Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuďtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 214359 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2011, 23:04:39 »
Ik zit ook op Soundos op mol hoor, dus je bent niet de enige! ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2011, 23:04:50 »
Nog even over Soundos en haar bijna-executie. Ze wordt namelijk behoorlijk in het nauw gedreven. Ik denk dat je dat de mol in de eerste aflevering niet aan kan doen. De mol moet dan een behoorlijke acteerprestatie neerzetten. Nog een reden om haar voorlopig af te schrijven als mol.
maar dat hebben ze in 2006 toch ook gedaan met Yvon?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2011, 23:04:57 »
ik vind dit wel een sterk punt lautjuh ::ok::
* Lukie4 twijfelt

pool aanpassen en avatar ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2011, 23:06:20 »
maar dat hebben ze in 2006 toch ook gedaan met Yvon?

2005* ;D En inderdaad ik zie ook niet waarom het niet zou kunnen.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2011, 23:08:03 »
2005* ;D En inderdaad ik zie ook niet waarom het niet zou kunnen.
oh haha oeps.... je hebt gelijk ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2011, 10:23:19 »
Nog even over Soundos en haar bijna-executie. Ze wordt namelijk behoorlijk in het nauw gedreven. Ik denk dat je dat de mol in de eerste aflevering niet aan kan doen. De mol moet dan een behoorlijke acteerprestatie neerzetten. Nog een reden om haar voorlopig af te schrijven als mol.

Maar Yvon had toch ook zoiets soortgelijks? En toen was de aandacht ook best wel van haar afgeleid.

Niet 'soortgelijks' try: exactly the same..  :-\\

Daarom leek het me al te goedkoop dit trucje nogmaals te herhalen..
Maar nu ik de aflevering een tweede keer heb gezien ben ik nog steeds bang voor Soundos als mol.  :-\\

Daar lijkt me echt geen f*ck aan.. sorry to say so.. ze acteert echt voor geen meter en overdrijft in alles qua mimiek en reacties.  ::niet-ok::

Misschien verander ik nog qua optiek in komende afleveringen - en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat ik ernaast zit en het een veel leukere en interessantere mol gaat worden..
Soundos krijgt bovenmatig veel edit in de eerste aflevering imho. Als ze een 'echt bekende' BN'er zou zijn (zoals Art) die miss. binnenkort exit gaat zou ik dat kunnen begrijpen maar aangezien ze dat niet is, en evenmin een erg interessante kandidate imho ben ik bang dat het een andere oorzaak heeft.  :-X

Daarnaast haar overdreven geacteer over wie ze verdenkt en haar even overdreven reacties op de ontvangers bij het vuurwerk.. hmja. Het stemt me niet positief tot dusverre.. Maar zoals gezegd ik hoop zonder meer dat ik fout zit en geef heel graag en ruiterlijk toe als dat het geval is want eerlijk gezegd zou me dit de minst aantekkelijke mol van dit hele gezelschap lijken.  :-\\  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2011, 10:55:58 »
Soundos is wel verdacht, je ziet haar in de bus niet in- of uitstappen, ze heeft geen voorstukje met een fragment uit haar leven of acteercarričre zoals veel andere kandidaten. Je ziet haar ook niet over de vragen nadenken, je ziet haar alleen (als enige eigenlijk) naar achterin de bus lopen naar de kippen. Opvallend dat ze zomaar door kan lopen.

Grappig trouwens dat vlak voor ze getoond wordt in de bus een politieauto met sirenes te zien is die achter de bus rijdt.

Liedje dat we horen bij haar in de bus is trouwens La vida es un carnaval van Celia Cruz:
http://www.youtube.com/watch?v=lArGoRhFr4E&feature=related

Het leven is carnaval, doen alsof je iemand anders bent?
« Laatst bewerkt op: 9-01-2011, 11:16:08 door Joff »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2011, 11:18:10 »
Soundos is wel verdacht, je ziet haar in de bus niet in- of uitstappen, ze heeft geen voorstukje met een fragment uit haar leven of acteercarričre zoals veel andere kandidaten.

Er zat toch een stukje Meiden van Haram in?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2011, 11:33:39 »
Er zat toch een stukje Meiden van Haram in?
Yep
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2011, 11:51:04 »
 :-\\

Kan iemand me ajb gegronde redenen geven om Soundos niet te verdenken..graag?  ;D  ;D  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2011, 12:38:50 »
:-\\

Kan iemand me ajb gegronde redenen geven om Soundos niet te verdenken..graag?  ;D  ;D  ;D

Een gegronde reden zou zijn dat ze erg opvalt. Als ze de mol is zal ze ook wat stiller moeten kunnen opereren. Anders zit iedereen zo op haar.

Ik verdenk Soundos ook nog steeds maar wil de tunnel nog niet in.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #71 Gepost op: 9-01-2011, 13:07:11 »
:-\\

Kan iemand me ajb gegronde redenen geven om Soundos niet te verdenken..graag?  ;D  ;D  ;D
Ik heb Soundos nog zeker niet afgeschreven, maar twee redenen waarom ik haar nog niet als mol kies zijn:
1. Ze doet niks verdachts tijdens de vuurwerkopdracht. Ze benoemd zich niet te veel met het bedenken van een systeem en staat vervolgens met haar oren dicht toe te kijken hoe Art vuurwerk ontsteekt. De dingen die we haar horen roepen zijn goed (steed "A"-s en "N"-en.).
2. Ik zou haar acteer presetatie bij de executie erg knap vinden als zij de mol is. Het komt op mij heel erg oprecht over dat ze denk dat ze er uit ligt.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #72 Gepost op: 9-01-2011, 13:55:22 »
Ik zit ook op Soundos op mol hoor, dus je bent niet de enige! ::jaja::

Bijzondere link?? is Soundos de mol??  http://www.widm.nl/sounds/telefoongesprek_mol.mp3 http://www.widm.nl/SOUNDOS/telefoongesprek_mol.mp3
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 09:10:20 door maud »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #73 Gepost op: 9-01-2011, 15:39:23 »
Stel je voor dat een slimme kandidaat gegokt zou hebben dat de mol in de bus zat en dat antwoord zou in elk geval goed geweest zijn en 5000, - euro hebben opgeleverd. Dit heeft ze dan weten te voorkomen.
Dat is wel een erg kleine kans. Stel nu dat Soundos idd de mol is. En Horace zegt dan: "laten we gokken op Pep." Dan weet Soundos al dat dat fout is en er dus 5000 euro uit de pot gaat en zal ze daar snel mee akkoord gaan. Als iemand voorstelt om dan Soundos te zeggen, wat dan goed geweest zou zijn, dan kan ze nog altijd de groep proberen om te praten iemand anders te kiezen of helemaal niets te zeggen.
Dat ze als eerste roept om niks te zeggen is juist onmols, want dat was gewoon de slimste keuze. De kans dat je verkeerd gokt was gewoon te groot en meteen het spel met -5000 te beginnen wil ook niemand, behalve dan de mol.
The British are not impressed.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #74 Gepost op: 9-01-2011, 15:42:34 »
Dat hangt er toch vanaf: wilde de makers de naam van de mol of was het antwoord de mol (zonder verdere uitleg) ook goed geweest.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #75 Gepost op: 9-01-2011, 15:54:56 »
Ik denk dat dat fout geweest was.
The British are not impressed.

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #76 Gepost op: 9-01-2011, 16:00:47 »
Bijzondere link?? is Soundos de mol??  http://www.widm.nl/sounds/telefoongesprek_mol.mp3
 http://www.widm.nl/SOUNDOS/telefoongesprek_mol.mp3
Er staat gewoon sounds.. Bovendien is widm.nl een fansite en niet van de Avro.
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #77 Gepost op: 9-01-2011, 16:31:12 »
Nee, er staat wel degelijk 'Soundos', maar weet niet of dat echt een aanwijzing is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #78 Gepost op: 9-01-2011, 16:43:20 »
Er staat wel degelijk 'sounds', die soundos-link heeft Wiebenik erzelf van gemaakt. Als je erop klikt kom je ook niet bij het bewuste fragment terecht, dus die hele directory bestaat niet op de server.
The British are not impressed.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #79 Gepost op: 9-01-2011, 16:46:28 »
Ik kom er wel via die link. Wel met eerst een tussenscherm, dat ik een halve seconde in beeld krijg. Dan zie ik in de titelbalk soundos staan. Maar of dit inderdaad een door Wiebenik gecreeerd tussenscherm is of niet, kan ik natuurlijk niet zien. Als dat zo is, dan is Wiebenik de mol  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?