Poll

Wie zijn jouw meest favoriete kandidaten?

Anna
Art
Jan
Karin
Patrick
Pepijn
Soundos

Auteur Topic: Meest favoriete kandidaat  (gelezen 16167 keer)

Offline Richard-WIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Welkom jij hebt de kans om dit programma te winnen
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #40 Gepost op: 26-02-2011, 12:37:07 »
Art en Jan hoop dat ze ook bij MFd komen als die er komen  ::hypocriet::
Slecht nieuws heb je ! Goed nieuws kan je krijgen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #41 Gepost op: 26-02-2011, 21:51:34 »
Nog steeds Art en Anna! Hopelijk komen ze allebei bij de MFD!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #42 Gepost op: 26-02-2011, 23:03:23 »
Mijn favorieten dit jaar waren voornamelijk Horace, Jan, Pepijn, Anna, Art en Patrick. Aardig wat haha.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #43 Gepost op: 27-02-2011, 20:42:28 »
Met stip op nummer 1: Karin.
Soundos en Jan vond ik ook leuk.
Karin omdat ze zo ontzettend klunzig en onhandig (en nogal dom) overkomt, Soundos vanwege die fantastische gezichten die ze trekt en Jan omdat hij heel fanatiek was (en superknap  ::hypocriet::).
Dus.
Dat zijn ze.
Ik heb dit jaar niet een kandidaat gehad die ik niet leuk vond, wat ik de meeste jaren wel heb (zoals in 2005 Victoria, 2007 Nadja en 2010 Erik).
Dit jaar was echt de leukste groep tot nu toe. Vind ik dan.     ::trots::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Karlijntje

  • Forumlid
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #44 Gepost op: 27-02-2011, 23:00:22 »
Pepijn!  ::bravo::




Oh, ik moet er drie kiezen  :o ::) ;D ;)


Horace vond ik ook leuk, jammer dat hij er zo snel al uit was :-( en (Miry)Anna die vond ik ook (allebei) leuk overkomen. En de rest vind ik ook allemaal aardig en leuk enzo maar Pepijn...  ::love::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #45 Gepost op: 27-02-2011, 23:32:55 »
Oh, ik moet er drie kiezen  :o ::) ;D ;)
Niks moet.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #46 Gepost op: 28-02-2011, 02:31:15 »
Karin! Prachtig hoe ze in die biechts verteld over wat er allemaal speelt. ;D

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #47 Gepost op: 28-02-2011, 10:30:22 »
Pepijn  ::bravo::  ::bravo::
Horace  ::rofl::

En toch ook nog wel Art. Ondanks z'n in mijn ogen soms wat irritante nepmollengedrag toch een grappige en sterk spelende kandidaat.  ::ok::

Hanna was ook leuk, jammer dat we zo weinig van haar zagen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #48 Gepost op: 28-02-2011, 15:17:04 »
Nu de serie zo langzamerhand richting het einde loopt heb ik voor mijzelf nagedacht wat mijn volgorde qua favorieten van dit jaar was... En ik moet zeggen: het was zeer moeilijk... Er was geen enkele kandidaat dit jaar die van mij liever niet had mee hoeven te doen... (zoals Chandrika (in seizoen 4, Nadja in seizoen 7 en Hind vorig jaar)

1: Anna: Het oog wil ook wat... Maar daarnaast een hele leuke kandidate, lekker fanatiek en ook heel goed in de groep liggend.
2: Art: Voor mij nog steeds de mol, maar ook als hij het niet is, zeker een leuke kandidaat. Vooral zijn enthousiaste interviews waren heel erg leuk. Alleen jammer, dat mocht hij kandidaat zijn, dat hij wel heel erg weinig geld heeft binnengehaald.
3: Karin: Wordt met de week leuker en beter! Knap hoe ze ondanks haar angsten toch bepaalde opdrachten tot een goed eind heeft gebracht. Doet misschien wel iets te klungelig, maar gelukkig op een leuke manier.
4: Pepijn: Spontane en fanatieke kandidaat.
5: Jan: Vooral door zijn vertolking van Romeo en hooiman een onuitwisbare indruk achtergelaten.
6: Horace: Jammer dat hij er al zo snel uit moest, want hij was best wel grappig.
7: Patrick: zou een behoorlijk goede mol kunnen zijn. Lijkt alleen af en toe wat opvliegerig.
8: Miryanna: bij vlagen leuk om te zien, maar soms ook wat te veel op de achtergrond.
9: Soundos: Als kandidaat meestal goed bezig, maar liet wel te nadrukkelijk weten dat men niet naar haar luistert. Als ze de mol zou zijn, zou ik het niet leuk vinden dat ze helemaal niet aan die koeienopdracht had meegedaan. Haar interviews waren helaas te vaak overacted met haar in mijn ogen soms wat irritante grimassen.
10: Hanna: Te kort in deze editie geweest, maar was iets te veel op de achtergrond. Misschien af en toe wat te saai.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #49 Gepost op: 28-02-2011, 16:34:51 »
1. Anna
2. Pepijn
3. Art
4. Soundos
5. Patrick

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #50 Gepost op: 28-02-2011, 19:37:12 »
Er was geen enkele kandidaat dit jaar die van mij liever niet had mee hoeven te doen...
Zo denk ik eigenlijk ook. Eigenlijk is het een geweldige groep dit jaar.

Verder mooie lijst. Kan me in veel dingen wel vinden wat je zegt. Niet alles, maar het meeste wel.

Voor mij staat denk ik Art bovenaan en daarna Soundos. Daarna in willekeurige volgorde Jan, Pepijn, Horace en Karin. Met Anna, Patrick, Myrianna en Hanna heb ik eigenlijk niet zo veel, alhoewel ook zij best hele leuke mensen zijn eigenlijk. Aan het begin moest ik van Patrick weinig hebben (weet niet waarom), maar nu hij wat langer in de serie zit vind ik hem wel steeds prettiger.

NB. Misschien leuk om in de poll weer alle tien kandidaten weer neer te zetten, met dan de mogelijkheid om er vijf te kiezen. Dan krijg je denk ik de meest representatieve resultaten :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #51 Gepost op: 28-02-2011, 19:51:15 »
10: Hanna: Te kort in deze editie geweest, maar was iets te veel op de achtergrond. Misschien af en toe wat te saai.

Had natuurlijk wel 1 heel leuk moment tijdens de boobytrap opdracht.  ::rofl:: Verder ben ik het met je eens dat ze veel op de achtergrond was en dat ze te kort meedeed om echt binding met haar te krijgen als kandidaat.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #52 Gepost op: 28-02-2011, 20:05:20 »
Ik vond het een super kandidaten groep. Miryanna was de kandidaat waar ik het minst mee had, maar was ook gewoon een gezellige vrouw.
Ik had bij niemand dat ik hoopte dat ze af zouden vallen en vond het bij iedereen jammer dat ze er uit gingen.

 ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Meest favoriete kandidaat
« Reactie #53 Gepost op: 28-02-2011, 20:08:23 »
Ik heb gestemd voor de volgende 3 favoriete kandidaten:
Patrick: is voor mij nog steeds de mol, is ook wel de grappenmaker van de groep. Vooral in combinatie met karin vormt hij een leuk duo. (de opmerking van de microgids, de foto opdracht met de vlag van nicaragua en natuurlijk ik wil met jou wel carnavallen) Verder is Patrick nooit echt irritant ofzo en iedereen mag hem wel denk ik.

Pepijn: De man die het spel speelde zoals het gespeeld moest worden. Zichzelf verdacht maken en ondertussen zelf fanatiek op zoek naar de mol. Echt zo iemand die er elk seizoen wel bij is. Verder gewoon een topgozer met wie iedereen het goed kan vinden.

Anna: Allereerst natuurlijk mooi om naar te kijken. Maar behalve haar schoonheid was zij voor mij gedoemd om te winnen. In de biechts altijd wel leuke uitspraken. Iemand die veel geld in de pot probeert te brengen en in de spellen de mol eruit probeert te pikken. Helaas werd dit haar waarschijnlijk fataal omdat ze afging op haar ervaringen met Art.

Eigenlijk is er niemand waar ik me dit seizoen erger. Ik vind het zoals elk jaar weer een leuke groep. Zelfs Art die door velen of geliefd of gehaat wordt heb ik geen problemen mee. Persoonlijk vond ik het wel jammer dat Horace er vroeg uit lag omdat ook hij iemand was/is die het spel zou spelen als het gespeeld moet worden en daarbij ook nog eenns grappig kan zijn. Maar goed je kan niet alles hebben  ::rofl::

Top 10:
1. Patrick
2. Anna
3. Pepijn
4. Karin
5. Horace
6. Art
7. Soundos
8. Myrianna
9. Jan
10. Hanna
« Laatst bewerkt op: 28-02-2011, 20:11:13 door mollenvanger20 »