Auteur Topic: WIDM kandidaten op Twitter  (gelezen 68476 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2011, 20:08:40 »
Ik denk nog altijd dat het account nep is. Zo komen de tweets op mij over, alsof ze van een fanatieke lolbroek/flauwerik zijn.

Maar zelfs op de wieisdemol.nl site staan de tweets van Pepijn. Ik denk dat de crew van widm dat wel heeft gecontroleerd!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2011, 20:23:26 »
Maar zelfs op de wieisdemol.nl site staan de tweets van Pepijn. Ik denk dat de crew van widm dat wel heeft gecontroleerd!

Zou je wel denken ja. Toch kunnen er foutjes op de site gemaakt worden. Zo had de site vorig jaar een korte tijd veel te vroeg een achtergrond van na aflevering 6, waarin Erik en Sanne in een kano te zien waren.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2011, 20:46:07 »
Zou je wel denken ja. Toch kunnen er foutjes op de site gemaakt worden. Zo had de site vorig jaar een korte tijd veel te vroeg een achtergrond van na aflevering 6, waarin Erik en Sanne in een kano te zien waren.

Ik kan me zelfs een aflevering herinneren, ik geloof 2009 afl. 1, toen al om 20:30 op de site stond dat Vera eruitging, ipv om 21:30...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2011, 20:51:00 »
Ik kan me zelfs een aflevering herinneren, ik geloof 2009 afl. 1, toen al om 20:30 op de site stond dat Vera eruitging, ipv om 21:30...

tsjah, dat was ook een beetje jammer (heb je daarvoor een half jaar je mond gehouden.. XD)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2011, 20:59:40 »
Zou je wel denken ja. Toch kunnen er foutjes op de site gemaakt worden. Zo had de site vorig jaar een korte tijd veel te vroeg een achtergrond van na aflevering 6, waarin Erik en Sanne in een kano te zien waren.

Ja en vorig jaar met de molmail interviews zag je iedere de rij kandidaten voorbij komen. En degene die eruit lagen werden grijs.

Nou de fout.. Sanne was grijs waardoor veel (ik ook) meteen dacht ; Ooh sanne is de volgende..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2011, 21:02:51 »
Of de molboekjes theorie, hield stand tot halverwege de serie.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2011, 22:24:44 »
Zou je wel denken ja. Toch kunnen er foutjes op de site gemaakt worden. Zo had de site vorig jaar een korte tijd veel te vroeg een achtergrond van na aflevering 6, waarin Erik en Sanne in een kano te zien waren.
Toch denk ik niet dat dit een vergelijkbare fout is.. dat van Erik en Sanne was een kwestie van per ongeluk verkeerde code invoeren of verkeerd aanklikken (heb niet veel verstand van technologie). Als dit account nep zou zijn, zouden ze daarachter gekomen zijn, want ik neem aan dat ze het bij Pepijn hebben nagecheckt.. en daarna alsnog eigenwijs het op de website hebben gezet.. en het er ook wat langer op laten staan. Dat van Erik en Sanne was ook zo weer weg.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2011, 17:28:45 »
#widm is nummer 5 trending topic op twitter in Nederland! Dat belooft wat voor de kijkcijfers!

EDIT: Oh, volgens mij zie je aan de volgorde niet hoe trending het is...
« Laatst bewerkt op: 4-01-2011, 17:37:54 door polidoli »
...óf niet!

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2011, 17:30:22 »
Super ::ok::!
Wie is de Mol? 2011

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2011, 18:17:45 »
Citaat
Pepijn_Gunneweg Tijd voor een heerlijke salade beste volgers! :)

Ik mag die gozer wel  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2011, 19:04:07 »
#widm is nummer 5 trending topic op twitter in Nederland! Dat belooft wat voor de kijkcijfers!

EDIT: Oh, volgens mij zie je aan de volgorde niet hoe trending het is...

Hij staat op 87 atm

HIER
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2011, 19:24:59 »
Het wordt vast goed bekeken, maar er staat ook weinig leuks tegenover al zeg ik het zelf.  :)

"Help ons kind is te dik", "de mentalist", een film en nog een wat andere dingen. Het zijn niet bepaald kijkcijferknallers dus dat is alleen maar goed voor de populariteit van widm.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2011, 19:52:45 »
#widm is al trending in Nederland  ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2011, 20:08:52 »
Hij staat op 87 atm

HIER

Ja, maar dat zijn gewoon alle hashtags, dus ook dingen die elke dag gebruikt worden zoals #lol of #omg, bij de trending topics hebben ze die gefilterd.
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2011, 23:08:12 »
Grappig JP maakt op Twitter reclame voor een programma recht tegenover widm ;D

JPNL Jan Peter Pellemans
Donderdag 20:55 uur, ned 3, de snelste man van nederland @timcoronel_ in #pavlov. Evenwicht, thrillseeking, pionieren en #dakar
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2011, 23:10:31 »
en er wordt meteen op gereageerd door Karin:

Karin de Groot
@JPNL @jeroencompeer Lijkt me nou niet echt dilemma. #Pavlov opnemen en #widm natuurlijk live. Duhuh #firstthingsfirst


JP reageert ook weer meteen ;D

JPNL Jan Peter Pellemans

@Karin_deGroot @jeroencompeer werd #lingo maar om 830 uur op nederland 2 uitgezonden, voor de verandering die avond. spagaat met drie benen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2011, 13:10:55 »
Citaat
IkBenDeMol De Mol
Stap morgen met me in bij de volgende halte:Donderdag 6 januari 2011, AVRO, Nederland 1, 20:30 uur.

 ::ok::

Wat is dit nu, wat is er nou in alle vrede belangrijker dan de mol? ??? ::rofl::

Citaat
JPNL Jan Peter Pellemans
@Laura naast #lingo en #widm ook nog #pavlov natuurlijk morgen. Je dvdrecorder maakt overuren!
« Laatst bewerkt op: 5-01-2011, 13:20:00 door Lautjuh »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2011, 19:18:47 »
@Pepijn_Gunneweg staat nog steeds op .nl zie ik. Toch denk ik nog dat het nep is. De profielfoto (was eerst afkomstig van de molsite) is veranderd, maar nu geknipt uit een voor iedereen toegankelijke persfoto.

En op de volgende tweet van @Wen: "@Pepijn_Gunneweg Sommige mensen op widm forum twijfelen of je wel echt bent. Weet niet of dat compliment of belediging is ;-) Ik niet hoor!" antwoordt @Pepijn_Gunneweg: "@Wen___ laat ze maar eens kijken op de Avro site, bij mijn profiel...". Dat zou denk ik niet mijn reactie zijn als ik echt Pepijn Gunneweg was, maar natuurlijk wel als ik een "bedrieger" zou zijn die dit wel een mooi bewijs acht.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2011, 19:25:05 »
En op de volgende tweet van @Wen: "@Pepijn_Gunneweg Sommige mensen op widm forum twijfelen of je wel echt bent. Weet niet of dat compliment of belediging is ;-) Ik niet hoor!" antwoordt @Pepijn_Gunneweg: "@Wen___ laat ze maar eens kijken op de Avro site, bij mijn profiel...". Dat zou denk ik niet mijn reactie zijn als ik echt Pepijn Gunneweg was, maar natuurlijk wel als ik een "bedrieger" zou zijn die dit wel een mooi bewijs acht.

Mensen vragen of je de echte bent.. "Jaa, ehm nou kijk daar maar.. WIDM heeft m'n tweets bij mn profiel staan.. Dus dan ben ik de echte"..   ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM kandidaten op Twitter
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2011, 19:30:27 »
ik twijfel niet zo meer. Er is zoveel getwitterd tussen karin en Jp en pepijn. Lijkt me sterk dat ze dat met een fake account doen.
volgens mij was het JP die heel snel liet weten dat het account van PJ vals was vorig jaar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.