Auteur Topic: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen  (gelezen 41764 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #140 Gepost op: 26-02-2011, 21:57:23 »
Ook is wel jammer dat bij de top 3 van .nl de stand niet na iedere aflevering op 0 wordt gezet. Zo heb je dus honderden (misschien wel duizenden) mensen die 1 keer op de site zijn geweest en even hun stem hebben neergezet. Ik zou wel eens willen weten hoe de huidige stand op .nl zou zijn, als men na donderdag weer op 0 was begonnen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #141 Gepost op: 26-02-2011, 22:41:21 »
Heeft Soundos uberhaupt ooit in het statistiekje gestaan wat je ziet op de WIDM-avro site?-zonder in te loggen, op de home-page?
Puur de foto-top 3?
Hadden we die plaatjes maar..
In mijn herinnering staat Art steeds bovenaan...gekkigheid!
Ik zal een een account aanmaken bij de AVRO ;)
Omnia vincit amor

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #142 Gepost op: 26-02-2011, 23:03:59 »
Heeft Soundos uberhaupt ooit in het statistiekje gestaan wat je ziet op de WIDM-avro site?-zonder in te loggen, op de home-page?
Puur de foto-top 3?


NEE, iig niet sinds de uitzendingen zijn begonnen...  ::oink::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #143 Gepost op: 26-02-2011, 23:11:06 »
Meende ik al...de rest wel? Tel uit je winst ;)
Omnia vincit amor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #144 Gepost op: 27-02-2011, 09:56:43 »
Niks manipulatie, gewoon een domme fout die maar niet hersteld wordt

Dan is het wel heel curieus dat de AVRO al jaren een domme fout in  het systeem heeft die telkens ten voordele is van de mol....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #145 Gepost op: 27-02-2011, 21:08:44 »
Dan is het wel heel curieus dat de AVRO al jaren een domme fout in  het systeem heeft die telkens ten voordele is van de mol....
Al jaren? Volgens mij gebruiken ze de huidige opzet van de website nog maar 2 of 3 jaar... daarvoor sloegen de polls uberhaupt nergens op, die hadden altijd maar 1 of 2 stemmen verschil tussen de kandidaten. Volgens mij zat de meerderheid van de kijker afgelopen twee jaar tot vlak voor de finale op de verkeerde mol. Doordat veel mensen niet weekelijks op WIDM.nl kijken, zijn de verdenkingen ook niet up-to-date, waardoor de poll tijdens de final geen correcte weergave geeft van de verdenkingen van de kijkers.
Dat Art het meest verdacht wordt in de poll komt erg overeen met de verdenkingen van 'de gewone kijker' in mijn omgeving (voornamelijk collega's).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #146 Gepost op: 28-02-2011, 00:34:18 »
Volgens mij zat de meerderheid van de kijker afgelopen twee jaar tot vlak voor de finale op de verkeerde mol

Sterker, Kim kwam van de laatste 4 niet eens voor in de top-3. Vandaar ook deze theorie. Al jaren worden de polls zo gemanipuleerd, kijk Marc-Marie op DWDD vrijdag nog even na, die zegt het precies: de mol is altijd degene die het minst in beeld komt, het minst verdacht raakt, waarmee dus het meest gespind wordt door de regie. Wat hem naar Soundos deed uitkijken maar Patrick valt wel ongeveer in dezelfde categorie waar Karin en vooral Art weer de andere uitersten zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #147 Gepost op: 28-02-2011, 00:41:47 »
Sterker, Kim kwam van de laatste 4 niet eens voor in de top-3. Vandaar ook deze theorie. Al jaren worden de polls zo gemanipuleerd, kijk Marc-Marie op DWDD vrijdag nog even na, die zegt het precies: de mol is altijd degene die het minst in beeld komt, het minst verdacht raakt, waarmee dus het meest gespind wordt door de regie. Wat hem naar Soundos deed uitkijken maar Patrick valt wel ongeveer in dezelfde categorie waar Karin en vooral Art weer de andere uitersten zijn.
Dat er gespind wordt door de regie/montage ben ik helemaal met jou en MM eens. Wat betreft de poll moeten we denk ik maar agreeën to disagree.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #148 Gepost op: 3-03-2011, 15:20:30 »
Hier nieuw overzicht. Opnieuw 2.000 extra stemmen, manipulatie LOL
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #149 Gepost op: 10-03-2011, 18:37:00 »
Patrick is nu overigens de tweede in rang, Karin op drie. Art voert de lijst nog steeds aan.

Helaas voor Soundos want zij heeft het rijtje van drie nooit gehaald. :\'( ;D
« Laatst bewerkt op: 10-03-2011, 18:39:06 door fenikX¹ »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #150 Gepost op: 13-03-2011, 15:42:57 »
Deze hint was niet zo mooi dit jaar als verleden jaar. Maar wel overduidelijk dat de AVRO massaal manipuleert. Dus toch iets om volgend jaar weer in de gaten te houden. Leuk verder te zien dat Karin momenteel nog altijd verdacht blijft  ::rofl::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Theorie] TOP 3 Mol verdenkingen
« Reactie #151 Gepost op: 13-03-2011, 15:49:51 »
Deze hint was niet zo mooi dit jaar als verleden jaar. Maar wel overduidelijk dat de AVRO massaal manipuleert. Dus toch iets om volgend jaar weer in de gaten te houden. Leuk verder te zien dat Karin momenteel nog altijd verdacht blijft  ::rofl::



Er klopt iets niet, gisteren had Karin er nog 2172, nu 2174...
Je kan Karin niet eens meer aanklikken!
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)