Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 149364 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #320 Gepost op: 5-03-2011, 23:08:28 »
dan lig je net op me voor haha, mijne zit nu op 78,3

Okee, ondertussen heb ik m echt bijna binnen. Ik zit nu op 97.6, dus ik denk dat ik m in de loop van morgen helemaal binnen heb :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Emile

  • Forumlid
Nieuw! Uitdagend concept voor avonturiers!
« Reactie #321 Gepost op: 6-03-2011, 14:16:18 »
Beste WieIsDeMol-Fans,

Mijn medestudente en ik zijn bezig met het opzetten van een nieuwe reisorganisatie die zich richt op de 'echte' avontuurlijke reizigers. Omdat het concept deels lijkt op WiIsDeMol en wij benieuwd zijn naar wat jullie ervan vinden, plaatsen wij dit bericht. Graag willen wij ons nieuwe concept met jullie delen, in de hoop dat wij een beeld krijgen van onze doelgroep en de meningen/ideeën met betrekking tot dit concept.

Het concept bestaat uit een combinatie van vakantie en spel. Een ware ontdekkingstocht langs mooie bezienswaardigheden en culturele geheimen. Een rondreis waarbij je het land écht leert kennen en niet alleen de toeristische hoogtepunten ziet.
De rondreis wordt georganiseerd als een soort ontdekkingsreis, waarbij het oplossen van raadsels en het uitvoeren van opdrachten binnen je vakantie leidinggevend zijn. Op het begin van de vakantie ontvang je een geheimzinnige vraag, die je aan het einde van de vakantie kunt beantwoorden, dankzij de door jou verzamelde clues tijdens de ontdekkingstocht.
Door het succesvol uitvoeren van opdrachten tijdens je reis, ontvang je steeds nieuwe reisbescheiden (vouchers voor hotels en activiteiten), clues, nieuwe opdrachten en raadsels.
De lokale bevolking staat vaak centraal bij het oplossen van deze raadsels en het uitvoeren van de opdrachten. Veel opdrachten hangen samen met het uitvoeren van actieve activiteiten.

Uiteraard gaat het hier om een vakantie en moet het dus wel leuk blijven, dit betekent dat er geen tijdsdruk en verplichtingen zijn. Tevens wordt er voor je bagage gezorgd en wordt vervoer (indien noodzakelijk) georganiseerd. Voor de meeste dagen (en in noodgevallen) staat er altijd een privéchauffeur klaar.

Bij het boeken van de reis weet je slechts de bestemming, de hoogtepunten en enkele kernactiviteiten. Kortom een avontuurlijke rondreis waarbij uitdagingen en verrassingen voor een ultieme vakantie zorgen!

Graag horen we van jullie wat jullie van dit concept vinden, of jullie dit zelf zouden boeken en voor welke doelgroep jullie denken dat deze reis het meest geschikt is! Alle opmerkingen, meningen en ideeën zijn welkom!

Bedankt alvast!
Groetjes, Emile en Elvera.

Offline HansH87

  • Forumlid
Of dit aan zal slaan, zal voor een belangrijk deel afhangen van de prijs. De doelgroep, jonge avontuurlijke reizigers, geeft niet zomaar veel geld uit. Zoals op dit forum bekend, organiseren wij (UcDean, University College Utrecht) sinds enkele jaren een professioneel opgezette 11-daagse avonturenreis. Onze ervaring is dat deze ervaring welhaast onder de kostprijs moet worden aangeboden om veel deelnemers te genereren. Met deelname voor 495 euro (all-in) + kans op een flinke geldprijs voor de winnaar zitten wij reeds aan de bovenkant van wat geïnteresseerden betalen. Het is dus maar de vraag hoezeer het mogelijk is een echt winstgevend avontuurlijk reisconcept op te zetten, vooral wanneer het concept redelijk vaag gedefinieerd blijft.

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: zelf een WIDM organiseren
« Reactie #323 Gepost op: 6-03-2011, 16:12:52 »
Hoi,
Ik ben nieuw hier! maar niet nieuw met WIDM ik volg het al een aantal jaren en het blijft een spannend spel.

Nu is mijn vraag dat ik samen met 3 anderen zelf een WIDM wil gaan organiseren voor een personeels uitje.
We hebben niet veel budget dus we willen het kleiner houden dat wat ik allemaal op I-net kan vinden.
Alleen alles wat ik op I-net kan vinden is dat het om een aantal dagen gaat, veel buiten opdrachten en alles en dat kunnen we niet.
Wij willen het compact houden tot een dag activiteit met aansluitend een Barbeque in de avond.
Wij hebben de beschikking over een groot gebouw met heel veel verschillende ruimtes en installaties.
En daarin willen we alles doen.
Wij willen het zo maken dat hilariteit voorop staat.
bijv. dat tijdens een opdracht steeds 3 personen bekertjes water op hun hoofd meedragen en die moeten zorgen dat er nog zoveel water ná de opdracht nog aanwezig is.
dus dat kan hilarisch worden en mischien NAT!.
zulke dingen bijv.

Wie weet leuke opdrachten voor in een gebouw met heel veel ruimtes.
Foto-speurtocht heb ik bijv. al
Het gaat om een groep van 20 tot 30 man..ligt eraan wie dan meegaat en zo...

bij de uitnodigingen die een aantal weken daarvoor verstuurd worden, heb ik al iets wat flink wat voorpret en argwaan bij de deelnemers kan ontstaan.

Het moet een dag worden die ze nooit zullen vergeten..

Wie heeft ideeën.

Alvast bij voorbaat bedankt!

Groetje P@trick
Als er sloten op de deuren zitten kun je misschien een opdracht doen zoals de hotelkamer opdracht van dit seizoen. Via webcams ofzo hebben ze dan contact.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #324 Gepost op: 7-03-2011, 08:26:29 »
Dat die torrent raar deed kan wel kloppen, want ik kon hem maar 2x volledig uploaden. En er zitten natuurlijk ook mensen bij die na het downloaden niet meer seeden.
Maar ik ben er weer en hij staat te seeden.
Hier is ook meteen de HD versie.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #325 Gepost op: 7-03-2011, 21:28:29 »
Dat die torrent raar deed kan wel kloppen, want ik kon hem maar 2x volledig uploaden. En er zitten natuurlijk ook mensen bij die na het downloaden niet meer seeden.
Maar ik ben er weer en hij staat te seeden.
Hier is ook meteen de HD versie.
Ik heb hem weer binnen! Thx!  ::bravo::

Lijkt echter wel een opgeblazen versie te zijn met lagere kwaliteit dan de voorgaande HD downloads. Maar goed, wel een stuk beter als de normale download, dus mij hoor je niet klagen.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #326 Gepost op: 8-03-2011, 10:09:57 »
Alle aflevering zijn inmiddels binnen, dus hier is de torrent.
Het zijn alle afleveringen van de vijfde serie van Australië.

@Luckyluuk
Thnx voor Australie seizoen 5 torrent!

@Tsubasa
Bedankt voor de torrent van USA Yucatan die gaat supersnel en heb ik bijna binnen!

Zetten molloten de andere seizoenen van de totale molcollectie ook "los" in torrents"? Dat is zo makkelijk en "chill" :)!!
De meeste seizoenen heb ik al digitaal. Ik gebruik limewire en heb geen enkel idee hoe ik die grote torrent van de totale widm collectie kan opsplitsen zodat ik alleen de seizoenen ga downloaden welke bij mij ontbreken.

Graag zou ik WIDM Belgie 1,2 The Mole Australia 3,4 The Mole USA [Hawaii en Yucatan heb ik], The Mole UK [seizoen 2 heb ik] nog hebben...
En is de kwaliteit van WIDM NL van de eerste seizoenen beter dan de VHS-kwaliteit welke al jaren te vinden is als torrent?

Hmm, ik besef me dat het wellicht aardig wat werk kan zijn... Is het met limewire mogelijk om van die grote torrent [70gb] bepaalde seizoenen niet te downloaden? Anders ga ik me wel verdiepen in utorrent oid :)!
Weet je het niet, antraciet

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #327 Gepost op: 8-03-2011, 11:25:00 »
@Luckyluuk
Thnx voor Australie seizoen 5 torrent!

@Tsubasa
Bedankt voor de torrent van USA Yucatan die gaat supersnel en heb ik bijna binnen!

Zetten molloten de andere seizoenen van de totale molcollectie ook "los" in torrents"? Dat is zo makkelijk en "chill" :)!!
De meeste seizoenen heb ik al digitaal. Ik gebruik limewire en heb geen enkel idee hoe ik die grote torrent van de totale widm collectie kan opsplitsen zodat ik alleen de seizoenen ga downloaden welke bij mij ontbreken.

Graag zou ik WIDM Belgie 1,2 The Mole Australia 3,4 The Mole USA [Hawaii en Yucatan heb ik], The Mole UK [seizoen 2 heb ik] nog hebben...
En is de kwaliteit van WIDM NL van de eerste seizoenen beter dan de VHS-kwaliteit welke al jaren te vinden is als torrent?

Hmm, ik besef me dat het wellicht aardig wat werk kan zijn... Is het met limewire mogelijk om van die grote torrent [70gb] bepaalde seizoenen niet te downloaden? Anders ga ik me wel verdiepen in utorrent oid :)!

Ik heb m via uTorrent binnen gehaald en daarbij kon ik precies aangeven wat ik precies van de torrent binnen wilde halen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #328 Gepost op: 8-03-2011, 17:11:34 »
Seizoen 3 is nu volledig - behalve aflevering 11, die komt er binnenkort op - te zien op internet:
http://www.molkijken.eu/#0301

Seizoen 4 maak ik de komende week af, dan zijn alle seizoenen - behalve die te koop zijn op dvd - te zien op de site! Dus misschien als iemand die seizoenen nog wil zien maar liever niet download, succes!
« Laatst bewerkt op: 12-03-2011, 12:13:00 door bartjel »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #329 Gepost op: 8-03-2011, 17:18:53 »
Top  ::ok::
Alleen je mist nog de juniorserie ;)

Ik zat trouwens op jouw site 'de tussenstand' van 2008 terug te kijken, en Pieter Jan legt op precies dezelfde manier het spel uit als aan het begin van seizoen 11!
« Laatst bewerkt op: 8-03-2011, 17:27:10 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline belg

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #330 Gepost op: 8-03-2011, 17:44:14 »
Ja, dat was me gisteren ook opgevallen.
Ik ga de site de komende maanden vaak gebruiken! Superhandig!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #331 Gepost op: 10-03-2011, 10:17:23 »
Van de hele collectie-torrent moet ik nog 1 stukje en dan heb ik 'm helemaal. Dus hop hop, zet 'm allemaal nog eventjes aan ;D.
The sun came up and reality set in.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #332 Gepost op: 11-03-2011, 00:02:25 »
Bij deze weer de torrent van de aflevering.

Hier is ook de megauploadlink: http://www.megaupload.com/?d=7DCHTU9E
« Laatst bewerkt op: 11-03-2011, 07:33:49 door luckyluuk12 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #333 Gepost op: 11-03-2011, 07:49:44 »
Bedankt! ::super::

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #334 Gepost op: 11-03-2011, 10:26:05 »
Bij deze weer de torrent van de aflevering.


Thanks!! Nu de wekelijkse uitdaging om niet eerder te horen wie eruit is *kijkt niet naar twitter-blokje aan de rechterkant van het forum*

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #335 Gepost op: 11-03-2011, 14:56:52 »
Hier is de torrent van HD-versie van de aflevering.

Je kan de torrent ook gewoon van thepiratebay afhalen, dan weet je zeker dat je niet eerder hoort wie eruit is. ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #336 Gepost op: 11-03-2011, 15:05:30 »
Thanks!! Nu de wekelijkse uitdaging om niet eerder te horen wie eruit is *kijkt niet naar twitter-blokje aan de rechterkant van het forum*

Je kan dat blokje gewoon uit zetten in je instellingen ergens
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #337 Gepost op: 11-03-2011, 19:52:58 »
Hier is de torrent van HD-versie van de aflevering.
Wederom bedankt voor het plaatsen van de torrent!

Ik zat zo net trouwens op meer dan 750 kB/s.  ::oink:: (Nu helaas weer 15 kB/s.)

Op dit moment is echter wel slechts 58% van de download beschikbaar (geen seed), dus mocht iemand hem al helemaal binnen hebben, zou die dan zijn torrentclient nog even aan kunnen zetten. Pretty please. Smeek, smeek.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #338 Gepost op: 11-03-2011, 21:18:54 »
Mijn internet was uitgevallen, dus vandaar dat de download even bleef haken.
Nu zou die het weer goed moeten doen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #339 Gepost op: 11-03-2011, 21:28:08 »
Mijn internet was uitgevallen, dus vandaar dat de download even bleef haken.
Nu zou die het weer goed moeten doen.
::feest:: ::boogie:: ::hug::