl::
rechtsvoor?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human