Auteur Topic: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"  (gelezen 21530 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #60 Gepost op: 9-02-2011, 18:53:26 »
xj900s: ik begrijp wel wat je wilde zeggen, net zoals je nu waarschijnlijk weet wat ik wilde weergeven.


Door de jaren heen worden er altijd wel namen genoemd, maar zolang de AVRO daar niet op reageert, houd het er dan maar op dat het loos alarm is.

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #62 Gepost op: 9-02-2011, 19:27:20 »
de persoon heeft het alleen over de periode die in het buitenland geboekt IS.

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #63 Gepost op: 9-02-2011, 19:29:14 »
de persoon heeft het alleen over de periode die in het buitenland geboekt IS.
ja en dat diegene de hele tijd daar is geweest dus de finale heeft gehaald en dit waarschijnlijk van tevoren wist, maar dat laatste geloof ik niet

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #64 Gepost op: 9-02-2011, 20:16:45 »
telegraaf heb ik sowieso al totaal geen vertrouwen in.. ::ohno:: en daarbij is het een vrij algemene uitspraak die je bij andere kandidaten waarschijnlijk ook kunt uitlokken.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #65 Gepost op: 9-02-2011, 21:01:05 »
Elk jaar weer vat ik het plan om al deze berichten te verzamelen en na de serie te checken, en dan heel hard te zeggen, zie je wel, kletskoek! Maar op de een of andere manier heb ik nooit zin om me met die zogenaamde spoilers bezig te houden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #66 Gepost op: 9-02-2011, 21:03:23 »
Mijn gevoel vanaf het begin zei wel dat desbetreffende persoon de finale gaat halen, maar de mol is hij/zij niet ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 10-02-2011, 14:24:49 door maud »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #67 Gepost op: 9-02-2011, 21:45:04 »
Haha anders kunnen we net zo goed alles in spoilers zetten inderdaad... zie het hele forum al voor me:

<Kandidaat> SPOILER is wel (of niet) de Mol...

 ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #68 Gepost op: 9-02-2011, 21:46:16 »
Les voor volgend jaar "spoiler" topic aanmaken. En die daarvoor gebruiken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #69 Gepost op: 9-02-2011, 21:49:01 »
Kom op! Notabene een roddelblad beweert dat deze kandidaat zijn/haar reis ruim van te voren al geboekt had. Sinds wanneer boeken kandidaten een reis voor WIDM? Volgens mij doet IDTV danwel de Avro dit nog altijd.

Onzin! Case closed.
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #70 Gepost op: 10-02-2011, 15:43:55 »
Kom op! Notabene een roddelblad beweert dat deze kandidaat zijn/haar reis ruim van te voren al geboekt had. Sinds wanneer boeken kandidaten een reis voor WIDM? Volgens mij doet IDTV danwel de Avro dit nog altijd.

Onzin! Case closed.
Helemaal mee eens! ;D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #71 Gepost op: 10-02-2011, 19:02:34 »
Hij/zij
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
gelooft het vast ook nog zelf dat ie/ze de Mol is.

Ikzelf geloof het alvast niet. Zou nogal iets zijn, de Mol die een astronomisch hoge boete moet gaan betalen omdat ie zelf uit de biecht is geklapt. :-X

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #72 Gepost op: 10-02-2011, 19:09:09 »
Ik wil het niet weten....ik ban alle spoilers ;)

 :-X

Ga als Mubarak het toelaat om 20.30u. verder speuren ;)
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #73 Gepost op: 11-02-2011, 12:16:06 »
Verhip, ik las helemaal over dat zelf boeken heen, maar dat is natuurlijk de verklaring. Ik zou het anders ontzettend zielig vinden voor een enthousiaste kandidaat als spoiler (hahaha...), dat die daardoor (hoewel contractueel vastgelegd) een kwart miljoen moet ophoesten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #74 Gepost op: 11-02-2011, 15:36:42 »
Nou ja, niemand heeft gezegd "x of y is de mol", dus technisch gesproken is er niks wezenlijks uitgelekt. Dat de kandidaat in kwestie langer weg is geweest dan de anderen die al afgevallen zijn, ja, dat weten we ook al, dat zie je gewoon in de uitzending. Dus er is eigenlijk helemaal niks gespoilerd, ze hebben er toevallig één kandidaat uitgepikt en die heeft gezegd dat hij/zij enige tijd van huis is weggeweest. Is er dan iets in dan verhaal wat wij nog niet wisten? Volgens mij niet. Dus als er niks is uitgelekt, wordt er ook geen 250000 euro betaald.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #75 Gepost op: 11-02-2011, 16:17:13 »
Als je afgaat op het gemiddelde intelligentieniveau van de abonnee's van het blad (ik sluit daarbij degenen die het lezen bij de (tand-)arts, kapper, dan wel psychiater uit), kun je nagaan dat het wel zo wordt opgevat. Dan krijg je op verjaardagen en andere partijtjes het verhaal ''heb je het al gehoord?''. Er wordt echt niet dieper ingegaan op het waarheidsgehalte van het verhaal.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #76 Gepost op: 11-02-2011, 16:21:45 »
Het lijkt me niet dat de persoon die genoemd wordt de mol is. Allereerst is het de telegraaf, nou die roddelen er soms flink op los. En ten tweede moest ik meteen denken aan Frits die in Tokio werd gespot met Pieter-Jan. Hij won het spel en zat er de volledige periode in, maar was niet de mol. Mocht het zo zijn dat deze persoon die genoemd langere tijd weg is geweest van huis kan het net zo goed zijn day ook deze persoon voor de finale is afvallen of de finale haalt en wint/verliest.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #77 Gepost op: 11-02-2011, 16:28:21 »
Als je afgaat op het gemiddelde intelligentieniveau van de abonnee's van het blad (ik sluit daarbij degenen die het lezen bij de (tand-)arts, kapper, dan wel psychiater uit), kun je nagaan dat het wel zo wordt opgevat. Dan krijg je op verjaardagen en andere partijtjes het verhaal ''heb je het al gehoord?''. Er wordt echt niet dieper ingegaan op het waarheidsgehalte van het verhaal.

Oke, ik moet hierop reageren. Dat de telegraaf een sensatieblad is en berichten opleukt, da's waar! Maar dat de mensen die hem lezen door jou ook als niet intelligent beschouwd worden... wat erg! Ik vind het heerlijk om die krant te lezen. Maar ben juist intelligent genoeg om artikelen met een hele berg zout te nemen (dus geen eens een korreltje) om te weten dat soms niet helemaal waar is waar ze over schrijven. Dus begin alsjeblieft niet over het gemiddelde intelligentieniveau als jij het niet kunt waarderen dat de krant schrijft dat de identiteit van de mol uitgelekt is...

Zo, en nu ON-topic: ik zie "puntje puntje" als verdachte molkandidaat en vond het ook geestig om te lezen dat de krant "puntje puntje's" naam noemde. Maar of ik het geloof is een tweede...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #78 Gepost op: 11-02-2011, 16:46:21 »
Haha, ik zei ook al: er zijn uitzonderingen, en ik bedoelde eigenlijk ook meer het blad Prive.....

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: "De identiteit van de mol is mogelijk verklapt"
« Reactie #79 Gepost op: 11-02-2011, 16:49:09 »
Haha, ik zei ook al: er zijn uitzonderingen, en ik bedoelde eigenlijk ook meer het blad Prive.....

Haha, oke!! Maar: ook dat vind ik heerlijk om in te lezen en neem ik die artikelen met een hele zoutvlakte ;) Nouja, ben blij dat je mij iig ziet als uitzondering :P
I got that tunnel vision going through my  head