Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 159609 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Grappige momenten
« Reactie #520 Gepost op: 19-03-2011, 10:13:56 »
:o dat is weer een mooie soundos ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #521 Gepost op: 19-03-2011, 12:19:38 »
Art die vertelt dat Jan zich tot een soort stalker ontpopte, nadat hij eenmaal besloten had dat Art de mol was en alles met hem samen wilde doen.  ;D

Art die zegt dat hij tijdens de vrijstellingsopdracht het gevoel had dat hij met een maniak in de boot zat die zelfs een beetje eng was, en die hij dus maar niet tegensprak (dat dachten ze alledrie zo te zien..). Can't blame him, tegenover zo'n Patrick zou ik liever ook niet zitten.  ::)

Jan en Art die elkaar verdachten met de meest omslachtige bizarre tunnelvisie geinspireerde theorieen (daar kunnen sommigen op diverse fora nog een punt aan zuigen  ::rofl:: )

Horace die  'you bastard' tegen zichzelf zegt omdat hij niet goed genoeg gekeken had bij het ontdekken van het synthetische pruikje.  :D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #522 Gepost op: 19-03-2011, 12:33:38 »
Patrick: "wat leuk om jullie weer te zien".
Horace: "Helemaal niet"!!!

Waarna Patrick zegt: Oke, leuk om iedereen, behalve Horace, weer te zien.

En Marc-Marie die tegen Karin op twitter zegt: Je was soms wel een beetje deuzig.
Waarop Karin zegt: Laat ik het zo zeggen: ik heb mijn natuurlijke onhandigheid voor het eerst van mijn leven de vrije loop gelaten. #ookweleensfijn
« Laatst bewerkt op: 19-03-2011, 12:36:06 door .Mara. »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #523 Gepost op: 19-03-2011, 12:39:59 »
En Marc-Marie die tegen Karin op twitter zegt: Je was soms wel een beetje deuzig.
Waarop Karin zegt: Laat ik het zo zeggen: ik heb mijn natuurlijke onhandigheid voor het eerst van mijn leven de vrije loop gelaten. #ookweleensfijn

Dat gevoel had ik dus continu bij Karin in de hele serie.. Dat ze deze karaktereigenschappen wel had maar af en toe flink de vrije loop liet en overdreef om verdenking op zich te krijgen.

Best slim inderdaad omdat je zo lekker dicht blijft bij wie je sws al bent en het geloofwaardig kan brengen - helaas wat mij betreft soms wel vrij irritant om naar te kijken omdat ik haar geen seconde echt verdacht heb en dan komt alles alleen maar irritant over the top over.  ::) (Edit hielp niet trouwens, in de laatste twee afleveringen kreeg ze een iets sympathiekere maar dat was wat mij betreft al te laat  ::) )
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Grappige momenten
« Reactie #524 Gepost op: 19-03-2011, 13:25:24 »
Nadat Jan zei "die nachten met mij", Soundos zo: "Niet zeggen, dan krijg ik problemen thuis. Oh en die nachten met Horace. PAMPAMPAMMMM"  :D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #525 Gepost op: 20-03-2011, 00:34:51 »
Aflevering 11:

Jan die enorme tunnelvisie had op Art. Wat mij betreft krijgt hij de Tunnelvisieaward 2011.  ::hypocriet::
Pepijn die wel héél erg geschokt was dat Patrick de mol was.
Karin die zichzelf een bitch noemt.
En natuurlijk alle uitspraken van/rondom Soundos.

 ::tandpastasmiley::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #526 Gepost op: 20-03-2011, 10:17:41 »
Miryanna die vertelt dat ze zich helemaal niet bezig houdt met zich verdacht te maken, omdat ze er vanuit ging dat ze toch zoveel zou verprutsen dat mensen haar toch wel gingen verdenken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige momenten
« Reactie #527 Gepost op: 20-03-2011, 23:01:55 »
Miryanna die vertelt dat ze zich helemaal niet bezig houdt met zich verdacht te maken, omdat ze er vanuit ging dat ze toch zoveel zou verprutsen dat mensen haar toch wel gingen verdenken.

Tegen mij zei ze dat ze het spel te moeilijk vond en dat ze er daarom uitvloog/niet erg vond om eruit te vliegen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Grappige momenten
« Reactie #528 Gepost op: 20-03-2011, 23:04:20 »
Soundos:  Wat een slecht plan B

(nadat PJ heeft uitgelegd wat het plan B was als iemand Patrick in de bus zou hebben gespot)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Grappige momenten
« Reactie #529 Gepost op: 20-03-2011, 23:05:43 »
Soundos die verteld dat ze de vrijsteling van Patrick had gepikt en in haar decollete had verstopt en er een roestig haakje in haar tiet bleef steken waardoor ze nu drie tepels heeft en vervolgens roept oeps er zijn ook kinderen.....  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #530 Gepost op: 21-03-2011, 07:42:56 »
Soundos die verteld dat ze de vrijsteling van Patrick had gepikt en in haar decollete had verstopt en er een roestig haakje in haar tiet bleef steken waardoor ze nu drie tepels heeft en vervolgens roept oeps er zijn ook kinderen.....  ::rofl::

'Ik pakte de vrijstellingschijf en stopte hem in mijn decolleté, waar ik heel veel van heb.' ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Grappige momenten
« Reactie #531 Gepost op: 21-03-2011, 10:23:26 »
En Soundos die vertelt dat Jan haar met zijn ogen uitkleedde. "IK BEN GEEN LUSTOBJECT!"

 ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Grappige momenten
« Reactie #532 Gepost op: 21-03-2011, 10:29:08 »
Soundos:  Wat een slecht plan B

(nadat PJ heeft uitgelegd wat het plan B was als iemand Patrick in de bus zou hebben gespot)
En dan nog aanvullend melden dat het voor haar hooguit een plan Z was!
Ich bin ein Bärliner!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #533 Gepost op: 21-03-2011, 13:27:33 »
Horace die nadeed hoe Pepijn snurkte: Hakhakhakhakhak....hakhakhakhakhakhak... ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #534 Gepost op: 21-03-2011, 13:39:25 »
Horace die nadeed hoe Pepijn snurkte: Hakhakhakhakhak....hakhakhakhakhakhak... ::rofl::
::rofl::

Hoe irritant dit misschien destijds ook geweest is, da's wel hilarisch ja..  ;D

Hoewel je je mag afvragen of je dit breeduit uitgemeten wil zien in heel Nederland..  ::rofl:: (Arme Peppie..  ;D )

Trouwens heeft iemand nog vragen gesteld over die hotelkamer/snurk opdracht - aangezien dit nauwelijks in beeld kwam in de ontknopingsaflevering?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline timrobinbakker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Centrum De Mol
Re: Grappige momenten
« Reactie #535 Gepost op: 21-03-2011, 14:41:38 »
Misschien is het tijd voor een opsomming van de grappigste momenten van het seizoen?


Grappigste momenten van elke aflevering:

Aflevering 1: De biechts van Soundos. En Anna die zegt dat de mol eerlijk moet zijn en dat dat eerlijk zijn gewoon niet waar moet zijn. Je zou bijna denken dat Karin deze opmerking heeft gemaakt.  :-X

Aflevering 2: Alweer alle biechts van Soundos.

Aflevering 3: Wederom Soundos. En gewoon de gehele theateropdracht (vooral Horace in een jurk XD).

Aflevering 4: Ik ga de biechts van Soundos niet eens meer noemen ...  ;D Patrick die dreigt z'n Mikrogidsabonnement op te zeggen als Karin niet de overkant haalt. En Karin die daarop antwoordt: "Zeg je 'm op of neem je 'm?"

Aflevering 5: Pieter Jans opmerking of 'duisternis' ook in het gedicht stond na het zien van de zwarte foto van Patrick en Soundos. Patrick die Karin Miss Marple noemt. Anna die zich een derderangsburger voelt omdat ze als enige op een ezel zit.

Aflevering 6: Soundos: "Ik heb elke nacht ... wel een paar keer aan Jan gedacht." En natuurlijk Soundos na het slagen van de plateauwatersteengroevedingesopdracht: "IN YOUR FACE!"

Aflevering 7: Anna met haar lift en pannenkoekenhuis (op een vulkaan). En natuurlijk Art: "En dat is het moment waarop ik Pieter Jan hoogstpersoonlijk in de krater wilde gooien."

Aflevering 8: De zwaaiende Karin en Patrick.

Aflevering 9: Karin die denkt dat met het plaatje van een aap Pieter Jan wordt bedoeld. De chagrijnige Amerikaanse mannetjes die absoluut niet wilden meedoen met het nationaliteitenspel. Het ja-nee-ja-nee-ja-nee van Soundos en Art.

Aflevering 10: Patrick en Art bij de apen.


Grappigste moment van het hele seizoen blijft voor mij toch Soundos met de opmerking: "Ik heb elke nacht ... wel een paar keer aan Jan gedacht.

Elke keer als ik dat terugzie, lig ik weer dubbel.  ::rofl::

Een mooier overzicht kan ik niet maken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Grappige momenten
« Reactie #536 Gepost op: 21-03-2011, 14:51:46 »
Lautjuh, die er via een tweet van Art erachter komt, dat de groep kandidaten plus crew in Bar Pappillon zouden hebben afgesproken. En Lau helemaal in alle staten: ''daar zijn we nog binnen geweest, en ik heb ze niet eens gezien!.


Later kwamen we er opnieuw langs, Lau loopt naar binnen, en doet navraag. In bar Papillon weten ze van niets.

:):):)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #537 Gepost op: 21-03-2011, 15:38:31 »
Soundos over haar derde tepel en enorme decolleté. ;D ;D ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #538 Gepost op: 21-03-2011, 17:28:18 »
soundos over haar derde tepel ::rofl::

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #539 Gepost op: 21-03-2011, 17:38:45 »
zowiezo vond ik het grappig dat pieter-jan over de filmpjes van joeri begon met hij en karin.

en horace die aantal dingen grappig uitlegde
drank is sneller op dan je lief hebt